Προμήθεια τροφίμων, ειδών καθαριότητας για τις ανάγκες του καταυλισμού Ρομά

Προβολές: 81

Προμήθεια τροφίμων, ειδών καθαριότητας για τις ανάγκες του καταυλισμού Ρομά

ΤΙΤΛΟΣ ΑΡ.ΜΕΛ. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
«Προμήθεια τροφίμων, ειδών καθαριότητας και ατομικής υγιεινής για τις ανάγκες του καταυλισμού Ρομά, στο πλαίσιο των δράσεων του Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου για την προστασία του κοινωνικού συνόλου από την διάδοση του ιού COVID-19» 547/2020

€ 9.751,48

Ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου πρόκειται να προβεί σε σύναψη δημόσιας σύμβασης, με τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση, λόγω κατεπείγουσας ανάγκης για την υπ΄αρίθμ.547/2020 μελέτη με τίτλο: «Προμήθεια τροφίμων, ειδών καθαριότητας και ατομικής υγιεινής για τις ανάγκες του καταυλισμού Ρομά, στο πλαίσιο των δράσεων του Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου για την προστασία του κοινωνικού συνόλου από την διάδοση του ιού COVID-19», προϋπολογισμού € 9.751,48», συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α., με κριτήριο κατακύρωσης α) για την Ομάδα Β' : Ελαιόλαδο, την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής ανά ομάδα (το μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης επί τοις εκατό (%) στη νόμιμα διαμορφούμενη κάθε φορά μέση τιμή λιανικής πώλησης του είδους την ημέρα παράδοσης, όπως αυτή προκύπτει από το εκάστοτε εκδιδόμενο δελτίο πιστοποίησης τιμών της υπηρεσίας εμπορίου της οικείας Περιφέρειας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του Ν. 3438/2006 και β) για τις Ομάδες Α΄: Είδη παντοπωλείου και Γ΄: Είδη καθαριότητας και προσωπικής υγιεινής, την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής ανά ομάδα (για το σύνολο των ειδών της κάθε ομάδας), σύμφωνα με:

  • 1. Τις διατάξεις του Ν. 3852/2010 και ιδίως των άρθρων 58 και 72, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
  • 2. Τις διατάξεις του Ν.3861/2010 (ΦΕΚ 112/Α/13-07-2010).
  • 3. Τις διατάξεις του Ν. 4412/2016 και ιδίως του άρθρου 32 (παρ.2γ) και των άρθρων 32Α και 54.
  • 4. Τις διατάξεις του άρθρου 22 του Ν. 4441/2016 (ΦΕΚ 227/Α΄/06-12-2016).
  • 5. Τις διατάξεις του Ν.3463/2006 και ιδίως της παρ. 4 του άρθρου 209, όπως αναδιατυπώθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 22 του Ν. 3536/2007και αντικαταστάθηκε από το άρθρο 95 τουΝ. 4674/20.
  • 6. Τις διατάξεις του Π.Δ. 80/2016.
  • 7. Την αρ.57654/22-05-2017 Απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης (ΦΕΚ 1781/τ.Β΄/23-05-2017).
  • 8. Τις διατάξεις του άρθρου 107 του Ν.4497/2017 (ΦΕΚ 171/τ.Α΄/13-11-2017).
  • 9. Τις διατάξεις του άρθρου 203 του Ν. 4555/2018 (ΦΕΚ 133/ Α'/19-07-2018).
  • 10. Τις διατάξεις του Ν. 4605/2019 (ΦΕΚ 52/Α΄/01-04-2019).
  • 11. Τις διατάξεις του Ν. 4608/2019 (ΦΕΚ 66/Α΄/25-04-2019).
  • 12. Τις διατάξεις του Ν. 4609/2019 (ΦΕΚ 67/Α΄/03-05-2019).
  • 13. Τις διατάξεις του Ν.4623/2019 (ΦΕΚ 134/Α΄/09-08-2019).
  • 14. Την από 11/03/2020 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του» (ΦΕΚ Α' 55/11-03-2020) και ιδίως την παρ. 3 εδ. α΄και β΄ του άρθρου 10.
  • 15. Την υπ' αριθμ. 23/ 17-03-2020 Εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. (ΑΔΑ:ΨΒ4Ε46ΜΤΛ6-ΡΥΗ) με αριθμ.πρωτ.18659 με θέμα «Ενίσχυση δημοτικών δομών κοινωνικής πολιτικής και αλληλεγγύης – Απασχόληση προσωπικού ΟΤΑ και νομικών προσώπων αυτών κατά τη διάρκεια λήψης μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού – COVID 19» και το υπ'αριθμ.πρωτ.18919/18-03-2020 έγγραφο του Υπ.Εσ. περί διευκρινίσεων επί της ανωτέρω εγκυκλίου.
  • 16. Tην υπ΄αρίθμ.πρωτ.18779-17/03/2020 (ΑΔΑ: Ω7Ι446ΜΤΛ6-1ΞΙ) εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. «Γνωστοποίηση ρυθμίσεων των από 11-3-2020 και 14-3-2020 Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου αναφορικά με δημόσιες συμβάσεις που συνάπτονται από τους ΟΤΑ – Γνωστοποίηση του με αρ. πρωτ. Γρ. Προέδρου 29/12-3-2020 εγγράφου του Προέδρου της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ)».
  • 17. Την από 14-03-2020 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με θέμα «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19» (ΦΕΚ 64Α/14-03-2020).
  • 18. Οι διατάξεις του Ν.4682/20 (ΦΕΚ 76/03.04.2020 τεύχος Α').
  • 19. Την υπ'αριθμ.163/29-5-2020 με αριθμ.πρωτ.33282 Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών «Ενημέρωση αναφορικά με τη διαδικασία λήψης αποφάσεων των συλλογικών οργάνων των δήμων».

•20. Το άρθρο 58 του Ν.4722/20 (ΦΕΚ 177/15.09.2020 τεύχος Α')Κύρωση: α) της από 10.8.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Επείγουσες ρυθμίσεις αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών του Εθνικού Συστήματος Υγείας, προστασίας από τη διασπορά του κορωνοϊού COVID-19, στήριξης της αγοράς εργασίας και διευκόλυνσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας» (A΄ 157) και β) της από 22.8.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Έκτακτα μέτρα για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών, την προμήθεια μέσων ατομικής προστασίας και την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας των σχολικών μονάδων, τη στήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων και της αγοράς εργασίας και την ενίσχυση της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας προς αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19, καθώς και τη στήριξη των πλημμυροπαθών της Εύβοιας που επλήγησαν κατά τις πλημμύρες της 8ης και 9ης Αυγούστου 2020» (Α΄ 161) και άλλες διατάξεις για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλων επειγόντων ζητημάτων.

  • 21. ΤονΝ. 4745/20 (ΦΕΚ 214/06.11.2020 τεύχος Α')«Ρυθμίσεις για την επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010, σύμφωνα με τις επιταγές της παρ. 1 του άρθρου 6 της Ε.Σ.Δ.Α., ως προς την εύλογη διάρκεια της πολιτικής δίκης, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και άλλες διατάξεις» και ιδίως το άρθρο 74.
  • 22. Την εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. 75317/08.11.2020:Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού τηςδιασποράς του κορωνοϊού- COVID 19.
  • 23. Την ΚΥΑ Δ1α/Γ.Π.οικ. 69919/02.11.2020 (ΦΕΚ 4831/02.11.2020 τεύχος Β') «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας στις Περιφερειακές Ενότητες Θεσσαλονίκης και Σερρών προς αντιμετώπιση της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19».
  • 24. Την απόφαση του τμήματος επιχορηγήσεων Τ.Α. του Υπουργείου Εσωτερικών με αριθμ.πρωτ. 27713-6/5/2020 (ΑΔΑ: Ψ8ΖΝ46ΜΤΛ6-Σ6Σ) με θέμα την «έκτακτη κατανομή ποσού 45.000,00€, από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους του 2020, στους Δήμους Κορδελιού-Ευόσμου και Κιλελέρ, προς κάλυψη αναγκών για την αποφυγή της διάδοσης του κορωνοϊού COVID 19 σε οικισμούς και καταυλισμούς Ρομά»
  • 25. Την Κατευθυντήρια Οδηγία 24/2133/15.04.2020της ΕΑΑΔΗΣΥ « Ειδικά ζητήματα ανάθεσης και διαχείρισης δημοσίων συμβάσεων, στοπλαίσιο της αντιμετώπισης της υγειονομικής κρίσης του ιού COVID 19,καθώς και των μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του».
  • 26. Το άρθρο 13 του Ν.3438/2006 (ΦΕΚ 33/14.02.2006 τεύχος Α΄):Σύσταση Συμβουλίου Εθνικής Ενεργειακής Στρατηγικής-Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Ανάπτυξης.
  • 27. Το γεγονός ότι η παρούσα πρόσκληση αφορά στη διαδικασία ανάδειξης Αναδόχου που διεξάγεται με ενεργοποίηση των άρθρων 26 (παρ.6), 32 (παρ.2γ) και 32α (περ.β) του Ν.4412/2016, που αφορούν στην εξαιρετική διαδικασία με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση.
  • 28. Την ορθή επανάληψη της υπ'αρ. 480/2020 (ΑΔΑ:ΩΦΨΤΩΛΒ-5ΘΟ) Απόφαση της Ο.Ε. του Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου περί έγκρισης προσφυγής στην εξαιρετική διαδικασία με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση, την έγκριση των τεχνικών προδιαγραφών, τον καθορισμό των όρων της πρόσκλησης διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση και τον ορισμό τριμελούς Επιτροπής Διενέργειας Διαπραγμάτευσης.
  • 29. Τις οδηγίες και συστάσεις του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας σχετικά με την πρόληψη απέναντι στον κορωνοϊό.
  • 30. Την επιτακτική και ενεστώσα ανάγκη προστασίας της δημόσιας υγείας αλλά και την προστασία των εργαζομένων στο Δήμο προς τον σκοπό αποφυγής κινδύνου εμφάνισης ή και διάδοσης κορωνοϊού.
  • 31. Την υπ'αριθ.547/2020 μελέτη που συντάχθηκε από την Διεύθυνση Παιδείας και Κοινωνικής Προστασίας, Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής -Εφαρμογής Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας & Νέας Γενιάς.
  • 32. Το υπ΄αρίθμ.πρωτ.24560/01-07-2020 Πρωτογενές Αίτημα Δαπάνης (ΑΔΑΜ:20REQ007476152 2020-10-14) της Διεύθυνσης Παιδείας και Κοινωνικής Προστασίας, Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής- Εφαρμογής Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας & Νέας Γενιάς.
  • 33. Το γεγονός ότι η συγκεκριμένη υπό διενέργεια δαπάνη έχει αναληφθεί νόμιμα με την αριθ.630/2020 (ΑΔΑ:968ΠΩΛΒ-ΞΕ2, ΑΔΑΜ:20REQ007510024 2020-10-20) με αριθ. πρωτ.41243/20-10-2020 απόφαση ανάληψης υποχρέωσης.
  • 34. Την υπ'αριθμ.151/2020 (ΑΔΑ: 68ΞΕΩΛΒ-ΣΕΒ) απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου περί αποδοχής έκτακτης κατανομής από τους ΚΑΠ προς κάλυψη αναγκών για την αποφυγή της διάδοσης του Κορονοϊό covid-19 σε οικισμούς και καταυλισμούς Ρομά – 23η Αναμόρφωση προϋπολογισμού 2020.
  • 35. Την υπ'αριθμ.62/2020 (ΑΔΑ: ΩΑ5ΜΩΛΒ-ΣΕ7)απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής περί συγκρότησης επιτροπών διενέργειας και αξιολόγησης προσφορών και ενστάσεων για την Δ/νση Παιδείας και Κοινωνικής Προστασίας για το έτος 2020.
  • 36. Την υπ'αριθμ.86/2020 (ΑΔΑ: 6ΚΖ8ΩΛΒ-ΗΦΔ)απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου περί ορισμού επιτροπής παραλαβής της Δ/νσης Παιδείας και Κοινωνικής Προστασίας για το έτος 2020.
  • 37. Την υπ'αριθμ.586/2020 (ΑΔΑ:Ω9ΚΗΩΛΒ-ΛΒΖ) με αριθμ.πρωτ.38992/07-10-2020 απόφαση Δημάρχου περί τροποποίησης της αρ.32845/1713/2-9-2019 απόφασης Δημάρχου περί ορισμού Αντιδημάρχων και Ορισμού Αντιδημάρχου.
  • 38. Τον προϋπολογισμό του έτους 2020.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

 

 

ΟΜΑΔΑ Α΄: ΕΙΔΗ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ ΜΕ ΦΠΑ 13% και 24%

(Κ.Α. 15.6473.05)

Α/Α

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΙΔΟΥΣ

ΜΟΝ. ΜΕΤΡΗΣΗΣ

CPV

ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ

ΠΟΣΟΤΗΤΑ

ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ

ΣΥΝΤ. ΦΠΑ

ΦΠΑ

ΣΥΝΟΛΟ

1

Αλεύρι για όλες τις χρήσεις

1kg

15612120-8

0,60

340

204,00

13%

26,52

230,52

2

Κριθαράκι Μέτριο

τεμ.

500gr

15850000-1

0,60

340

204,00

13%

26,52

230,52

3

Μακαρόνια σπαγγέτι Νο 6

τεμ.

500gr

15850000-1

0,60

680

408,00

13%

53,04

461,04

4

Φασόλια ξερά μέτρια

τεμ. 500gr

03221210-1

1,00

340

340,00

13%

44,20

384,20

5

Γάλα

εβαπορέ

τεμάχιο

15511000-3

0,80

680

544,00

13%

70,72

614,72

6

Χυμός τομάτα κλασσικός συμπυκνωμένος

συσκ.

2 Χ500gr

15331428-3

1,20

680

816,00

24%

195,84

1.011,84

7

Ζάχαρη

1 kg

15831000-2

0,80

340

272,00

13%

35,36

307,36

8

Αραβοσιτέλαιο

1 λίτρο

15411210-7

1,90

340

646,00

13%

83,98

729,98

ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΘΑΡΗΣ ΑΞΙΑΣ

3.434,00

ΣΥΝΟΛΟ ΦΠΑ

536,18

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

3.970,18

 

ΟΜΑΔΑ Β΄: ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΜΕ ΦΠΑ 13%

(Κ.Α. : 15.6473.05)

 

 

Α/Α

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΙΔΟΥΣ

ΜΟΝ. ΜΕΤΡΗΣΗΣ

CPV

ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ

ΠΟΣΟΤΗΤΑ

ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ

ΣΥΝΤ. ΦΠΑ

ΦΠΑ

ΣΥΝΟΛΟ

1

Ελαιόλαδο

1 λίτρο

15411110-6

4,80

340

1.632,00

13%

212,16

1.844,16

ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΘΑΡΗΣ ΑΞΙΑΣ

1.632,00

ΣΥΝΟΛΟ ΦΠΑ

212,16

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

1.844,16

ΟΜΑΔΑ Γ΄ : ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΜΕ ΦΠΑ 6% και 24%

(Κ.Α. : 15.6473.05)

 

Α/Α

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΙΔΟΥΣ

ΜΟΝ. ΜΕΤΡΗΣΗΣ

CPV

ΠΟΣΟΤΗΤΑ

ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ

ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ

ΣΥΝΤ. ΦΠΑ

ΦΠΑ

ΣΥΝΟΛΟ

με ΦΠΑ

1

Σκόνη ρούχων για πλύσιμο στο χέρι

συσκ.

450 gr

39831200-8

340

0,85

289,00

24%

69,36

358,36

2

Υγρό πιάτων

συσκ. 500ml

39831200-8

340

0,80

272,00

24%

65,28

337,28

3

Χαρτί WC απλό

140 gr

συσκ.

8 τεμ.

33761000-2

340

2,10

714,00

24%

171,36

885,36

4

Χλωρίνη παχύρευστη απλή

συσκ.

750 ml

39831200-8

340

0,80

272,00

6%

16,32

288,32

5

Χαρτοπετσέτες 30/30

συσκ.

τεμ 50

33763000-6

340

0,30

102,00

24%

24,48

126,48

6

Σφουγγάρια κουζίνας

τεμ.

39224320-7

680

0,15

102,00

24%

24,48

126,48

7

Σαμπουάν

συσκ.

400 ml

33711610-6

340

1,25

425,00

24%

102,00

527,00

8

Σαπούνι σκληρό

συσκ.

70 gr

33711900-6

340

0,50

170,00

6%

10,20

180,20

9

Σερβιέτες

Πακέτο

10 τεμ.

33771100-6

200

1,00

200,00

24%

48,00

248,00

10

Υγρά αντισηπτικά μαντηλάκια

Πακέτο

15 τεμ.

33631600-8

680

0,35

238,00

6%

14,28

252,28

11

Γάντια μιας χρήσης

Πακέτο

10 τεμ.

18424300-0

340

0,95

323,00

6%

19,38

342,38

12

Μάσκες μιας χρήσης

τεμ.

33140000-3

1000

0,25

250,00

6%

15,00

265,00

ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΘΑΡΗΣ ΑΞΙΑΣ

3.357,00

ΣΥΝΟΛΟ ΦΠΑ

580,14

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

3.937,14

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ Α+Β+Γ

ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΘΑΡΗΣ ΑΞΙΑΣ

8.423,00

ΦΠΑ %

1.328,48

ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

9.751,48

Τα προς προμήθεια είδη φέρουν αριθμό αναφοράς, σύμφωνα με την ταξινόμηση CPV ως εξής:

15612120-8

Κοινό αλεύρι αρτοποιίας

15850000-1

Προϊόντα ζυμαρικών

03221210-1

Φασόλια

15511000-3

Γάλα

15331428-3

Σάλτσα από τομάτα

15831000-2

Ζάχαρη

15411210-7

Έλαιο για τηγάνισμα

15411110-6

Ελαιόλαδο

33761000-2

Χαρτί υγείας

33763000-6

Χάρτινες χειροπετσέτες

39831200-8

Απορρυπαντικά

39224320-7

Σφουγγάρια

33711610-6

Σαμπουάν

33771100-6

Σερβιέτες υγείας ή ταμπόν

33711900-6

Σαπούνι

33140000-3

Ιατρικά αναλώσιμα

33631600-8

Αντισηπτικά και Απολυμαντικά

18424300-0

Γάντια μιας χρήσης

Η προμήθεια των παραπάνω ειδών χρηματοδοτείται από Λοιπές Κατανομές- Τακτικά και θα βαρύνουν τον Κ.Α. 15.6473.05 του προϋπολογισμού του έτους 2020.

Δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχουν φυσικά ή νομικά πρόσωπα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 25 του Ν. 4412/16.

Οι προσφορές και τα περιλαμβανόμενα σε αυτές στοιχεία συντάσσονται στην ελληνική γλώσσα ή συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα. Ενημερωτικά και τεχνικά φυλλάδια και άλλα έντυπα -εταιρικά ή μη- με ειδικό τεχνικό περιεχό­μενο θα υποβάλλονται στην ελληνική γλώσσα ή θα συνοδεύονται από επίσημη μετάφραση στην ελληνική γλώσσα.

Οι προσφορές θα κατατίθενται, ύστερα από την πρωτοκόλλησή τους από το αρμόδιο γραφείο το οποίο βρίσκεται στο ισόγειο του Δημαρχείου, επί της οδού Π. Μελά 24 Τ.Κ. 56224, στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης της Οικονομικής Υπηρεσίας (2ος όροφος – Δημαρχείο) είτε αυτοπροσώπως ή και ταχυδρομικώς μέχρι και την ημέρα Τετάρτη 16/12/2020 και ώρα 11:00 π.μ..

Οι προσφορές θα υπογράφονται από τους ίδιους τους διαγωνιζόμενους ή τους νόμιμους εκπρόσωπους τους, θα υποβάλλονται σε φάκελο καλά σφραγισμένο σε δύο αντίγραφα, θα πρέπει να είναι σύμφωνες με τις τεχνικές προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά και όρους της υπ΄αρίθμ.547/2020 μελέτης και θα ισχύουν για χρονικό διάστημα ενενήντα (90) ημερών από την επόμενη της διενέργειας της διαδικασίας.

Κάθε ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να επιλέξει με δική του ευθύνη και να υποβάλλει προσφορά για μία ομάδα, για δύο ομάδες ή για το σύνολο των ομάδων. Απαραίτητη προϋπόθεση η προσφορά να καλύπτει όλα τα είδη της ομάδας. Στην κατατεθειμένη προσφορά θα υπάρχει σαφής διαχωρισμός των ομάδων και για κάθε ομάδα θα αναδειχθεί ένας μειοδότης. H κατακύρωση θα γίνει ανά ομάδα ( για το σύνολο των ειδών της κάθε ομάδας).

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

•1. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86(ΦΕΚ Α75/1986)του οικονομικού φορέα/του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α παρ.2 του ν.4412/2016, η οποία να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης συμμετοχής σε διαπραγμάτευση και με την οποία θα δηλώνεται:

α) ότι έλαβαν γνώση όλων των τεχνικών προδιαγραφών και των όρων που αναφέρονται στην υπ' αριθ. 547/2020 μελέτη και ότι τους αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα,

β) ότι δεν υφίστανται νομικοί περιορισμοί λειτουργίας της επιχείρησή τους,

γ) ότι η προσφορά τους ισχύει και τους δεσμεύει για χρονικό διάστημα ενενήντα (90) ημερών από την επομένη της διενέργειας της διαδικασίας,

δ) ότι τα προσφερόμενα είδη είναι σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές της 547/2020 μελέτης,

ε) ότι δεν έχει εκδοθεί δικαστική ή διοικητική απόφαση με τελεσίδικη και δεσμευτική ισχύ για την αθέτηση των υποχρεώσεών τους, όσον αφορά στην καταβολή φόρων ή εισφορών κοινωνικής ασφάλισης,

στ) ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της περίπτωσης (γ) της παρ.2 του άρθρου 73 του ν.4412/2016.

•2. Απόσπασμα ποινικού μητρώου τα οποία γίνονται αποδεκτά εφόσον έχουν εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν την υποβολή τους (άρθρο 80 Ν. 4412/2016).

Όσον αφορά τα νομικά πρόσωπα, η υποχρέωση προσκόμισης του ως άνω αποσπάσματος αφορά και στα μέλη του διοικητικού, διευθυντικού ή εποπτικού οργάνου του εν λόγω οικονομικού φορέα ή στα πρόσωπα που έχουν εξουσία εκπροσώπησης, λήψης αποφάσεων ή ελέγχου σε αυτό.

Η υποχρέωση προσκόμισης του ως άνω αποσπάσματος εφαρμόζεται επιπροσθέτως, εκτός των Ατομικών Επιχειρήσεων και στις : α) περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.) αφορά τους διαχειριστές, β) περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), αφορά τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και γ) στις περιπτώσεις των συνεταιρισμών τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.

•3. Φορολογική ενημερότητα (άρθρο 73 Ν. 4412/2016) εν ισχύ κατά τον χρόνο υποβολή τους.

Ι. Φορολογική Ενημερότητα για κάθε χρήση ή για συμμετοχή σε διαγωνισμό (όχι για είσπραξη)

•4. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 (ΦΕΚ Α75/1986)του οικονομικού φορέα/του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α παρ.2 του ν.4412/2016, η οποία να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης συμμετοχής σε διαπραγμάτευση με την οποία θα δηλώνονται όλοι οι οργανισμοί κοινωνικής ασφάλισης(στην περίπτωση που ο οικονομικός φορέας έχει την εγκατάστασή του στην Ελλάδα αφορά Οργανισμούς κύριας και επικουρικής ασφάλισης) στους οποίους οφείλετε να καταβάλλετε εισφορές,

5. Ασφαλιστική ενημερότητα για συμμετοχή σε διαγωνισμό (άρθρο 73 Ν. 4412/2016) εν ισχύ κατά τον χρόνο υποβολής τους.

  • Σε περίπτωση νομικών προσώπων, αφορά το νομικό πρόσωπο και όχι τα φυσικά πρόσωπα που τη διοικούν ή την εκπροσωπούν, εκτός εάν αυτά έχουν εργασιακή σχέση με την εταιρεία. Σε περίπτωση φυσικών προσώπων (ατομικών επιχειρήσεων), αφορά και όσους είναι ασφαλισμένοι ως εργοδότες ή ελεύθεροι επαγγελματίες σε οποιονδήποτε ασφαλιστικό οργανισμό, δηλαδή θα πρέπει να προσκομιστεί ασφαλιστική ενημερότητα από ΕΦΚΑ (πρώην ΙΚΑ) είτε απασχολείτε προσωπικό είτε όχι και ασφαλιστική ενημερότητα για το πρόσωπό σας.
  • Επιπλέον, εφόσον υπήρχε έως 31-12-2016 υποχρέωση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών ως εργοδότης σε άλλο εντασσόμενο στον ΕΦΚΑ φορέα τ. Ο.Γ.Α, τ. Ε.Τ.Α.Α (Τ.Σ.Α.Υ, Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε, Τ.Α.Ν) τ. Ε.Τ.Α.Π-Μ.Μ.Ε θα δηλώνεται και θα προσκομίζεται αντίστοιχη βεβαίωση.
  • Αν ο οικονομικός φορέας είναι Έλληνας πολίτης ή έχει την εγκατάσταση του στην Ελλάδα, οι υποχρεώσεις του που αφορούν τις εισφορές κοινωνικής ασφάλισης καλύπτουν τόσο την κύρια όσο και την επικουρική ασφάλιση.

6. Νομιμοποιητικά έγγραφα ισχύουσας εκπροσώπησης, τα οποία γίνονται αποδεκτά, εφόσον έχουν εκδοθεί έως τριάντα (30) εργάσιμες ημέρες πριν από την υποβολή τους.

  • 7. Τεχνική προσφορά με πλήρη τεχνική περιγραφή όπως αυτή αναλύεται στην 547/2020 μελέτη η οποία θα συνοδεύεται από:

α) Για τις ομάδες των τροφίμων (Α΄: Είδη παντοπωλείου και Β΄: Ελαιόλαδο ) ο υποψήφιος ανάδοχος οφείλει απαραιτήτως να υποβάλει πιστοποιητικό, με το οποίο θα τεκμηριώνεται ότι εφαρμόζονται οι αρχές του συστήματος Ανάλυσης Κινδύνων και Κρίσιμων Σημείων Ελέγχου (HACCP), ή με βάση τα εκάστοτε ισχύοντα Διεθνή Πρότυπα (ISO 22000, BRC κτλ). Το παραπάνω πιστοποιητικό χορηγείται από αναγνωρισμένους φορείς πιστοποίησης διαπιστευμένους από το ΕΣΥΔ. Τα παραπάνω πιστοποιητικά αποτελούν απαραίτητο συνοδευτικό δικαιολογητικό της τεχνικής προσφοράς για τις ομάδες A' και B' . Τα σχετικά πιστοποιητικά θα πρέπει να είναι σε ισχύ κατά την ημερομηνία κατάθεσης της προσφοράς, καθώς και καθ' όλη τη διάρκεια της σύμβασης. Αν λήγει πριν τη λήξη του συμβατικού χρόνου θα πρέπει να προσκομιστεί εν συνεχεία η ανανέωση της ισχύος του.

  • 8. Υπογεγραμμένη Επισυναπτόμενη Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων

Η προσφορά σας υποβάλλεται μέσα σε σφραγισμένο φάκελο, στον οποίο πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς:

α) η λέξη Προσφορά ή Αίτηση συμμετοχής,

β) η επωνυμία της αναθέτουσας αρχής,

γ) ο Αριθμός μελέτης και ο τίτλος της σύμβασης.

δ)) η καταληκτική ημερομηνία (ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής προσφορών ή αιτήσεων συμμετοχής),

ε) τα στοιχεία του οικονομικού φορέα. (άρθρο 92, παρ. 1 Ν.4412/2016)

Οι οικονομικοί φορείς υποβάλλουν με την προσφορά τους, μέσα στον κυρίως φάκελο, τα ακόλουθα:

α) Ξεχωριστό σφραγισμένο φάκελο, με την ένδειξη «Δικαιολογητικά Συμμετοχής-Τεχνική Προσφορά» (εφόσον απαιτείται από τα έγγραφα της σύμβασης τεχνική προσφορά).

β) Ξεχωριστό σφραγισμένο φάκελο, με την ένδειξη «Οικονομική Προσφορά», ο οποίος περιέχει τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράς, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 95 Ν. 4412/2016.

Στις περιπτώσεις που με την αίτηση συμμετοχής ή την προσφορά υποβάλλονται ιδιωτικά έγγραφα, αυτά γίνονται αποδεκτά είτε κατά τα προβλεπόμενα στις διατάξεις του ν.4250/2014 (Α΄94) είτε και σε απλή φωτοτυπία, εφόσον συνυποβάλλεται υπεύθυνη δήλωση, στην οποία βεβαιώνεται η ακρίβειά τους και η οποία φέρει υπογραφή μετά την έναρξη διαδικασίας σύναψης σύμβασης. Ως χρόνος έναρξης της διαδικασίας διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση προκήρυξης νοείται η ημερομηνία αποστολής προς τους οικονομικούς φoρείς της πρόσκλησης συμμετοχής σε διαπραγμάτευση.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ– ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

•1. Η χρονική διάρκεια της σύμβασης της προμήθειας ορίζεται σε δύο (2) μήνες από την καταχώρισή της στο ΚΗΜΔΗΣ.

•2. Τα προσφερόμενα είδη θα είναι σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές και τους όρους της υπ' αριθ.547/2020 μελέτης.

•3. Το υπ'αριθμ.7α πιστοποιητικό του φακέλου δικαιολογητικών συμμετοχής- τεχνικής προσφοράς για τις ομάδες των τροφίμων Α΄: Είδη παντοπωλείου και Β΄: Ελαιόλαδο (πιστοποιητικό με το οποίο θα τεκμηριώνεται ότι εφαρμόζονται οι αρχές του συστήματος Ανάλυσης Κινδύνων και Κρίσιμων Σημείων Ελέγχου (HACCP), ή με βάση τα εκάστοτε ισχύοντα Διεθνή Πρότυπα (ISO 22000, BRC κτλ)) θα πρέπει να είναι σε ισχύ κατά την ημερομηνία κατάθεσης της προσφοράς, καθώς και καθ' όλη τη διάρκεια της σύμβασης. Αν λήγει πριν τη λήξη του συμβατικού χρόνου θα πρέπει να προσκομιστεί εν συνεχεία η ανανέωση της ισχύος του.

•4. Η παράδοση των προϊόντων θα γίνει στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου.

•5. Η μεταφορά και παράδοση των ειδών θα γίνεται με δαπάνες του προμηθευτή. Η μεταφορά των τροφίμων θα γίνεται με μεταφορικά μέσα ή και ψυγεία τα οποία πρέπει να είναι καθαρά και απολυμασμένα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις περί μεταφοράς τροφίμων.

•6. Ο ανάδοχος της προμήθειας υποχρεούται κατά την υπογραφή της σύμβασης και καθ' όλη τη διάρκεια εκτέλεσης να τηρεί τις υποχρεώσεις των παραγράφων 2 και 11 του άρθρου 4β ή και της παρ. 1 του άρθρου 12 ή και της παραγράφου 1 του άρθρου 16 του ν. 2939/2001. Η τήρηση των υποχρεώσεων ελέγχεται από την αναθέτουσα αρχή μέσω του αρχείου δημοσιοποίησης εγγεγραμμένων παραγωγών στο Εθνικό Μητρώο Παραγωγών (ΕΜΠΑ) που τηρείται στην ηλεκτρονική σελίδα του Ε.Ο.ΑΝ. εντός της προθεσμίας της παραγράφου 4 του άρθρου 105 του ν. 4412/2016 και αποτελεί προϋπόθεση για την υπογραφή του συμφωνητικού, στο οποίο γίνεται υποχρεωτικά μνεία του αριθμού ΕΜΠΑ του υπόχρεου παραγωγού. Η μη τήρηση των υποχρεώσεων της παρούσας παραγράφου έχει τις συνέπειες της παραγράφου 5 του άρθρου 105 του ν. 4412/2016.

•7. Τα προμηθευόμενα είδη θα παραδίδονται με δελτίο αποστολής, στο οποίο αναγράφεται κάθε στοιχείο που προβλέπεται από τον κώδικα φορολογικών στοιχείων και τις ισχύουσες αγορανομικές διατάξεις. Η παραλαβή θα γίνεται από τις αρμόδιες επιτροπές που ορίζονται με απόφαση του Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου.

•8. Η πληρωμή του συμβατικού ποσού θα γίνεται με την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής, μετά την οριστική παραλαβή των υλικών, την υποβολή από τον ανάδοχο ισόποσων τιμολογίων και την προσκόμιση των νομίμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 200 παρ. 4 του ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την πληρωμή.

•9. Ο ανάδοχος, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, βαρύνεται με όλους τους φόρους, τέλη, κρατήσεις ως και κάθε άλλη επιβάρυνση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, εκτός του Φ.Π.Α..

•10. Στη σύμβαση που θα συναφθεί θα αναφερθούν ειδικότεροι όροι για την ορθή, απρόσκοπτη και σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές εκτέλεση της προς ανάθεση προμήθειας.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται για θέματα της διαγωνιστικής διαδικασίας, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, στα τηλέφωνα 2313 302155, 23130302183, 2313 302184 και 2313 302169, ενώ για θέματα που αφορούν τις τεχνικές προδιαγραφές μπορούν να απευθύνονται, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στο Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής- Εφαρμογής Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας & Νέας Γενιάς της Δ/νσης Παιδείας και Κοινωνικής Προστασίας στα τηλέφωνα και φαξ 2310 558505, 2310 558506, 2310 758926, 2310758769.

Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης στο πλήρες κείμενο της μελέτης, σε ηλεκτρονική μορφή, στον επίσημο διαδικτυακό τόπο του Δήμου http://www.kordelio-evosmos.gr/.

pdf Πρόσκληση 1.13 Mb

pdf Μελέτη 1.00 Mb

doc Ενημέρωση επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων 53.00 Kb

doc Τιμολόγιο Προσφοράς 108.50 Kb

Έγγραφα

Copyright © 2024 Δήμος Κορδελιού Ευόσμου

Σύμφωνα με το άρθρο 266 του N. 5037/2023 (ΦΕΚ 78/28.03.2023 τεύχος Α΄) που αντικαθιστά την υποπερίπτωση 26 περ. β παρ. Ι άρθρου 75 Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.
Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρ- μόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153).»

Σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 20/2023 πυροσβεστική διάταξη (ΦΕΚ 2549Β/2023) :

«Άρθρο 1
Πεδίο Εφαρμογής
1. Με τις διατάξεις της παρούσας εξειδικεύονται τα οριζόμενα στην υποπερ. 26 της περ. β’ της παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 266 του ν. 5037/2023 (Α’ 78), αναφορικά με τη μέριμνα των Δήμων σχετικά με την εκπλήρωση της υποχρέωσης των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών(α) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, (β) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, (γ) εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των περ. "(α)" και "(β)" του παρόντος άρθρου και (δ) εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα, να προβαίνουν σε καθαρισμό των ανωτέρω χώρων κατά το χρονικό διάστημα από την 1η μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους και τη συντήρηση αυτού καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από 1η Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της.
2. Από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας εξαιρούνται οι διαμορφωμένοι, συντηρημένοι κήποι των ως άνω
χώρων.
Άρθρο 2
Διαδικασία καθαρισμού
1. Ο απαιτούμενος καθαρισμός περιλαμβάνει:
α. Υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δέντρων και κλαδιών, καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα.
β. Απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης που βρίσκεται στην επιφάνεια του εδάφους όπως ενδεικτικά το φυλλόστρωμα, τα ξερά χόρτα και τα κατακείμενα ξερά κλαδιά.
γ. Αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δέντρων και αύξηση του ύψους έναρξής της από την επιφάνεια του εδάφους, ανάλογα με την ηλικία και το είδος του δέντρου. δ. Αραίωση της θαμνώδους βλάστησης ως προς την κάλυψη του εδάφους.
ε. Απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων καυστών, αναφλέξιμων, εκρήξιμων ή εύφλεκτων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων.
2. Οι υπόχρεοι οφείλουν να μεριμνούν για την ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού της παρ. 1. Απαγορεύεται η εγκατάλειψη, η απόρριψη ή η ανεξέλεγκτη διαχείρισή τους.
Άρθρο 3
Υποχρεώσεις - Μέριμνα Δήμων
1. Ο οικείος Δήμος προβαίνει στην ενημέρωση των υπόχρεων, για το περιεχόμενο της παρούσας και ειδικότερα της υποχρέωσης καθαρισμού μέχρι 31η Μαρτίου εκάστου έτους με κάθε πρόσφορο μέσο, όπως ενδεικτικά με ανάρτηση στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του οικείου Δήμου, αποστολή ενημερωτικού υλικού στην ταχυδρομική ή ηλεκτρονική διεύθυνση του υπόχρεου ή τυχόν αντικλήτού του, ενημερώσεις στα καταστήματα του Δήμου ή των Δημοτικών Διαμερισμάτων, σε τοπικούς φορείς και συλλόγους, σε συνεργασία με την οικεία Πυροσβεστική Υπηρεσία. Ειδικά κατά την πρώτη εφαρμογή της παρούσας, η ενημέρωση των υπόχρεων λαμβάνει χώρα έως την 28 Απριλίου.
2. Για την ανεύρεση των στοιχείων του υπόχρεου, ο οικείος Δήμος δύναται να ανατρέχει σε δεδομένα που τηρούνται στα αρχεία του, καθώς και στα δεδομένα του Εθνικού Κτηματολογίου.
3. Εφόσον ο οικείος Δήμος διαθέτει την απαραίτητη υποδομή, μπορεί να παρέχεται η δυνατότητα στους υπόχρεους να αιτηθούν (π.χ. με φυσική παρουσία, ταχυδρομικά, ηλεκτρονικά ή μέσω ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας που θα δημιουργηθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών μέσω gov.gr για το σύνολο των Δήμων), τη διενέργεια καθαρισμού με χρέωση της αντίστοιχης δαπάνης στο όνομά τους, από τις αρμόδιες υπηρεσίες του οικείου Δήμου ή από ιδιωτική εταιρία με την οποία ο οικείος Δήμος έχει συνάψει σχετική σύμβαση. Στις παραπάνω περιπτώσεις, μόνη η υποβολή της αίτησης δεν αναστέλλει τις προθεσμίες για την διενέργεια καθαρισμού και δεν απαλλάσσει τους υπόχρεους από την υποχρέωση καθαρισμού με ίδια μέσα. Η υποχρέωση εκπληρώνεται με την πραγματοποίηση του καθαρισμού και μόνον.
4. Ο οικείος Δήμος οφείλει να διενεργεί τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους (ύστερα από καταγγελία ή και αυτεπαγγέλτως) για διαπίστωση εκπλήρωσης ή μη των υποχρεώσεων των υπόχρεων του άρθρου 1, προσηκόντως και με τη δέουσα επιμέλεια, καθ’ όλη την διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.
5. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης αυτού, ο οικείος Δήμος ακολουθεί τη διαδικασία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 5 της παρούσας.
Άρθρο 4
Μέριμνα υπόχρεων
1. Οι ιδιοκτήτες, νομείς, επικαρπωτές, μισθωτές και υπομισθωτές των εκτάσεων του άρθρου 1 της παρούσας οφείλουν να εκπληρώνουν την υποχρέωση καθαρισμού, να συναινούν και να επιδεικνύουν ανοχή στους τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους, αυτοψίες και ενέργειες των αρμοδίων οργάνων του οικείου Δήμου και των αρμόδιων πυροσβεστικών υπαλλήλων για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς. Στο πλαίσιο αυτό, καλούνται μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους, να προβαίνουν σε καθαρισμό των χώρων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας και να συντηρούν αυτόν, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους.
2. Οι υπόχρεοι, μετά την ολοκλήρωση του αρχικού καθαρισμού, καθώς και της συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, δύναται ενημερώνουν σχετικά τον οικείο Δήμο με κάθε πρόσφορο μέσο. Ενδεικτικό υπόδειγμα της ως άνω δήλωσης αποτυπώνεται στο Παράρτημα Α της παρούσας.
Άρθρο 5
Κυρώσεις - Αυτεπάγγελτος καθαρισμός
1. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, επιβάλλεται ή καταλογίζεται αντίστοιχα εξ ολοκλήρου στον/στους υπόχρεους από τον οικείο Δήμο:
α. πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ,
β. δαπάνη του αυτεπάγγελτου καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών.
2. Εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την επίδοση, θυροκόλληση ή κοινοποίηση της Πράξης Επιβολής Προστίμου, ο παραβάτης δύναται να υποβάλλει έγγραφη ένσταση στον οικείο Δήμο, παρελθούσης δε άπρακτης της ως άνω προθεσμίας και εφόσον η υποβαλλόμενη ένσταση δεν έχει γίνει αποδεκτή, το επιβληθέν πρόστιμο οριστικοποιείται. Στην περίπτωση συμμόρφωσης εντός της άνω προθεσμίας με την υποχρέωση καθαρισμού, ο οικείος Δήμος εκδίδει απόφαση μείωσης έως και 50% του προς επιβολή προστίμου. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου Δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις.
3. Μετά το πέρας της δεκαήμερης προθεσμίας ή εφόσον έχει υποβληθεί ένσταση η οποία δεν έχει γίνει αποδεκτή, ο οικείος Δήμος υποχρεούται εντός πέντε (5) ημερών σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς.
4. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος Δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση τυχόν συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς και βάσει αυτής, υποχρεούται σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων για την άρση του κινδύνου (Παράρτημα Γ’).
5. Σε περίπτωση μη ανεύρεσης των στοιχείων των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος άρθρου εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου και των προθεσμιών που αναφέρονται σε αυτήν.»

Σύμφωνα με την υποπερ. 26 περ. β’ παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006, Α’ 114), ισχύουν τα εξής:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μaΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.

Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153)