Δημοσιοποίηση στοιχείων σύμβασης έργου και ανακοίνωση διενέργειας ηλεκτρονικής κλήρωσης, για την επιλογή μελών Επιτροπής Διαγωνισμού, μέσω του Μη.Μ.Ε.Δ. ( παρ. 8.(η) του άρθρου 221 του Ν. 4412/2016 ).
Ο Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου κατ΄ εφαρμογή:
1. Της παρ. 8(β) του άρθρου 221 του Ν. 4412/2016.
2. Της παρ. 10(α) του άρθρου 221 του Ν. 4412/2016.
3. Της Απόφασης Υπ. Υποδομών & Μεταφορών, ΔΝΣ/61034/ΦΝ 466 (ΦΕΚ 4841Β/29-12-2017),
θα πραγματοποιήσει τη διαδικασία δημόσιας ηλεκτρονικής κλήρωσης, μέσω του ηλεκτρονικού μητρώου μελών επιτροπών διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων (Μη.Μ.Ε.Δ.), για την επιλογή μελών Επιτροπής Διαγωνισμού Έργου, της παρ. 8(η) του αρθ. 221 του Ν. 4412/2016.
Συγκεκριμένα η ηλεκτρονική κλήρωση αφορά την επιλογή υπαλλήλων, ως τακτικών και αναπληρωματικών μελών, για την συγκρότηση Επιτροπής Διαγωνισμού για την επιλογή αναδόχου εκτέλεσης του έργου “Επισκευή – συντήρηση σχολικών κτιρίων & αύλειων χώρων του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου (Α.Μ. 15/18)”, προϋπολογισμού 1.350.506,88€ (με το Φ.Π.Α.) , που θα διεξαχθεί σύμφωνα με α) τις διατάξεις του Ν.4412/16 (Α' 147) και β) τους όρους της σχετικής Διακήρυξης.
Στην κλήρωση μετέχουν όλα τα μέλη που είναι καταχωρημένα στο Ηλεκτρονικό Μητρώο (Μη.Μ.Ε.Δ.) και συγκεντρώνουν τις νόμιμες προϋποθέσεις.
Η ηλεκτρονική κλήρωση θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 13 / 04/ 2020 και ώρα 13:00π.μ. μέσω της ιστοσελίδας www.mimed.ggde.gr.
Η παρούσα ανακοίνωση, σύμφωνα με την ως άνω απόφαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, πρέπει να δημοσιευθεί στις ιστοσελίδες:
α) του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου στη διεύθυνση: www.kordelio-evosmos.gr
β) του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στη διεύθυνση: www.ggde.gr