Προμήθεια και τοποθέτηση κλιματιστικών μονάδων για κάλυψη αναγκών δημοτικών κτιρίων Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου

Προβολές: 224

Προμήθεια και τοποθέτηση κλιματιστικών μονάδων για κάλυψη αναγκών δημοτικών κτιρίων Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου

Ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου, με ΑΦΜ 997742450 και Κωδικό ΑΑΗΤ 1007.Ε80708.0001, πρόκειται να προβεί σε σύναψη δημόσιας σύμβασης για την υπ’αριθμ.832/2023 μελέτη προμήθειας με τίτλο: «Προμήθεια και τοποθέτηση κλιματιστικών μονάδων για κάλυψη αναγκών δημοτικών κτιρίων Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου», προϋπολογισμού 20.000,00 €, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 24% με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής στο σύνολο των υλικών και των υπηρεσιών με απ’ ευθείας ανάθεση, με απόφαση Δημάρχου σύμφωνα με:

Τις διατάξεις :

  1. Tις διατάξεις του Ν.4782/2021 (ΦΕΚ 36/Α΄/09-03-2021).
  2. Τις διατάξεις του Ν. 3852/2010 και ιδίως του άρθρου 58 όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
  3. Τις διατάξεις του Ν.3861/2010 (ΦΕΚ 112/Α/13-07-2010).
  4. Τις διατάξεις του Ν. 4412/2016 και ιδίως της παρ.7 του άρθρου 38, την περίπτ.31 της παρ.1 του άρθρου 2 και του άρθρου 118, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύει.
  5. Τις διατάξεις του άρθρου 22 του Ν. 4441/2016 (ΦΕΚ 227/Α΄/06-12-2016).
  6. Τις διατάξεις του Π.Δ. 80/2016.
  7. Τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 209 του Ν. 3463/2006, όπως αναδιατυπώθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 22 του Ν. 3536/2007 και αντικαταστάθηκε από το άρθρο 95 του Ν. 4674/20.
  8. Τις διατάξεις της παρ. 9 του άρθρου 209 του Ν. 3463/2006, όπως προστέθηκε με την παρ. 13 του άρθρου 20 του Ν. 3731/2008 και διατηρήθηκε σε ισχύ το δεύτερο εδάφιο σύμφωνα με την περίπτωση 38 της παρ. 1 του άρθρου 377 του Ν. 4412/2016.
  9. Την αρ.76928/9-7-2021 ΚΥΑ (ΦΕΚ 3075/τ.Β΄/13-7-2021) «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων λειτουργίας και διαχείρισης του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ)».
  10. Τις διατάξεις του άρθρου 107 του Ν. 4497/2017 (Φ.Ε.Κ. 171/13-11-2017).
  11. Τις διατάξεις του άρθρου 203 του Ν. 4555/2018.
  12. Τις διατάξεις του Ν. 4605/2019 (ΦΕΚ 52/Α΄/01-04-2019) και ιδίως του άρθρου 43.
  13. Τις διατάξεις του Ν. 4608/2019 (ΦΕΚ 66/Α΄/25-04-2019) και ιδίως του άρθρου 33.
  14. Τις διατάξεις του Ν. 4609/2019 (ΦΕΚ 67/Α΄/03-05-2019) και ιδίως του άρθρου 56.
  15. Την υπ’ αριθμ.2046/2022 (Αρ.πρωτ.54020/6-12-2022, ΑΔΑ:ΨΨΨΘΩΛΒ-ΩΙΚ) απόφαση Δημάρχου περί ορισμού Αντιδημάρχων και μεταβίβασης αρμοδιοτήτων σε αυτούς.
  16. Τις διατάξεις του άρθρου 42 του ν.5027/23 (ΦΕΚ 48/02.03.2023 τεύχος Α’).
  17. Την υπ’αριθμ. 832/2023 μελέτη με τίτλο: « Προμήθεια και τοποθέτηση κλιματιστικών μονάδων για κάλυψη αναγκών δημοτικών κτιρίων Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου», που συντάχθηκε από το Τμήμα Μελετών και Επιβλέψεων Τεχνικών Έργων της Δ/νσης Μελετών και Έργων.
  18. Την υπ’αριθμ.πρωτ.25675/22-05-2023 βεβαίωση της Δ/νσης Πολιτικής Προστασίας και Συντηρήσεων Τεχνικών Έργων περί αδυναμίας εκτέλεσης υπηρεσιών εγκατάστασης των συστημάτων και μηχανημάτων κλιματισμού σε Δημοτικά κτίρια από το υπηρετούν προσωπικό.
  19. Το υπ’αριθ.πρωτ.25987/23-05-2023 Πρωτογενές Αίτημα Δαπάνης (ΑΔΑΜ:23REQ012734454 2023-05-23).
  20. Το υπ’αριθμ.πρωτ.28392/06-06-2023 Τεκμηριωμένο Αίτημα για Ανάληψη Υποχρέωσης.
  21. Την υπ’ αριθ. Πρωτ. 28425/06-06-2023 (ΑΔΑ:6ΜΨΓΩΛΒ-Δ53, ΑΔΑΜ:23REQ012819342 2023-06-06) απόφαση ανάληψης υποχρέωσης, με αριθμό καταχώρισης 552/2023 στα λογιστικά βιβλία του Δήμου.
  22. Την αρ.224/2023 (ΑΔΑ: 6ΟΠ0ΩΛΒ-ΙΞΞ) απόφαση του Δ.Σ. περί συγκρότησης Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής της σύμβασης για την προμήθεια και τοποθέτηση κλιματιστικών μονάδων για κάλυψη αναγκών Δημοτικών Κτιρίων Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου με αρ.μελ.832/2023 προϋπολογισμού 20.000 ευρώ με Φ.Π.Α. 24%.
  23. Την αρ.1024/2023 με αρ.πρωτ.33867/04-07-2023 απόφαση Δημάρχου περί έγκρισης διενέργειας και τεχνικών προδιαγραφών της 832/2023 μελέτης.
  24. Το αρ.πρωτ.33789/04-07-2023 έγγραφό μας περί πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος ή υποβολής προσφοράς προς την Δ/νση Μελετών και Έργων και την αρ.πρωτ.36445/17-07-2023 απάντηση του Γραφείου Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών περί προσδιορισμού οικονομικού φορέα στον οποίο θα απευθύνεται η πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την υπ’αριθμ.832/2023 μελέτη.
  25. Η από 18/07/2023 ηλεκτρονική ενημέρωση του Τμήματος Μελετών και Επιβλέψεων Τεχνικών Έργων της Διεύθυνσης Μελετών και Έργων περί υποχρέωσης ΕΜΠΑ.
  26. Την υπ’αριθμ.πρωτ.36595/18-07-2023 (ΑΔΑΜ: 23PROC013106377 2023-07-18) πρόσκληση υποβολής προσφοράς του Δημάρχου προς τον κ. Οικονόμου Παύλο.
  27. Την αρ.πρωτ.38303/28-07-2023 προσφορά του κ. Οικονόμου Παύλου.
  28. Την από 28/08/2023 ορθή επανάληψη του αρ.πρωτ.39607/04-08-2023 εγγράφου του Τμήματος Μελετών και Επιβλέψεων Τεχνικών Έργων της Δ/νσης Μελετών και Έργων περί ελέγχου προσφοράς για την προμήθεια και εγκατάσταση κλιματιστικών μονάδων για κάλυψη αναγκών δημοτικών κτιρίων Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου.
  29. Το αρ.πρωτ.41866/24-08-2023 έγγραφο του Γραφείου Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών περί επανάληψης της διαδικασίας απευθείας ανάθεσης με τους ίδιους όρους και προδιαγραφές και προσδιορισμού περί γενικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς οικονομικούς φορείς.
  30. Την υπ. αριθμ. 1432/2023 (ΑΔΑ: 6ΤΦΦΩΛΒ-ΦΑΗ) με αριθ. Πρωτ.43457/4-9-2023 απόφαση Δημάρχου περί απόρριψης προσφοράς, ματαίωσης και επανάληψης με τους ίδιους όρους της διαδικασίας απευθείας ανάθεσης της προμήθειας και τοποθέτησης κλιματιστικών μονάδων για κάλυψη αναγκών δημοτικών κτιρίων του Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου (832-2023 μελέτη)
  31. Τον προϋπολογισμό του έτους 2023 και τον Κωδικό ηλεκτρονικής τιμολόγησης : 1007.Ε80708.0001.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Α/ΑΕΙΔΟΣΜΟΝ. ΜΕΤΡ.ΠΟΣΟΤΗΤΑΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΟΣ(€)ΔΑΠΑΝΗ (ΕΥΡΩ)
1Κλιματιστική μονάδα ονομαστικής ισχύος 9.000 Btu/hτεμ.2331662
2Κλιματιστική μονάδα ονομαστικής ισχύος 12.000 Btu/hτεμ.103553.550
3Κλιματιστική μονάδα ονομαστικής ισχύος 18.000 Btu/hτεμ.116407.040
4Κλιματιστική μονάδα (ντουλάπα) ονομαστικής ισχύος 51.000 Btu/hτεμ.12.5762.576
5Υπηρεσίες αποξήλωσης και μεταφοράς (όπου απαιτηθεί) υφιστάμενων μονάδων και εγκατάστασης νέων μονάδων, ηλεκτρολογικές, ψυκτικές και λοιπές υπηρεσίες ανά τύπο κλιματιστικούτεμ.12 (≤ 12.000 Βtu/h)75900
τεμ.11 (18.000 Βtu/h)1001.100
τεμ.1 (51.000 Βtu/h)301,03301,03
ΑΘΡΟΙΣΜΑ:16.129,03
Φ.Π.Α. 24%:3.870,97
ΣΥΝΟΛΟ:20.000,00

Στην τιμή περιλαμβάνονται η, με κάθε κατάλληλο τρόπο, στήριξη της εσωτερικής και εξωτερικής συσκευής (περιλαμβάνεται η κατάλληλη κατά περίπτωση αντικραδασμική βάση στήριξης), η σύνδεση εσωτερικής και εξωτερικής συσκευής, η αποχέτευση εσωτερικής και εξωτερικής συσκευής, η διαστασιολόγηση της ηλεκτρικής εγκατάστασης (καλωδίωση, ραγοδιακοπτικό υλικό κ.λπ.), δηλαδή προμήθεια και εγκατάσταση της κλιματιστικής μονάδας με όλα τα απαιτούμενα υλικά και μικροϋλικά εγκατάστασης για την παράδοση της κλιματιστικής μονάδας σε πλήρη και άρτια
λειτουργία. Στο κόστος εγκατάστασης περιλαμβάνονται οι όποιες οικοδομικές ή μη παρεμβάσεις απαιτηθούν (π.χ. διάνοιξη αυλακιών και οπών στα δάπεδο ή στην τοιχοποιία κ.α.) και η πλήρης αποκατάσταση των επιφανειών των δομικών στοιχείων (κλείσιμο οπών με «επισκευαστικό» σοβά, κάλυψη του με πλαστικό κανάλι κ.λπ.).

Στην τιμή περιλαμβάνεται η αποξήλωση και η απόρριψη ή μεταφορά, σε χώρους καθ΄ υπόδειξη της Υπηρεσίας, του υφιστάμενου κλιματιστικού (όπου υπάρχει), των ψυκτικών του σωληνώσεων και καλωδιώσεων, καθώς επίσης η συλλογή ψυκτικού ρευστού και η απόρριψή του σύμφωνα με την κείμενη Νομοθεσία.

Ο ανάδοχος της προμήθειας έχει υποχρέωση να εγκαταστήσει τις κλιματιστικές μονάδες και να τις παραδώσει σε πλήρη λειτουργία. Πριν την υποβολή της προσφοράς του, ο υποψήφιος ανάδοχος θα πρέπει να έχει επισκεφθεί τα Δημοτικά Κτίρια, προκειμένου να μελετήσει τους χώρους και να είναι σε θέση να εκτιμήσει το κόστος εγκατάστασης των μονάδων, το οποίο θα περιλαμβάνεται στην προσφορά του.

Η δαπάνη της οικείας μελέτης φέρει αριθμό αναφοράς, σύμφωνα με την ταξινόμηση CPV ως εξής: 42512200-0 (Κλιματιστικά μηχανήματα προσαρμοζόμενα επί τοίχου) και 42512000-8 (Κλιματιστικές εγκαταστάσεις), χρηματοδοτείται από Τέλος Ακίνητης Περιουσίας (Τ.Α.Π.) και θα βαρύνει τον Κ.Α. 30.7135.01 του προϋπολογισμού εξόδων του τρέχοντος έτους. Στον προϋπολογισμό εξόδων του τρέχοντος έτους έχει εγγραφεί η σχετική πίστωση η οποία θα βαρύνει τον Κ.Α. 30.7135.01 και έχει εκδοθεί η σχετική απόφαση ανάληψης υποχρέωσης.

Δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχουν φυσικά ή νομικά πρόσωπα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 25 του Ν. 4412/16, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύει.

Οι προσφορές και τα περιλαμβανόμενα σε αυτές στοιχεία συντάσσονται στην ελληνική γλώσσα ή συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα. Στα αλλοδαπά δημόσια έγγραφα και δικαιολογητικά εφαρμόζεται η Συνθήκη της Χάγης της 5ης.10.1961, που κυρώθηκε με τον ν. 1497/1984 (Α’ 188). Τα αλλοδαπά ιδιωτικά έγγραφα συνοδεύονται από μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα, επικυρωμένη είτε από πρόσωπο αρμόδιο κατά τις κείμενες διατάξεις είτε από πρόσωπο κατά νόμο αρμόδιο της χώρας στην οποία έχει συνταχθεί το έγγραφο. Ενημερωτικά και τεχνικά φυλλάδια και άλλα έντυπα, εταιρικά ή μη, με ειδικό τεχνικό περιεχόμενο, δηλαδή έντυπα με αμιγώς τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως αριθμούς, αποδόσεις σε διεθνείς μονάδες, μαθηματικούς τύπους και σχέδια, που είναι δυνατόν να διαβαστούν σε κάθε γλώσσα και δεν είναι απαραίτητη η μετάφρασή τους, μπορούν να υποβάλλονται σε άλλη γλώσσα, χωρίς να συνοδεύονται από μετάφραση στην ελληνική.

Οι προσφορές θα κατατίθενται, ύστερα από την πρωτοκόλλησή τους από το αρμόδιο γραφείο το οποίο βρίσκεται στο ισόγειο του Δημαρχείου, επί της οδού Π. Μελά 24 Τ.Κ. 562 24, στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης της Οικονομικής Υπηρεσίας (2ος όροφος– Δημαρχείο) είτε αυτοπροσώπως ή και ταχυδρομικώς μέχρι και την ημέρα Τρίτη, 12/09/2023 και ώρα 11:00 π.μ..

Οι προσφορές θα υπογράφονται από τους ίδιους τους διαγωνιζόμενους ή τους νόμιμους εκπρόσωπους τους, θα υποβάλλονται σε φάκελο καλά σφραγισμένο σε δύο αντίγραφα, θα πρέπει να είναι σύμφωνες με τις τεχνικές προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά και όρους της 832/2023 μελέτης και θα ισχύουν για χρονικό διάστημα ενενήντα (90) ημερών από την επόμενη της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών.

Προσφορές θα γίνονται δεκτές για το σύνολο των ζητούμενων υλικών και υπηρεσιών και η ανάθεση θα γίνει στο σύνολο των υλικών και υπηρεσιών με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής για το σύνολο των υλικών και των υπηρεσιών διότι λόγω της διασποράς των χώρων προς εγκατάσταση των ειδών της προμήθειας και της διαφορετικότητας του τύπου κλιματιστικών, καθίσταται δύσκολος ο έλεγχος και η εποπτεία διαφορετικών αναδόχων ανά ομάδα ειδών, ενώ τυχόν πρόσθετη υποδιαίρεση των ειδών ενδέχεται να οδηγήσει σε καθυστέρηση της έκβασης της ανάθεσης καθώς και πιθανόν σε υψηλότερες οικονομικές προσφορές.

Η παρούσα πρόσκληση αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης (άρθρο 120 παρ.3α του Ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν.4782/2021).

α) ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ- ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Μαζί με την προσφορά τους οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να υποβάλλουν:

  1. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86(ΦΕΚ Α75/1986) του οικονομικού φορέα/του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α παρ.2 του ν.4412/2016, η οποία να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και με την οποία θα δηλώνεται:
  • ότι έλαβαν γνώση όλων των τεχνικών προδιαγραφών και των όρων που αναφέρονται στην υπ’αριθμ.832/2023 μελέτη και όλων των όρων της παρούσας πρόκλησης του Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου και ότι τους αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα,
  • ότι η προσφορά τους ισχύει και τους δεσμεύει για χρονικό διάστημα ενενήντα (90) ημερών από την επομένη της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών,
  • ότι τα προσφερόμενα υλικά και υπηρεσίες είναι σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές και τα οριζόμενα της υπ’αριθμ.832/2023 μελέτης και την ισχύουσα νομοθεσία.
  • ότι δεν υφίστανται νομικοί περιορισμοί λειτουργίας της επιχείρησής τους και δεν έχουν αποκλεισθεί από διαγωνισμούς του Δημοσίου ή των ΟΤΑ,
  • ότι δεν έχει επιβληθεί σε βάρος τους κύρωση του οριζόντιου αποκλεισμού, σύμφωνα τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας (άρθρο 74 παρ.4 Ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 23 του Ν.4782/2021),
  • ότι δεν έχει εκδοθεί δικαστική ή διοικητική απόφαση με τελεσίδικη και δεσμευτική ισχύ για την αθέτηση των υποχρεώσεών τους, όσον αφορά στην καταβολή φόρων ή εισφορών κοινωνικής ασφάλισης.
  1. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86(ΦΕΚ Α75/1986) του οικονομικού φορέα/του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α παρ.2 του ν.4412/2016, η οποία να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος περί συμμόρφωσης προσφοράς με τους όρους και τεχνικές προδιαγραφές της 832/2023 μελέτης για την προμήθεια και τοποθέτηση κλιματιστικών μονάδων (σελ.12 της 832/2023 μελέτης)
  2. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 (ΦΕΚ Α75/1986) του οικονομικού φορέα/του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α παρ.2 του ν.4412/2016, η οποία να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και με την οποία θα δηλώνει ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παρ. 1 του άρθρου 73 του Ν. 4412/2016, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, στο πρόσωπό του ή για τον διευθύνοντα σύμβουλο και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ή τους διαχειριστές ή /και τα λοιπά πρόσωπα, ανάλογα με τη μορφή του νομικού προσώπου σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 73 του Ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει

Η υποχρέωση αποκλεισμού οικονομικού φορέα εφαρμόζεται επίσης όταν το πρόσωπο εις βάρος του οποίου εκδόθηκε αμετάκλητη καταδικαστική απόφαση είναι μέλος του διοικητικού, διευθυντικού ή εποπτικού οργάνου του εν λόγω οικονομικού φορέα ή έχει εξουσία εκπροσώπησης, λήψης αποφάσεων ή ελέγχου σε αυτό.

Η υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου αφορά: α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, ή β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον διευθύνοντα σύμβουλο, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, καθώς και τα πρόσωπα στα οποία με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ανατεθεί το σύνολο της διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας, ή
γ) στις περιπτώσεις των συνεταιρισμών, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, ή
δ) στις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων, τον κατά περίπτωση νόμιμο εκπρόσωπο. (άρθρο 80 παρ. 9 του Ν.4412/2016 και άρθρο 73 παρ.1 του Ν.4412/2016 όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν).

  1. Φορολογική ενημερότητα (άρθρο 73 Ν. 4412/2016) εν ισχύ κατά τον χρόνο υποβολής τους.

Ι. Φορολογική Ενημερότητα για κάθε χρήση ή για συμμετοχή σε διαγωνισμό (όχι για είσπραξη).

  1. Ασφαλιστική ενημερότητα για συμμετοχή σε διαγωνισμό (άρθρο 73 Ν. 4412/2016) (όχι για είσπραξη) εν ισχύ κατά τον χρόνο υποβολής τους.
  • Αν ο οικονομικός φορέας είναι Έλληνας πολίτης ή έχει την εγκατάσταση του στην Ελλάδα, οι υποχρεώσεις του που αφορούν τις εισφορές κοινωνικής ασφάλισης καλύπτουν τόσο την κύρια όσο και την επικουρική ασφάλιση.

6.Υπογεγραμμένη Επισυναπτόμενη Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων

7. Νομιμοποιητικά έγγραφα ισχύουσας εκπροσώπησης, τα οποία γίνονται αποδεκτά, εφόσον έχουν εκδοθεί έως τριάντα (30) εργάσιμες ημέρες πριν από την υποβολή τους.

8.Τεχνική προσφορά, με πλήρη τεχνική περιγραφή των υλικών και των υπηρεσιών, κατάλληλα υπογεγραμμένη από τον διαγωνιζόμενο (πρωτότυπη σφραγίδα και υπογραφή του νόμιμου εκπροσώπου).

  1. Ο υποψήφιος ανάδοχος οφείλει να διαθέτει κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω προσόντα και να υποβάλει τα αντίστοιχα αποδεικτικά έγγραφα στο φάκελο της προσφοράς του (με ποινή αποκλεισμού):
  1. Πιστοποιητικό ISO 9001 (σε ισχύ) του εργοστασίου κατασκευής των κλιματιστικών μονάδων.
  2. Πιστοποιητικό ISO 14001 (σε ισχύ) του εργοστασίου κατασκευής των κλιματιστικών μονάδων.
  • Ο κάθε ενδιαφερόμενος θα πρέπει να επισκεφθεί τους χώρους, προκειμένου να λάβει γνώση του αντικειμένου και των ειδικών συνθηκών των απαιτούμενων υπηρεσιών. Για το σκοπό αυτό θα προσκομίσει υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα δηλώνει: «Έλαβα γνώση του αντικειμένου και των ειδικών συνθηκών των απαιτούμενων υπηρεσιών, οι υπηρεσίες θα υλοποιηθούν από αδειούχους ψυκτικούς (Π.Δ. 1/13) και ηλεκτρολόγους (Π.Δ. 108/13).
  1. Επίσης, ο υποψήφιος ανάδοχος υποχρεούται να υποβάλλει στο φάκελο της προσφοράς του (με ποινή αποκλεισμού):
  2. Επίσημα τεχνικά φυλλάδια του προσφερόμενου εξοπλισμού και βεβαίωση του κατασκευαστικού οίκου ή του επίσημου αντιπροσώπου του στην Ελλάδα, στα οποία θα αποδεικνύεται η συμμόρφωση του προσφερόμενου εξοπλισμού με τις απαιτήσεις της 832/2023 μελέτης (Τεχνικά χαρακτηριστικά κλιματιστικών μονάδων, αποδόσεις, SEER, SCOP κ.λπ.).
  3. Βεβαίωση του κατασκευαστικού οίκου ή του επίσημου αντιπροσώπου του στην Ελλάδα, ότι ο προσφερόμενος εξοπλισμός κλιματισμού διαιρούμενου τύπου (split – units) καλύπτεται με εγγύηση σε συμπιεστή / λοιπά μέρη, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην 832/2023 μελέτη.

 

Επιπλέον οι συμμετέχοντες οφείλουν να υποβάλλουν όλα τα έγγραφα και δικαιολογητικά που απαιτούνται βάσει την 832/2023 μελέτης.

β) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

  1. Οικονομική προσφορά (Έντυπο Προσφοράς).

Οι προσφορές και αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται μέσα σε σφραγισμένο φάκελο με όλα τα παραπάνω εις διπλούν, στον οποίο πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς:

α) η λέξη Προσφορά ή Αίτηση συμμετοχής,

β) η επωνυμία της αναθέτουσας αρχής,

γ) ο Αριθμός μελέτης και ο τίτλος της σύμβασης,

δ)) η καταληκτική ημερομηνία (ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής προσφορών ή αιτήσεων συμμετοχής),

ε) τα στοιχεία του οικονομικού φορέα. (άρθρο 92, παρ. 1 Ν.4412/2016)

Οι οικονομικοί φορείς υποβάλλουν με την προσφορά τους, μέσα στον κυρίως φάκελο, τα ακόλουθα:

α) ) Ξεχωριστό σφραγισμένο φάκελο, με την ένδειξη «Δικαιολογητικά Συμμετοχής-Τεχνική Προσφορά» .

β) ) Ξεχωριστό σφραγισμένο φάκελο, με την ένδειξη «Οικονομική Προσφορά» (περιέχει τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράς, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 95 Ν. 4412/2016, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει).

Στις περιπτώσεις που με την αίτηση συμμετοχής ή την προσφορά υποβάλλονται ιδιωτικά έγγραφα, αυτά γίνονται αποδεκτά είτε σύμφωνα με όσα προβλέπονται στον ν. 2690/1999 (Α’ 45) είτε και σε απλή φωτοτυπία, εφόσον συνυποβάλλεται υπεύθυνη δήλωση, στην οποία βεβαιώνεται η ακρίβειά τους και η οποία φέρει υπογραφή μετά την έναρξη διαδικασίας σύναψης σύμβασης. Ως χρόνος έναρξης της διαδικασίας απευθείας ανάθεσης νοείται η ημερομηνία αποστολής προς τους οικονομικούς φoρείς της πρώτης πρόσκλησης υποβολής προσφοράς.

Εγγύηση καλής εκτέλεσης

Για την υπογραφή της σύμβασης απαιτείται η παροχή εγγύησης καλής εκτέλεσης , σύμφωνα με το άρθρο 72 παρ. 4 του ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, το ύψος της οποίας ανέρχεται σε ποσοστό 4% επί της εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης, ή του τμήματος αυτής, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα δικαιώματα προαίρεσης και η οποία κατατίθεται μέχρι και την υπογραφή του συμφωνητικού.

Ο χρόνος ισχύος της εγγύησης καλής εκτέλεσης πρέπει να είναι μεγαλύτερος από τον συμβατικό χρόνο παράδοσης για διάστημα δύο (2 ) μηνών .

Η εγγύηση καλής εκτέλεσης, προκειμένου να γίνει αποδεκτή, πρέπει να περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον τα αναφερόμενα στην παρ. 12 του άρθρου 72 του ν. 4412/2016 στοιχεία, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

Η εγγύηση καλής εκτέλεσης καταπίπτει υπέρ της αναθέτουσας αρχής στην περίπτωση παραβίασης, από τον ανάδοχο, των όρων που ορίζονται στη σύμβαση.

Η εγγύηση καλής εκτέλεσης της σύμβασης καλύπτει συνολικά και χωρίς διακρίσεις την εφαρμογή όλων των όρων της σύμβασης και κάθε απαίτηση της αναθέτουσας αρχής ή του κυρίου του έργου έναντι του αναδόχου.

Η εγγυητική καλής εκτέλεσης επιστρέφεται στο σύνολό της μετά την οριστική ποσοτική και ποιοτική παραλαβή του συνόλου του αντικειμένου της σύμβασης. Εάν στο πρωτόκολλο οριστικής και ποσοτικής παραλαβής αναφέρονται παρατηρήσεις ή υπάρχει εκπρόθεσμη παράδοση, η επιστροφή της εγγυήσεων καλής εκτέλεσης γίνεται μετά από την αντιμετώπιση, σύμφωνα με όσα προβλέπονται, των παρατηρήσεων και του εκπρόθεσμου. Αν τα αγαθά ή οι υπηρεσίες είναι διαιρετά και η παράδοση γίνεται, σύμφωνα με τη σύμβαση, τμηματικά, οι εγγυήσεις καλής εκτέλεσης και προκαταβολής αποδεσμεύονται σταδιακά, κατά το ποσόν που αναλογεί στην αξία του μέρους της ποσότητας των αγαθών ή του τμήματος της υπηρεσίας που παραλήφθηκε οριστικά. Για τη σταδιακή αποδέσμευσή τους απαιτείται προηγούμενη γνωμοδότηση του αρμόδιου συλλογικού οργάνου. Εάν στο πρωτόκολλο παραλαβής αναφέρονται παρατηρήσεις ή υπάρχει εκπρόθεσμη παράδοση, η παραπάνω σταδιακή αποδέσμευση γίνεται μετά από την αντιμετώπιση, σύμφωνα με όσα προβλέπονται, των παρατηρήσεων και του εκπρόθεσμου.

Το περιεχόμενο της εγγύησης διαμορφώνεται κατά τρόπο που ορίζει το άρθρο 72 του Ν.4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ- ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

  1. Η χρονική διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε τρεις (3) μήνες από την καταχώριση της σύμβασης στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ).
  2. Η προμήθεια – τοποθέτηση θα πρέπει να ολοκληρωθεί σε διάστημα τριών (3) μηνών από την καταχώρισή της σύμβασης στο ΚΗΜΔΗΣ.
  3. Τα προσφερόμενα υλικά και υπηρεσίες θα είναι σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές και όρους και τα οριζόμενα της 832/2023 μελέτης και της παρούσας πρόσκλησης.
  4. Ο ανάδοχος θα έχει την υποχρέωση παροχής των υλικών και των υπηρεσιών και τήρησης των όρων της 832/2023 μελέτης και της παρούσας πρόσκλησης.
  5. Η προς ανάθεση σύμβαση περιλαμβάνει:
  6. Προμήθεια τοπικών κλιματιστικών μονάδων τεχνολογίας Inverter μετά των υλικών εγκατάστασης (σωλήνες, βάση, ηλεκτρολογικό υλικό κ.λπ.) για εγκατάστασή τους.
  7. Αποξήλωση και μεταφορά, σε χώρο καθ’ υπόδειξη της Υπηρεσίας, υφιστάμενων κλιματιστικών μονάδων και λοιπών υλικών, συλλογή και απομάκρυνση σύμφωνα με τη Νομοθεσία και αποκατάσταση των δομικών στοιχείων (τοιχοποιίας, δαπέδων, οροφής κ.λπ.).
  • Εγκατάσταση των νέων κλιματιστικών μονάδων:
  • Τοποθέτηση των νέων εσωτερικών και εξωτερικών κλιματιστικών μονάδων.
  • Κατασκευή, σύνδεση και στήριξη, νέων δικτύων ψυκτικών σωληνώσεων, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και τοποθέτησή τους εντός πλαστικού καναλιού ενδιάμεσων διαστάσεων 100x35mm, κατά την όδευσή τους εντός εσωτερικών χώρων.
  • Κατασκευή, σύνδεση και στήριξη, νέων δικτύων απορροής συμπυκνωμάτων, εσωτερικών και εξωτερικών μονάδων, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
  • Διαστασιολόγηση καλωδίων, ραγοδιακοπτικού υλικού, εγκατάσταση ηλεκτρικής γραμμής εντός πλαστικού καναλιού από τον ηλεκτρικό πίνακα, τοποθέτηση και σύνδεση με το ραγοδιακοπτικό υλικό (ασφάλειες, μικροαυτόματοι, διακόπτες φορτίου) και εγκατάσταση νέου πίνακα με γραμμή τροφοδοσίας (εάν απαιτηθεί).
  • Ηλεκτρική τροφοδοσία / σύνδεση των κλιματιστικών μονάδων.
  • Έλεγχος στεγανότητας και δημιουργία κενού στο ψυκτικό κύκλωμα.
  • Εκκίνηση των κλιματιστικών μονάδων, ρύθμιση των παραμέτρων λειτουργίας και παράδοση σε χρήση.
  • Αποκατάσταση των οπών στις διελεύσεις των ψυκτικών δικτύων και καθαρισμός του χώρου εργασίας.
  1. Όλες οι εργασίες πρέπει να εκτελεστούν κατα τους κανόνες της τέχνης και της επιστήμης βάσει των ειδικών κανονισμών – προδιαγραφών.
  2. Κάθε υλικό υπόκειται στην έγκριση της Υπηρεσίας και της Επιτροπής παρακολούθησης και παραλαβής των υπηρεσιών, που έχει το δικαίωμα απόρριψης οποιουδήποτε υλικού του οποίου η ποιότητα ή τα ειδικά χαρακτηριστικά κρίνονται μη ικανοποιητικά ή ανεπαρκή για την εκτέλεση της εγκατάστασης.
  3. Ο Ανάδοχος θα είναι υπεύθυνος για την απρόσκοπτη, αδιάλειπτη και ασφαλή λειτουργία των συστημάτων και θα έχει την πλήρη αστική και ποινική ευθύνη για την ποιότητα των υλικών και των υπηρεσιών.
  4. Ο Ανάδοχος υποχρεούται, μετά το πέρας των εργασιών, να παραδώσει το χώρο εργασίας καθαρό, απαλλαγμένο από απορρίμματα. Η συγκέντρωση, αποκομιδή και απόρριψη όλων των άχρηστων υλικών που θα προκύψουν κατά την υλοποίηση της σύμβασης θα γίνεται με ευθύνη και δαπάνες του Αναδόχου.
  5. Οι ανωτέρω εγκαταστάσεις θα παραδοθούν πλήρεις και σε πλήρη λειτουργία, περιλαμβάνουν δε κάθε εργασίας, (αποξηλώσεις, σωληνώσεις, υλικά και μικροϋλικά που απαιτούνται), ακόμη και αν αυτά δεν αναφέρονται αναλυτικά. Τα υλικά θα είναι γνωστών και αξιόπιστων εταιριών στο χώρο.
  6. Σε κάθε περίπτωση, θα προβλεφθεί η προστασία των ήδη υπαρχόντων δομικών και ηλεκτρομηχανολογικών στοιχείων για την αποφυγή ζημιών στο εκάστοτε κτίριο, όπου τοποθετούνται τα είδη της προμήθειας.
  7. Εργασίες που προκαλούν όχληση (θόρυβος, σκόνη κ.λπ.) θα εκτελούνται κατά τις εργάσιμες ώρες των Υπηρεσιών του κτιρίου, ή ανάλογα με τις οδηγίες της Επιτροπής Παρακολούθησης.
  8. Όλες οι εργασίες θα γίνουν με προσοχή ώστε να μην προκληθούν ζημιές. Στην περίπτωση τυχόν πρόκλησης οιωνδήποτε ζημιών, ο Ανάδοχος θα φέρει την απόλυτη και αποκλειστική ευθύνη για την πλήρη αποκατάστασή τους.
  9. Οι μεταφορές τυχόν αντικειμένων που υπάρχουν στους χώρους θα γίνουν με ευθύνη του Αναδόχου. Η συγκέντρωση, αποκομιδή και απόρριψη όλων των άχρηστων υλικών που θα προκύψουν από τις εκτελούμενες υπηρεσίες θα γίνεται με ευθύνη και δαπάνες του Αναδόχου.
  10. Στα σημεία του κτιρίου που προβλέπεται να υλοποιηθούν υπηρεσίες, η μεταφορά υλικών θα γίνεται με ιδιαίτερη προσοχή, προκειμένου να μην υπάρξουν ζημιές στους ήδη διαμορφωμένους χώρους του κτιρίου. Στην περίπτωση τυχόν πρόκλησης οιωνδήποτε ζημιών, ο Ανάδοχος θα φέρει την απόλυτη και αποκλειστική ευθύνη για την πλήρη αποκατάστασή τους. Μετά το πέρας των εργασιών θα γίνει πλήρης καθαρισμός των χώρων καθώς και όλων των εγκαταστάσεων των χώρων από εξειδικευμένο συνεργείο ώστε όλοι οι χώροι του κτιρίου να παραδοθούν ελεύθεροι από κάθε άχρηστο υλικό, καθαροί και έτοιμοι προς χρήση.
  11. Ο ανάδοχος της προμήθειας υποχρεούται κατά την υπογραφή της σύμβασης και καθ’ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης να τηρεί τις υποχρεώσεις των άρθρων 11 & 14 του Ν. 4819/2021, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (αφορά την συσκευασία, και το υλικό υπό προϋποθέσεις, κατά το άρθρο 11 παρ.2α). Η τήρηση των υποχρεώσεων ελέγχεται από την αναθέτουσα αρχή μέσω του αρχείου δημοσιοποίησης εγγεγραμμένων παραγωγών στο Εθνικό Μητρώο Παραγωγών (ΕΜΠΑ) που τηρείται στην ηλεκτρονική σελίδα του Ε.Ο.ΑΝ. εντός της προθεσμίας της παραγράφου 4 του άρθρου 105 του Ν. 4412/2016 και αποτελεί προϋπόθεση για την υπογραφή του συμφωνητικού, στο οποίο γίνεται υποχρεωτικά μνεία του αριθμού ΕΜΠΑ των υπόχρεων παραγωγών. Η μη τήρηση των υποχρεώσεων της παρούσας παραγράφου έχει τις συνέπειες της παραγράφου 7 του άρθρου 105 του Ν. 4412/2016.
  12. Το εργατοτεχνικό προσωπικό που θα απασχολήσει ο Ανάδοχος θα πρέπει να είναι έμπειρο και να έχει τις απαραίτητες άδειες εργασίας από τις αρμόδιες Αρχές. Αναφορικά με το προσωπικό, θα πρέπει να τηρούνται οι απαιτήσεις ασφάλισης στον αντίστοιχο κοινωνικό ασφαλιστικό φορέα.
  13. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας καθ’ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης της σύμβασης και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την εφαρμογή τους.
  14. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να τηρεί απαρεγκλίτως και να εφαρμόζει όλες τις διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί παράβαση αυτών, θα καταγγέλλεται η Σύμβαση με την ανάδοχο εταιρία.
  15. Ο Ανάδοχος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος και υπόχρεος για την ασφάλιση όλων όσοι απασχοληθούν κατά την εκτέλεση του αντικειμένου της παρούσας καθώς και για την καταβολή ασφαλιστικών εισφορών εργοδότη και ασφαλισμένων στον αντίστοιχο ασφαλιστικό φορέα.
  16. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να παρέχει υποστήριξη για τη σωστή λειτουργία των κλιματιστικών μονάδων για τουλάχιστον ένα (1) έτος μετά από την εγκατάστασή τους. Στο διάστημα αυτό και τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο, θα παρέχονται δωρεάν συντηρήσεις των μηχανημάτων (εργασία, αναλώσιμα, ανταλλακτικά, ψυκτικό υγρό, κλπ).
  17. Τα αντικατασταθέντα είδη – υλικά και συσκευασίες θα παραδίδονται στον Δήμο.
  18. Κατά την εκτέλεση της σύμβασης ο ανάδοχος τηρεί τις υποχρεώσεις στους τομείς του περιβαλλοντικού, κοινωνικοασφαλιστικού και εργατικού δικαίου, που έχουν θεσπισθεί με το δίκαιο της Ένωσης, το εθνικό δίκαιο, συλλογικές συμβάσεις ή διεθνείς διατάξεις περιβαλλοντικού, κοινωνικοασφαλιστικού και εργατικού δικαίου, οι οποίες απαριθμούνται στο Παράρτημα X του Προσαρτήματος Α΄ του ν.4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
  19. Για το σύνολο και το χρονικό εύρος υλοποίησης των υπηρεσιών μέχρι και την τελική παραλαβή τους θα εφαρμόζεται η οδηγία 92/57/ΕΕ «Ελάχιστες απαιτήσεις Υγιεινής και Ασφάλειας προσωρινών και Κινητών εργοταξίων» και η Ελληνική Νομοθεσία επί θεμάτων Υγιεινής και Ασφάλειας (Π∆.17/96, Π∆.159/99 κ.λπ.). Ο Ανάδοχος υποχρεούται να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας βάσει των διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας, όπως αυτές ισχύουν, καθ’ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης των υπηρεσιών, καθώς επίσης υποχρεούται να τηρήσει τις ισχύουσες διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας περί μέτρων ασφάλειας και υγιεινής και είναι αποκλειστικός υπεύθυνος, ποινικώς και αστικώς, για οποιοδήποτε ατύχημα ήθελε προκληθεί εκ παραβάσεως των ισχυουσών διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας (Π.Δ. 17/96, Π.Δ.159/99) όπως ισχύουν, κ.λπ. περί υγείας και ασφάλειας και Π.Δ. 305/96 Ελάχιστες Απαιτήσεις Υγείας και Ασφάλειας Προσωρινών και Κινητών Εργοταξίων, όπως αυτή κάθε φορά ισχύει και σύμφωνα με την 832/2023 μελέτη.
  20. Ο Ανάδοχος είναι αποκλειστικός υπεύθυνος, ποινικώς και αστικώς, για οιοδήποτε ατύχημα ήθελε προκληθεί εκ παραβάσεως των ισχυουσών διατάξεων και της κείμενης νομοθεσίας και είναι μοναδικός υπεύθυνος και υπόχρεος για την αποζημίωση οποιουδήποτε, για κάθε φύσεως και είδους ζημιές, που τυχόν υποστεί από πράξεις ή παραλείψεις του ιδίου ή των ατόμων που θα απασχολήσει για την εκτέλεση της σύμβασης προμήθειας.
  21. Ο χρόνος, τόπος και τρόπος παράδοσης θα γίνει σύμφωνα με την υπ’ αριθ.832/2023 μελέτη και όπως ακριβώς περιγράφεται σ’ αυτήν, καθώς και σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Η παραλαβή του συμβατικού αντικειμένου θα γίνει από την επιτροπή παραλαβής που συγκροτήθηκε με την υπ’αριθμ. 224/2023 (ΑΔΑ: 6ΟΠ0ΩΛΒ-ΙΞΞ) απόφαση του Δ.Σ. περί συγκρότησης Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής της σύμβασης για την προμήθεια και τοποθέτηση κλιματιστικών μονάδων για κάλυψη αναγκών Δημοτικών Κτιρίων Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου με αρ.μελ.832/2023 προϋπολογισμού 20.000 ευρώ με Φ.Π.Α. 24%.

  1. Η πληρωμή του συμβατικού ποσού θα γίνει με την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής, μετά την οριστική παραλαβή των υλικών και υπηρεσιών, την υποβολή από τον ανάδοχο ισόποσων τιμολογίων και την προσκόμιση των νομίμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 200 του ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και τη σχετική νομοθεσία, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την πληρωμή.
  2. Ο ανάδοχος, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, βαρύνεται με όλους τους φόρους, τέλη, κρατήσεις ως και κάθε άλλη επιβάρυνση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, εκτός του Φ.Π.Α..
  3. Οι τυχόν διαφωνίες που προκύπτουν κατά την εκτέλεση της σύμβασης, επιλύονται κατά τις διατάξεις του Ν. 4412/16 (ΦΕΚ 147/08.08.16 τεύχος Α’), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
  4. Στη σύμβαση που θα συναφθεί θα αναφερθούν ειδικότεροι όροι για την ορθή, απρόσκοπτη και σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές εκτέλεση των προς ανάθεση υλικών και υπηρεσιών.

Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης στο πλήρες κείμενο της μελέτης και στην Υπογεγραμμένη Επισυναπτόμενη Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων (Δικαιολογητικό Νο 6) σε ηλεκτρονική μορφή στον επίσημο διαδικτυακό τόπο του Δήμου www.kordelio-evosmos.gr.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε για θέματα της διαδικασίας στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου (Τηλ. 2313-302155,183,136,102,169,151,184) κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, ενώ για θέματα που αφορούν τις τεχνικές προδιαγραφές μπορείτε να καλέσετε, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στο Τμήμα Μελετών και Επιβλέψεων Τεχνικών Έργων της Δ/νσης Μελετών και Έργων στο τηλέφωνο 2310 559253 και 2310 559254.

Έγγραφα

Copyright © 2024 Δήμος Κορδελιού Ευόσμου

Σύμφωνα με το άρθρο 266 του N. 5037/2023 (ΦΕΚ 78/28.03.2023 τεύχος Α΄) που αντικαθιστά την υποπερίπτωση 26 περ. β παρ. Ι άρθρου 75 Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.
Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρ- μόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153).»

Σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 20/2023 πυροσβεστική διάταξη (ΦΕΚ 2549Β/2023) :

«Άρθρο 1
Πεδίο Εφαρμογής
1. Με τις διατάξεις της παρούσας εξειδικεύονται τα οριζόμενα στην υποπερ. 26 της περ. β’ της παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 266 του ν. 5037/2023 (Α’ 78), αναφορικά με τη μέριμνα των Δήμων σχετικά με την εκπλήρωση της υποχρέωσης των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών(α) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, (β) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, (γ) εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των περ. "(α)" και "(β)" του παρόντος άρθρου και (δ) εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα, να προβαίνουν σε καθαρισμό των ανωτέρω χώρων κατά το χρονικό διάστημα από την 1η μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους και τη συντήρηση αυτού καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από 1η Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της.
2. Από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας εξαιρούνται οι διαμορφωμένοι, συντηρημένοι κήποι των ως άνω
χώρων.
Άρθρο 2
Διαδικασία καθαρισμού
1. Ο απαιτούμενος καθαρισμός περιλαμβάνει:
α. Υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δέντρων και κλαδιών, καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα.
β. Απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης που βρίσκεται στην επιφάνεια του εδάφους όπως ενδεικτικά το φυλλόστρωμα, τα ξερά χόρτα και τα κατακείμενα ξερά κλαδιά.
γ. Αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δέντρων και αύξηση του ύψους έναρξής της από την επιφάνεια του εδάφους, ανάλογα με την ηλικία και το είδος του δέντρου. δ. Αραίωση της θαμνώδους βλάστησης ως προς την κάλυψη του εδάφους.
ε. Απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων καυστών, αναφλέξιμων, εκρήξιμων ή εύφλεκτων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων.
2. Οι υπόχρεοι οφείλουν να μεριμνούν για την ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού της παρ. 1. Απαγορεύεται η εγκατάλειψη, η απόρριψη ή η ανεξέλεγκτη διαχείρισή τους.
Άρθρο 3
Υποχρεώσεις - Μέριμνα Δήμων
1. Ο οικείος Δήμος προβαίνει στην ενημέρωση των υπόχρεων, για το περιεχόμενο της παρούσας και ειδικότερα της υποχρέωσης καθαρισμού μέχρι 31η Μαρτίου εκάστου έτους με κάθε πρόσφορο μέσο, όπως ενδεικτικά με ανάρτηση στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του οικείου Δήμου, αποστολή ενημερωτικού υλικού στην ταχυδρομική ή ηλεκτρονική διεύθυνση του υπόχρεου ή τυχόν αντικλήτού του, ενημερώσεις στα καταστήματα του Δήμου ή των Δημοτικών Διαμερισμάτων, σε τοπικούς φορείς και συλλόγους, σε συνεργασία με την οικεία Πυροσβεστική Υπηρεσία. Ειδικά κατά την πρώτη εφαρμογή της παρούσας, η ενημέρωση των υπόχρεων λαμβάνει χώρα έως την 28 Απριλίου.
2. Για την ανεύρεση των στοιχείων του υπόχρεου, ο οικείος Δήμος δύναται να ανατρέχει σε δεδομένα που τηρούνται στα αρχεία του, καθώς και στα δεδομένα του Εθνικού Κτηματολογίου.
3. Εφόσον ο οικείος Δήμος διαθέτει την απαραίτητη υποδομή, μπορεί να παρέχεται η δυνατότητα στους υπόχρεους να αιτηθούν (π.χ. με φυσική παρουσία, ταχυδρομικά, ηλεκτρονικά ή μέσω ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας που θα δημιουργηθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών μέσω gov.gr για το σύνολο των Δήμων), τη διενέργεια καθαρισμού με χρέωση της αντίστοιχης δαπάνης στο όνομά τους, από τις αρμόδιες υπηρεσίες του οικείου Δήμου ή από ιδιωτική εταιρία με την οποία ο οικείος Δήμος έχει συνάψει σχετική σύμβαση. Στις παραπάνω περιπτώσεις, μόνη η υποβολή της αίτησης δεν αναστέλλει τις προθεσμίες για την διενέργεια καθαρισμού και δεν απαλλάσσει τους υπόχρεους από την υποχρέωση καθαρισμού με ίδια μέσα. Η υποχρέωση εκπληρώνεται με την πραγματοποίηση του καθαρισμού και μόνον.
4. Ο οικείος Δήμος οφείλει να διενεργεί τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους (ύστερα από καταγγελία ή και αυτεπαγγέλτως) για διαπίστωση εκπλήρωσης ή μη των υποχρεώσεων των υπόχρεων του άρθρου 1, προσηκόντως και με τη δέουσα επιμέλεια, καθ’ όλη την διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.
5. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης αυτού, ο οικείος Δήμος ακολουθεί τη διαδικασία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 5 της παρούσας.
Άρθρο 4
Μέριμνα υπόχρεων
1. Οι ιδιοκτήτες, νομείς, επικαρπωτές, μισθωτές και υπομισθωτές των εκτάσεων του άρθρου 1 της παρούσας οφείλουν να εκπληρώνουν την υποχρέωση καθαρισμού, να συναινούν και να επιδεικνύουν ανοχή στους τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους, αυτοψίες και ενέργειες των αρμοδίων οργάνων του οικείου Δήμου και των αρμόδιων πυροσβεστικών υπαλλήλων για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς. Στο πλαίσιο αυτό, καλούνται μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους, να προβαίνουν σε καθαρισμό των χώρων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας και να συντηρούν αυτόν, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους.
2. Οι υπόχρεοι, μετά την ολοκλήρωση του αρχικού καθαρισμού, καθώς και της συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, δύναται ενημερώνουν σχετικά τον οικείο Δήμο με κάθε πρόσφορο μέσο. Ενδεικτικό υπόδειγμα της ως άνω δήλωσης αποτυπώνεται στο Παράρτημα Α της παρούσας.
Άρθρο 5
Κυρώσεις - Αυτεπάγγελτος καθαρισμός
1. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, επιβάλλεται ή καταλογίζεται αντίστοιχα εξ ολοκλήρου στον/στους υπόχρεους από τον οικείο Δήμο:
α. πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ,
β. δαπάνη του αυτεπάγγελτου καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών.
2. Εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την επίδοση, θυροκόλληση ή κοινοποίηση της Πράξης Επιβολής Προστίμου, ο παραβάτης δύναται να υποβάλλει έγγραφη ένσταση στον οικείο Δήμο, παρελθούσης δε άπρακτης της ως άνω προθεσμίας και εφόσον η υποβαλλόμενη ένσταση δεν έχει γίνει αποδεκτή, το επιβληθέν πρόστιμο οριστικοποιείται. Στην περίπτωση συμμόρφωσης εντός της άνω προθεσμίας με την υποχρέωση καθαρισμού, ο οικείος Δήμος εκδίδει απόφαση μείωσης έως και 50% του προς επιβολή προστίμου. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου Δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις.
3. Μετά το πέρας της δεκαήμερης προθεσμίας ή εφόσον έχει υποβληθεί ένσταση η οποία δεν έχει γίνει αποδεκτή, ο οικείος Δήμος υποχρεούται εντός πέντε (5) ημερών σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς.
4. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος Δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση τυχόν συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς και βάσει αυτής, υποχρεούται σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων για την άρση του κινδύνου (Παράρτημα Γ’).
5. Σε περίπτωση μη ανεύρεσης των στοιχείων των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος άρθρου εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου και των προθεσμιών που αναφέρονται σε αυτήν.»

Σύμφωνα με την υποπερ. 26 περ. β’ παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006, Α’ 114), ισχύουν τα εξής:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μaΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.

Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153)