Ο Δήμαρχος ενημερώθηκε για τον αγώνα που κάνει η διοίκηση του ΕΜΣΕΚ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Υπουργείο Εσωτερικών προκειμένου να επιδοτηθούν οι επιχειρήσεις του τόπου μας, οι οποίες επλήγησαν ανεπανόρθωτα από το άδικο τοπικό lock down του περασμένου Φεβρουαρίου.
Παράλληλα, συζητήθηκαν οι πρωτοβουλίες που έχει πάρει ο ΕΜΣΕΚ για θέματα που άπτονται της τόνωσης και ανάπτυξης της εμπορικής κίνησης του Ευόσμου και του Κορδελιού και τις προσπάθειες που καταβάλει ο Δήμος για να επανέλθει η αγορά στην κανονικότητα.
Ο πρόεδρος του ΕΜΣΕΚ επεσήμανε το πρόβλημα της ασφάλειας και της εγκληματικότητας που μαστίζει την περιοχή μας και ειδικά τις επιχειρήσεις του Δήμου μας και κατέθεσε συγκεκριμένες προτάσεις για την αντιμετώπιση και πρόληψη του φαινομένου, όπως ενίσχυση της αστυνόμευσης. Παράλληλα, ενημέρωσε για τις ενέργειες και συναντήσεις που έχουν γίνει ήδη από πλευράς του συλλόγου, με τον Διοικητή του τοπικού αστυνομικού τμήματος, τον Στρατηγό της Αστυνομίας και Αστυνομικούς Διευθυντές. Ο κύριος Μανδαλιανός ενημέρωσε για ανάλογες επαφές και συζητήσεις που είχε προσωπικά ο ίδιος με τους επικεφαλής της ΕΛ.ΑΣ. στη Θεσσαλονίκη, ζητώντας συχνότερη παρουσία και περισσότερη αστυνόμευση στην περιοχή.
Ο Δήμαρχος παρουσίασε στον κύριο Βασιλειάδη το μακρόπνοο σχέδιο της περιπατητικής διαδρομής που θα αλλάξει την εικόνα του Δήμου και μεταξύ άλλων συζητήθηκαν οι προοπτικές και οι νέες ευκαιρίες εμπορικής ανάπτυξης που θα προκύψουν στις περιοχές που θα διατρέχει η συγκεκριμένη διαδρομή.
«Η αγορά βρίσκεται σε ένα μεταβατικό στάδιο μετά το παρατεταμένο lock down και προσπαθεί να ξαναβρεί τον βηματισμό της», τόνισε ο κ. Μανδαλιανός και πρόσθεσε: «Στηρίξαμε και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε κάθε ιδέα και προσπάθεια που θα οδηγήσει στην ομαλοποίηση της κατάστασης. Συνδράμουμε με όποιον τρόπο είναι εφικτός στην ανάπτυξη και ενίσχυση των επιχειρήσεων. Στεκόμαστε δίπλα στους επαγγελματίες του τόπου μας για να ξεπεραστούν οι δυσκολιές που ανέκυψαν λόγω της πανδημίας».
Υπενθυμίζεται ότι το προηγούμενο διάστημα ο Δήμος στήριξε με καμπάνια την τοπική αγορά, καλώντας τους δημότες να προτιμούν τις επιχειρήσεις του Δήμου, προχωρώντας παράλληλα σε απαλλαγές δημοτικών τελών των επαγγελματιών, για το διάστημα που οι επιχειρήσεις παρέμεναν κλειστές ή υπολειτουργούσαν.