Προμήθεια για την επέκταση της εξ αποστάσεως παροχής εργασίας

Προβολές: 57

Προμήθεια για την επέκταση της εξ αποστάσεως παροχής εργασίας

ΤΙΤΛΟΣ ΑΡ.ΜΕΛ. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
«Προμήθεια υπηρεσιών και εξοπλισμού για την επέκταση της εξ αποστάσεως παροχής εργασίας» 609/2021

87.947,00€
(συμπ/νου Φ.Π.Α 24%)

Ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου πρόκειται να προβεί σε σύναψη δημόσιας σύμβασης, με τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση, λόγω κατεπείγουσας ανάγκης για την υπ΄αρίθμ. 609/2021 μελέτη με τίτλο: « Προμήθεια υπηρεσιών και εξοπλισμού για την επέκταση της εξ αποστάσεως παροχής εργασίας », προϋπολογισμού €87.947,00 », συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%,με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής ανά ομάδα (για το σύνολο των ειδών και υπηρεσιών της κάθε ομάδας ), σύμφωνα με:

  • Τις διατάξεις του Ν. 3852/2010 και ιδίως των άρθρων 58 και 72, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
  • Τις διατάξεις του Ν.3861/2010 (ΦΕΚ 112/Α/13-07-2010).
  • Τις διατάξεις του Ν. 4412/2016 και ιδίως του άρθρου 32 (παρ.2γ) και των άρθρων 32Α και 54.
  • Τις διατάξεις του άρθρου 22 του Ν. 4441/2016 (ΦΕΚ 227/Α΄/06-12-2016).
  • Τις διατάξεις του Ν.3463/2006 και ιδίως της παρ. 4 του άρθρου 209, όπως αναδιατυπώθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 22 του Ν. 3536/2007 και αντικαταστάθηκε από το άρθρο 95 του Ν. 4674/20.
  • Τις διατάξεις του Π.Δ. 80/2016.
  • Την αρ.57654/22-05-2017 Απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης (ΦΕΚ 1781/τ.Β΄/23-05-2017).
  • Τις διατάξεις του άρθρου 107 του Ν.4497/2017 (ΦΕΚ 171/τ.Α΄/13-11-2017).
  • Τις διατάξεις του άρθρου 203 του Ν. 4555/2018 (ΦΕΚ 133/ Α’/19-07-2018).
  • Τις διατάξεις του Ν. 4605/2019 (ΦΕΚ 52/Α΄/01-04-2019).
  • Τις διατάξεις του Ν. 4608/2019 (ΦΕΚ 66/Α΄/25-04-2019).
  • Τις διατάξεις του Ν. 4609/2019 (ΦΕΚ 67/Α΄/03-05-2019).
  • Τις διατάξεις του Ν.4623/2019 (ΦΕΚ 134/Α΄/09-08-2019).
  • Την από 11/03/2020 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του» (ΦΕΚ Α' 55/11-03-2020) και ιδίως την παρ. 6 του άρθρου 5 και την παρ. 3 εδ. α΄και β΄ του άρθρου 10.
  • Την εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. Αριθ. Εγκ: 23 /17-03-2020 (ΑΔΑ: ΨΒ4Ε46ΜΤΛ6-ΡΥΗ): «Ενίσχυση δημοτικών δομών κοινωνικής πολιτικής και αλληλεγγύης – Απασχόληση προσωπικού ΟΤΑ και νομικών προσώπων αυτών κατά τη διάρκεια λήψης μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού – COVID 19».
  • Tην υπ΄αρίθμ.πρωτ.18779-17/03/2020 (ΑΔΑ: Ω7Ι446ΜΤΛ6-1ΞΙ) εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ. «Γνωστοποίηση ρυθμίσεων των από 11-3-2020 και 14-3-2020 Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου αναφορικά με δημόσιες συμβάσεις που συνάπτονται από τους ΟΤΑ – Γνωστοποίηση του με αρ. πρωτ. Γρ. Προέδρου 29/12-3-2020 εγγράφου του Προέδρου της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ)».
  • Την από 14-03-2020 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με θέμα «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19» (ΦΕΚ 64Α/14-03-2020).
  • Την υπ’αριθμ.163/29-5-2020 με αριθμ.πρωτ.33282 Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών «Ενημέρωση αναφορικά με τη διαδικασία λήψης αποφάσεων των συλλογικών οργάνων των δήμων».
  • Το άρθρο 35 του Ν.4771/2021 (ΦΕΚ 16 Α/1-2-2021) σύμφωνα με το οποίο εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται άμεσος κίνδυνος εμφάνισης και διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, η έλλειψη του οποίου βεβαιώνεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας, και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να υπερβαίνει την 31.3.2021, οποιαδήποτε αναθέτουσα αρχή δύναται, κατά παρέκκλιση κάθε σχετικής διάταξης της κείμενης εθνικής νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων, να προβαίνει στη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης για την προμήθεια των απαραίτητων υλικών, υπηρεσιών, λογισμικού και εξοπλισμού πληροφορικής για την επίτευξη της εξ αποστάσεως παροχής εργασίας με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων των υπαλλήλων της και την πραγματοποίηση τηλεδιασκέψεων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 6 του άρθρου 5 της από 11.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 2 του ν. 4682/2020 (Α' 76).
  • Την Κατευθυντήρια Οδηγία 24 (ΑΔΑ: ΨΟΗ0ΟΞΤΒ-ΦΔ7) με αριθμ.πρωτ.2133/15-04-2020 της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων « Ειδικά ζητήματα ανάθεσης και διαχείρισης δημοσίων συμβάσεων, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της υγειονομικής κρίσης του ιού COVID 19, καθώς και των μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του».
  • Τις διατάξεις του Ν.4690/2020 (ΦΕΚ 104/Α΄/30-5-2020) και του Ν.4763/2020 (ΦΕΚ 254/21.12.2020 τεύχος Α') και ιδίως του άρθρου 161.
  • Τις διατάξεις του Ν.4683/2020 (ΦΕΚ 83/10.04.2020 τεύχος Α') και ιδίως του άρθρου 1.
  • Τις διατάξεις του Ν.4778/21 (ΦΕΚ 104/Α΄/30-5-2020) και ιδίως του άρθρου 30.
  • Τις διατάξεις του Ν. 4782/2021 (ΦΕΚ 36/09.03.2021 τεύχος Α’): Εκσυγχρονισμός, απλοποίηση και αναμόρφωση του ρυθμιστικού πλαισίου των δημοσίων συμβάσεων, ειδικότερες ρυθμίσεις προμηθειών στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας και άλλες διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και την υγεία .
  • Το γεγονός ότι η παρούσα πρόσκληση αφορά στη διαδικασία ανάδειξης Αναδόχου που διεξάγεται με ενεργοποίηση των άρθρων 26 (παρ.6), 32 (παρ.2γ) και 32α (περ.β) του Ν.4412/2016, που αφορούν στην εξαιρετική διαδικασία με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση.
  • Την υπ’αρ. 142/2021 (ΑΔΑ:656ΦΩΛΒ-Η1Ω) Απόφαση της Ο.Ε. του Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου περί έγκρισης προσφυγής στην εξαιρετική διαδικασία με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση, την έγκριση των τεχνικών προδιαγραφών, τον καθορισμό των όρων της πρόσκλησης διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση και τον ορισμό τριμελούς Επιτροπής Διενέργειας Διαπραγμάτευσης.
  • Τις οδηγίες και συστάσεις του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας σχετικά με την πρόληψη απέναντι στον κορωνοϊό.
  • Την επιτακτική και ενεστώσα ανάγκη προστασίας της δημόσιας υγείας αλλά και την προστασία των εργαζομένων στο Δήμο προς τον σκοπό αποφυγής κινδύνου εμφάνισης ή και διάδοσης κορωνοϊού.
  • Την υπ’αριθ.609/2021 μελέτη που συντάχθηκε από την Διεύθυνση Αποτελεσματικότητας-Οργάνωσης-Πληροφορικής και Διαφάνειας, Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών.
  • Το υπ΄αρίθμ.πρωτ.11783/22-3-2021 Πρωτογενές Αίτημα Δαπάνης (ΑΔΑΜ:21REQ0083196062021-03-22) της Διεύθυνσης Αποτελεσματικότητας-Οργάνωσης-Πληροφορικής και Διαφάνειας, Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών.
  • Το γεγονός ότι η συγκεκριμένη υπό διενέργεια δαπάνη έχει αναληφθεί νόμιμα με την αριθ.391/2021 (ΑΔΑ:ΨΛΜΨΩΛΒ-Θ7Δ, ΑΔΑΜ:21REQ008324162 2021-03-23) με αριθ. πρωτ.11936/23-3-2021 απόφαση ανάληψης υποχρέωσης και την αριθ.392/2021 (ΑΔΑ:6ΑΤΤΩΛΒ-Δ47, ΑΔΑΜ:21REQ008324219 2021-03-23) με αριθ. πρωτ.11940/23-3-2021 απόφαση ανάληψης υποχρέωσης.
  • Την υπ’αριθμ.586/2020 (ΑΔΑ:Ω9ΚΗΩΛΒ-ΛΒΖ) με αριθμ.πρωτ.38992/07-10-2020 απόφαση Δημάρχου περί τροποποίησης της αρ.32845/1713/2-9-2019 απόφασης Δημάρχου περί ορισμού Αντιδημάρχων και Ορισμού Αντιδημάρχου.
  • Τον προϋπολογισμό του έτους 2021.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

 

ΟΜΑΔΑ Α

 

 

 

 

 

Α/Α

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΑΡΘΡΟ

ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ

ΠΟΣΟΤΗΤΑ

ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΟΣ

ΔΑΠΑΝΗ (ΕΥΡΩ)

1

Φορητός Η/Υ

Ειδικό

τεμ.

8

860,00 €

6.880,00 €

2

Η/Υ

Ειδικό

τεμ.

35

720,00 €

25.200,00 €

3

Ακουστικά με μικρόφωνο (headset)

Ειδικό

τεμ.

24

25,00 €

600,00 €

4

Κάμερα διαδικτύου (webcam)

Ειδικό

τεμ.

24

118,00 €

2.832,00 €

Σύνολο άνευ ΦΠΑ

35.512,00 €

Φ.Π.Α. 24%

8.522,88 €

Σύνολο με ΦΠΑ

44.034,88 €

 

ΟΜΑΔΑ Β

 

 

 

 

 

Α/Α

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΑΡΘΡΟ

ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ

ΠΟΣΟΤΗΤΑ

ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΟΣ

ΔΑΠΑΝΗ (ΕΥΡΩ)

1

Δικτυακό Τοίχος Προστασίας A

Ειδικό

τεμ.

2

3.100,00 €

6.200,00 €

2

Δικτυακό Τοίχος Προστασίας Β

Ειδικό

τεμ.

8

1.800,00 €

14.400,00 €

3

Συσκευή αδιάλειπτου παροχής ρεύματος

Ειδικό

τεμ.

5

160,00 €

800,00 €

4

Σύστημα διαχείρισης

Ειδικό

τεμ.

1

3.203,00 €

3.203,00 €

5

Σύστημα ανάλυσης αρχείων καταγραφής

Ειδικό

τεμ.

1

5.110,00 €

5.110,00 €

6

Υπηρεσίες ειδικού ασφάλειας

Ειδικό

Ανθρωποώρα.

38

150,00 €

5.700,00 €

Σύνολο άνευ ΦΠΑ

35.413,00 €

Φ.Π.Α. 24%

8.499,12 €

Σύνολο με ΦΠΑ

43.912,12 €

Ανάλυση των Υπηρεσιών ειδικού ασφάλειας της ΟΜΑΔΑΣ Β΄

Υπηρεσίες Εγκατάστασης & Παραμετροποίησης

Α/Α

Προδιαγραφή

Προφίλ

Ανθρω-ποώρες

 

Παραμετροποίηση εξοπλισμού ανά κτίριο

0

1.

Φυσική τοποθέτηση και εγκατάσταση

Ειδικός ασφάλειας

1

2.

Σύνδεση γραμμών και βασική παραμετροποίηση

2

3.

Ενεργοποίηση των VPN Services

1

4.

Πραγματοποίηση ελέγχων και επιβεβαίωση ορθής λειτουργίας

2

Σύνολο για κάθε κτίριο

6

Σύνολο για 5 κτίρια

30

Παραμετροποίηση συστημάτων διαχείρισης και ανάλυσης αρχείων καταγραφής

5.

Φυσική τοποθέτηση και εγκατάσταση

Ειδικός ασφάλειας

4

6.

Παραμετροποίηση

4

Σύνολο για συστήματα

8

Γενικό σύνολο για 5 κτίρια & συστήματα

38

Α/Α

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΔΑΠΑΝΗ (ΕΥΡΩ)

Α

ΟΜΑΔΑ Α

35.512,00 €

Β

ΟΜΑΔΑ Β

35.413,00 €

Σύνολο άνευ ΦΠΑ

70.925,00 €

Φ.Π.Α. 24%

17.022,00 €

Σύνολο με ΦΠΑ

87.947,00

Για την ΟΜΑΔΑ Α΄ η εγκατάσταση των προμηθευόμενων ειδών και η παραμετροποίηση του λογισμικού στο Δήμο θα γίνει από τους υπαλλήλους του δήμου. Κατά συνέπεια, το κόστος εργασίας εγκατάστασης δε θα συμπεριληφθεί στην προμήθεια.

Η εγκατάσταση και ρύθμιση των προμηθευόμενων ειδών της ΟΜΑΔΑΣ Β΄ στο Δήμο θα γίνει από τον Ανάδοχο, σύμφωνα με τις υποδείξεις του Δήμου.

Οι προδιαγραφές για τους δικτυακούς τοίχους ασφαλείας της ΟΜΑΔΑΣ Β΄ είναι ίδιες για τα τέσσερα (4) κτίρια:

(α) Πολιτιστικό Κέντρο Ευόσμου,

(β) Κέντρο Κοινωνικής Στήριξης,

(γ) Αθλητικό κέντρο και

(δ) Πολυλειτουργικό.

Στο Γυάλινο κτήριο, από το οποίο εξυπηρετείται και το «Πέτρινο» κτήριο, ο αριθμός των εργαζομένων είναι μεγαλύτερος οπότε οι ανάγκες είναι αυξημένες και, κατά συνέπεια, το τοίχος ασφαλείας θα πρέπει να διαθέτει καλύτερα χαρακτηριστικά από εκείνα των άλλων κτηρίων . Για το Γυάλινο ισχύουν οι προδιαγραφές για το «Δικτυακό Τοίχος Προστασίας A» και για τα άλλα κτήρια οι προδιαγραφές για το «Δικτυακό Τοίχος Προστασίας Β».

Τα προς προμήθεια είδη και υπηρεσίες φέρουν αριθμό αναφοράς, σύμφωνα με την ταξινόμηση CPV ως εξής: 30213100-6 (Φορητοί επιτραπέζιοι υπολογιστές), 30213300-8 (Επιτραπέζιοι ηλεκτρονικοί υπολογιστές), 32340000-8 (Μικρόφωνα και μεγάφωνα), 30237240-3 (Κάμερες Ιστού), 32420000-3 (Εξοπλισμός δικτύου), 31154000-0 (Αδιάλειπτα τροφοδοτικά ρεύματος), 48200000-0 (Πακέτα λογισμικού δικτύωσης, Διαδικτύου και ενδοδικτύων (ιντρανέτ)) και 72222300-0 (Υπηρεσίες τεχνολογίας των πληροφοριών), χρηματοδοτούνται από COVID Ειδικευμένα και θα βαρύνουν τους Κ.Α. 70.7134.01 (για τα είδη με α/α 2 & 3της ομάδας Α) και 70.7134.08 (για τα υπόλοιπα είδη και υπηρεσίες των δύο ομάδων) του προϋπολογισμού του έτους 2021 με ποσά 31.992,00 και 55.955,00 αντιστοίχως.

Τα συμβατικά στοιχεία κατά σειρά ισχύος είναι: 1) Η σύμβαση με τον ανάδοχο, 2) Η 142/2021 απόφαση Οικονομικής Επιτροπής με το συνημμένο σχέδιο πρόσκλησης διαπραγμάτευσης, 3) Η με αριθμό 609/2021 μελέτη και 4) Η Οικονομική προσφορά του αναδόχου.

Δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία σύναψης της παρούσας σύμβασης έχουν φυσικά ή νομικά πρόσωπα και, σε περίπτωση ενώσεων οικονομικών φορέων, τα μέλη αυτών, που είναι εγκατεστημένα σε:

α) σε κράτος-μέλος της Ένωσης,

β) σε κράτος-μέλος του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ε.Ο.Χ.),

γ) σε τρίτες χώρες που έχουν υπογράψει και κυρώσει τη ΣΔΣ, στο βαθμό που η υπό ανάθεση δημόσια σύμβαση καλύπτεται από τα Παραρτήματα 1, 2, 4 και 5 και τις γενικές σημειώσεις του σχετικού με την Ένωση Προσαρτήματος I της ως άνω Συμφωνίας, καθώς και

δ) σε τρίτες χώρες που δεν εμπίπτουν στην περίπτωση γ΄ της παρούσας παραγράφου και έχουν συνάψει διμερείς ή πολυμερείς συμφωνίες με την Ένωση σε θέματα διαδικασιών ανάθεσης δημοσίων συμβάσεων (άρθρο 25 του Ν. 4412/16).

Οι ενώσεις οικονομικών φορέων, συμπεριλαμβανομένων και των προσωρινών συμπράξεων, δεν απαιτείται να περιβληθούν συγκεκριμένη νομική μορφή για την υποβολή προσφοράς.

Στις περιπτώσεις υποβολής προσφοράς από ένωση οικονομικών φορέων, όλα τα μέλη της ευθύνονται έναντι της αναθέτουσας αρχής αλληλέγγυα και εις ολόκληρον.

Εγγύηση καλής εκτέλεσης

Η εγγύηση καλής εκτέλεσης ορίζεται σε ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) επί της αξίας της σύμβασης, εκτός Φ.Π.Α. και κατατίθεται πριν ή κατά την υπογραφή της σύμβασης ισχύος τουλάχιστον 30 ημέρες μετά τη λήξη της σύμβασης.

Η εγγύηση καλής εκτέλεσης καταπίπτει στην περίπτωση παράβασης των όρων της σύμβασης, όπως αυτή ειδικότερα ορίζει.

Η εγγυητική καλής εκτέλεσης επιστρέφεται μετά την οριστική ποσοτική και ποιοτική παραλαβή του συνόλου του αντικειμένου της σύμβασης και ύστερα από την εκκαθάριση των τυχόν απαιτήσεων από τους δύο συμβαλλόμενους. Εάν στο πρωτόκολλο παραλαβής αναφέρονται παρατηρήσεις ή υπάρχει εκπρόθεσμη παράδοση, η επιστροφή της εγγυητικής καλής εκτέλεσης γίνεται μετά την αντιμετώπιση, κατά τα προβλεπόμενα, των παρατηρήσεων και του εκπροθέσμου.

Η εγγύηση καλής εκτέλεσης εκδίδεται από πιστωτικά ή χρηματοδοτικά ιδρύματα ή ασφαλιστικές επιχειρήσεις κατά την έννοια των περιπτώσεων β' και γ' της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4364/ 2016 (Α'13) που λειτουργούν νόμιμα στα κράτη – μέλη της Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου ή στα κράτη-μέρη της Συμφωνίας περί Δημοσίων Συμβάσεων, η οποία κυρώθηκε με το Ν. 2513/1997 και έχουν, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, το δικαίωμα αυτό. Μπορούν, επίσης, να εκδίδονται από το Ε.Τ.Α.Α. – Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε. ή να παρέχεται με γραμμάτιο του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων με παρακατάθεση σε αυτό του αντίστοιχου χρηματικού ποσού. Αν συσταθεί παρακαταθήκη με γραμμάτιο παρακατάθεσης χρεογράφων στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, τα τοκομερίδια ή μερίσματα που λήγουν κατά τη διάρκεια της εγγύησης επιστρέφονται μετά τη λήξη τους στον υπέρ ου η εγγύηση οικονομικό φορέα.

Το περιεχόμενο της εγγύησης διαμορφώνεται κατά τρόπο που ορίζει η παράγραφος 4 του άρθρου 72 του Ν.4412/2016 (Α΄/147/8-8-2016), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 5 του άρθρου 107 του Ν. 4497/2017 (ΦΕΚ 171/Α΄/13-11-2017).

Οι προσφορές και τα περιλαμβανόμενα σε αυτές στοιχεία συντάσσονται στην ελληνική γλώσσα ή συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα . Ενημερωτικά και τεχνικά φυλλάδια και άλλα έντυπα -εταιρικά ή μη- με ειδικό τεχνικό περιεχό­μενο μπορούν να υποβάλλονται στην αγγλική γλώσσα, χωρίς να συνοδεύονται από μετάφραση στην ελληνική.

Οι προσφορές θα κατατίθενται, ύστερα από την πρωτοκόλλησή τους από το αρμόδιο γ ραφείο το οποίο βρίσκεται στο ισόγειο του Δημαρχείου, επί της οδού Π. Μελά 24 Τ.Κ. 56224, στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης της Οικονομικής Υπηρεσίας (2ος όροφος – Δημαρχείο) είτε αυτοπροσώπως ή και ταχυδρομικώς μέχρι και την ημέρα Δευτέρα, 12/04/2021 και ώρα 11:00 π.μ..

Οι προσφορές θα υπογράφονται από τους ίδιους τους διαγωνιζόμενους ή τους νόμιμους εκπρόσωπους τους, θα υποβάλλονται σε φάκελο καλά σφραγισμένο σε δύο αντίγραφα, θα πρέπει να είναι σύμφωνες με τις τεχνικές προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά και όρους της υπ΄αρίθμ.609/2021 μελέτης και θα ισχύουν για χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών από την επόμενη της διενέργειας της διαδικασίας.

Προσφορές θα γίνονται δεκτές για το σύνολο των ζητούμενων ειδών και υπηρεσιών μόνο μίας ΟΜΑΔΑΣ ή για σύνολο των ζητούμενων ειδών και υπηρεσιών όλων των ΟΜΑΔΩΝ κ αι η κατακύρωση θα γίνει ανά Ομάδα (για το σύνολο των ειδών και υπηρεσιών της κάθε ομάδας).

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

1. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 (ΦΕΚ Α75/1986) του οικονομικού φορέα/του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α παρ.2 του ν.4412/2016, η οποία να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης συμμετοχής σε διαπραγμάτευση και με την οποία θα δηλώνεται:

α) ότι έλαβαν γνώση όλων των τεχνικών προδιαγραφών και των όρων που αναφέρονται στην υπ’ αριθ. 609/2021 μελέτη, στους όρους της παρούσας διαπραγμάτευσης και σε όλους τους όρους της παρούσας πρόσκλησης του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου και ότι τους αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα,

β) ότι δεν υφίστανται νομικοί περιορισμοί λειτουργίας της επιχείρησή τους,

γ) ότι η προσφορά τους ισχύει και τους δεσμεύει για χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών από την επομένη της διενέργειας της διαδικασίας,

δ) ότι τα προσφερόμενα είδη και υπηρεσίες είναι σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές της 609/2021 μελέτης,

ε) ότι δεν έχει εκδοθεί δικαστική ή διοικητική απόφαση με τελεσίδικη και δεσμευτική ισχύ για την αθέτηση των υποχρεώσεών τους, όσον αφορά στην καταβολή φόρων ή εισφορών κοινωνικής ασφάλισης,

στ) ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού και δεν βρίσκεται σε μια από τις καταστάσεις του άρθρου 73 του Ν.4412/2016 και ότι δεν έχει εκδοθεί σε βάρος του απόφαση αποκλεισμού, σύμφωνα με το άρθρο 74 του Ν.4412/2016.

2. Απόσπασμα ποινικού μητρώου τα οποία γίνονται αποδεκτά εφόσον έχουν εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν την υποβολή τους (άρθρο 80 Ν. 4412/2016).

Όσον αφορά τα νομικά πρόσωπα, η υποχρέωση προσκόμισης του ως άνω αποσπάσματος αφορά και στα μέλη του διοικητικού, διευθυντικού ή εποπτικού οργάνου του εν λόγω οικονομικού φορέα ή στα πρόσωπα που έχουν εξουσία εκπροσώπησης, λήψης αποφάσεων ή ελέγχου σε αυτό.

Η υποχρέωση προσκόμισης του ως άνω αποσπάσματος εφαρμόζεται επιπροσθέτως, εκτός των Ατομικών Επιχειρήσεων και στις : α) περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.) αφορά τους διαχειριστές, β) περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), αφορά τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και γ) στις περιπτώσεις των συνεταιρισμών τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.

3. Φορολογική ενημερότητα (άρθρο 73 Ν. 4412/2016) εν ισχύ κατά τον χρόνο υποβολή τους.

Ι. Φορολογική Ενημερότητα για κάθε χρήση ή για συμμετοχή σε διαγωνισμό (όχι για είσπραξη)

4. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 (ΦΕΚ Α75/1986) του οικονομικού φορέα/του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α παρ.2 του ν.4412/2016, η οποία να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης συμμετοχής σε διαπραγμάτευση με την οποία θα δηλώνονται όλοι οι οργανισμοί κοινωνικής ασφάλισης(στην περίπτωση που ο οικονομικός φορέας έχει την εγκατάστασή του στην Ελλάδα αφορά Οργανισμούς κύριας και επικουρικής ασφάλισης) στους οποίους οφείλετε να καταβάλλετε εισφορές,

5. Ασφαλιστική ενημερότητα για συμμετοχή σε διαγωνισμό (άρθρο 73 Ν. 4412/2016) εν ισχύ κατά τον χρόνο υποβολής τους.

  • Σε περίπτωση νομικών προσώπων, αφορά το νομικό πρόσωπο και όχι τα φυσικά πρόσωπα που τη διοικούν ή την εκπροσωπούν, εκτός εάν αυτά έχουν εργασιακή σχέση με την εταιρεία. Σε περίπτωση φυσικών προσώπων (ατομικών επιχειρήσεων), αφορά και όσους είναι ασφαλισμένοι ως εργοδότες ή ελεύθεροι επαγγελματίες σε οποιονδήποτε ασφαλιστικό οργανισμό, δηλαδή θα πρέπει να προσκομιστεί ασφαλιστική ενημερότητα από ΕΦΚΑ (πρώην ΙΚΑ) είτε απασχολείτε προσωπικό είτε όχι και ασφαλιστική ενημερότητα για το πρόσωπό σας.
  • Επιπλέον, εφόσον υπήρχε έως 31-12-2016 υποχρέωση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών ως εργοδότης σε άλλο εντασσόμενο στον ΕΦΚΑ φορέα τ. Ο.Γ.Α, τ. Ε.Τ.Α.Α (Τ.Σ.Α.Υ, Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε, Τ.Α.Ν) τ. Ε.Τ.Α.Π-Μ.Μ.Ε θα δηλώνεται και θα προσκομίζεται αντίστοιχη βεβαίωση.
  • Αν ο οικονομικός φορέας είναι Έλληνας πολίτης ή έχει την εγκατάσταση του στην Ελλάδα, οι υποχρεώσεις του που αφορούν τις εισφορές κοινωνικής ασφάλισης καλύπτουν τόσο την κύρια όσο και την επικουρική ασφάλιση.

6. Για την απόδειξη της μη συνδρομής του λόγου αποκλεισμού που αναφέρεται στο άρθρο 73 παρ.4 περίπτωση β του ν.4412/2016, απαιτείται Πιστοποιητικό αρμόδιας δικαστικής ή διοικητικής αρχής, που να έχει εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή του και από το οποίο να προκύπτει ότι δεν τελούν υπό πτώχευση, εκκαθάριση, αναγκαστική διαχείριση, πτωχευτικό συμβιβασμό ή άλλη ανάλογη κατάσταση και επίσης ότι δεν τελούν υπό διαδικασία κήρυξης σε πτώχευση ή έκδοσης απόφασης αναγκαστικής εκκαθάρισης ή αναγκαστικής διαχείρισης ή πτωχευτικού συμβιβασμού ή υπό άλλη ανάλογη διαδικασία.

Ειδικότερα για τους οικονομικούς φορείς που είναι εγκατεστημένοι στην Ελλάδα, τα πιστοποιητικά ότι δεν τελούν υπό πτώχευση, πτωχευτικό συμβιβασμό ή υπό αναγκαστική διαχείριση ή ότι δεν έχουν υπαχθεί σε διαδικασία εξυγίανσης, εκδίδονται από το αρμόδιο Πρωτοδικείο της έδρας του οικονομικού φορέα.

Το πιστοποιητικό ότι το νομικό πρόσωπο δεν έχει τεθεί υπό εκκαθάριση με δικαστική απόφαση εκδίδεται από το οικείο Πρωτοδικείο της έδρας του οικονομικού φορέα, το δε πιστοποιητικό ότι δεν έχει τεθεί υπό εκκαθάριση με απόφαση των εταίρων εκδίδεται από το Γ.Ε.Μ.Η., σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, ως κάθε φορά ισχύουν.

Τα φυσικά πρόσωπα (ατομικές επιχειρήσεις) δεν προσκομίζουν πιστοποιητικό περί μη θέσεως σε εκκαθάριση.

Η μη αναστολή των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του οικονομικού φορέα [1] , για τους εγκατεστημένους στην Ελλάδα οικονομικούς φορείς αποδεικνύεται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων [1] .

Αν το κράτος-μέλος ή η εν λόγω χώρα δεν εκδίδει τέτοιου είδους έγγραφο ή πιστοποιητικό ή όπου το έγγραφο ή το πιστοποιητικό αυτό δεν καλύπτει όλες τις περιπτώσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 1, στις περιπτώσεις α΄ και β΄ της παραγράφου 2 και στην περίπτωση β' της παραγράφου 4 του άρθρου 73 του ν.4412/2016 , το έγγραφο ή το πιστοποιητικό μπορεί να αντικαθίσταται από ένορκη βεβαίωση που να έχει συνταχθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή της ή, στα κράτη – μέλη ή στις χώρες όπου δεν προβλέπεται ένορκη βεβαίωση, από υπεύθυνη δήλωση του ενδιαφερομένου ενώπιον αρμόδιας δικαστικής ή διοικητικής αρχής, συμβολαιογράφου ή αρμόδιου επαγγελματικού ή εμπορικού οργανισμού του κράτους – μέλους ή της χώρας καταγωγής ή της χώρας όπου είναι εγκατεστημένος ο οικονομικός φορέας που να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης συμμετοχής σε διαπραγμάτευση.

Οι αρμόδιες δημόσιες αρχές παρέχουν, όπου κρίνεται αναγκαίο, επίσημη δήλωση στην οποία αναφέρεται ότι δεν εκδίδονται τα έγγραφα ή τα πιστοποιητικά της παρούσας παραγράφου ή ότι τα έγγραφα αυτά δεν καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 1, στις περιπτώσεις α΄ και β΄ της παραγράφου 2 και στην περίπτωση β' της παραγράφου 4 του άρθρου 73 του ν.4412/2016 .

7. Πιστοποιητικό από τη Διεύθυνση Προγραμματισμού και Συντονισμού της Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων, που να έχει εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή του, από το οποίο να προκύπτουν οι πράξεις επιβολής προστίμου που έχουν εκδοθεί σε βάρος του οικονομικού φορέα σε χρονικό διάστημα δύο (2) ετών πριν από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής προσφοράς ή αίτησης συμμετοχής.

Μέχρι να καταστεί εφικτή η έκδοση του ανωτέρω πιστοποιητικού, αυτό αντικαθίσταται από υπεύθυνη δήλωση του οικονομικού φορέα ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της περίπτωσης (γ) της παρ.2 του άρθρου 73 του ν.4412/2016 που να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης συμμετοχής σε διαπραγμάτευση , χωρίς να απαιτείται επίσημη δήλωση του ΣΕΠΕ σχετικά με την έκδοση του πιστοποιητικού.

Ομοίως απαιτείται και για τις περιπτώσεις συμμετοχής σε σύναψη δημοσίων συμβάσεων οικονομικών φορέων που δεν απασχολούσαν προσωπικό, για το χρονικό διάστημα δύο (2) ετών πριν την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής προσφοράς ή αίτησης συμμετοχής για τις οποίες δεν προκύπτει η έκδοση του ανωτέρω πιστοποιητικού εφόσον δεν εμπίπτουν στις περιπτώσεις της παραγράφου 2γ΄του άρθρου 73 του Ν.4412/2016.

8. Για την απόδειξη της νόμιμης εκπροσώπησης, στις περιπτώσεις που ο οικονομικός φορέας είναι νομικό πρόσωπο και υποχρεούται, κατά την κείμενη νομοθεσία, να δηλώνει την εκπροσώπηση και τις μεταβολές της σε αρμόδια αρχή (πχ ΓΕΜΗ), προσκομίζει σχετικό πιστοποιητικό ισχύουσας εκπροσώπησης , το οποίο πρέπει να έχει εκδοθεί έως τριάντα (30) εργάσιμες ημέρες πριν από την υποβολή του . Στις λοιπές περιπτώσεις τα κατά περίπτωση νομιμοποιητικά έγγραφα σύστασης και νόμιμης εκπροσώπησης (όπως καταστατικά, πιστοποιητικά μεταβολών, αντίστοιχα ΦΕΚ, κλπ., ανάλογα με τη νομική μορφή του οικονομικού φορέα), συνοδευόμενα από υπεύθυνη δήλωση του νόμιμου εκπροσώπου ότι εξακολουθούν να ισχύουν κατά την υποβολή τους.

Για την απόδειξη της νόμιμης σύστασης και των μεταβολών του νομικού προσώπου , εφόσον αυτή προκύπτει από πιστοποιητικό αρμόδιας αρχής (πχ γενικό πιστοποιητικό του ΓΕΜΗ), αρκεί η υποβολή αυτού, εφόσον έχει εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή του . Στις λοιπές περιπτώσεις τα κατά περίπτωση νομιμοποιητικά έγγραφα νόμιμης σύστασης και μεταβολών (όπως καταστατικά, πιστοποιητικά μεταβολών, αντίστοιχα ΦΕΚ, κλπ., ανάλογα με τη νομική μορφή του οικονομικού φορέα), συνοδευόμενα από υπεύθυνη δήλωση του νόμιμου εκπροσώπου ότι εξακολουθούν να ισχύουν κατά την υποβολή τους.

Οι αλλοδαποί οικονομικοί φορείς προσκομίζουν τα προβλεπόμενα, κατά τη νομοθεσία της χώρας εγκατάστασης, αποδεικτικά έγγραφα, και εφόσον δεν προβλέπονται, υπεύθυνη δήλωση του νόμιμου εκπροσώπου, από την οποία αποδεικνύονται τα ανωτέρω ως προς τη νόμιμη σύσταση, μεταβολές και εκπροσώπηση του οικονομικού φορέα.

Οι ως άνω υπεύθυνες δηλώσεις γίνονται αποδεκτές, εφόσον έχουν συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης συμμετοχής σε διαπραγμάτευση .

Από τα ανωτέρω έγγραφα πρέπει να προκύπτουν η νόμιμη σύσταση του οικονομικού φορέα, όλες οι σχετικές τροποποιήσεις των καταστατικών, το/τα πρόσωπο/α που δεσμεύει/ουν νόμιμα την εταιρία κατά την ημερομηνία διενέργειας της διαπραγμάτευσης (νόμιμος εκπρόσωπος, δικαίωμα υπογραφής κλπ.), τυχόν τρίτοι, στους οποίους έχει χορηγηθεί εξουσία εκπροσώπησης, καθώς και η θητεία του/των ή/και των μελών του οργάνου διοίκησης/ νόμιμου εκπροσώπου.

9. Τεχνική προσφορά με πλήρη τεχνική περιγραφή όπως αυτή αναλύεται στην 609/2021 μελέτη η οποία θα συνοδεύεται επιπλέον από:

α)Για την ΟΜΑΔΑ Β΄ ο υποψήφιος ανάδοχος να είναι πιστοποιημένος συνεργάτης του κατασκευαστικού οίκου των προϊόντων Δικτυακού Εξοπλισμού (Firewall). Να κατατεθούν αντίστοιχα έγγραφα ή λοιπά στοιχεία από τα οποία να προκύπτει αυτό ( τα έγγραφα οφείλουν να είναι στην ελληνική γλώσσα ή να συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα ).

β)Για την ΟΜΑΔΑ Β΄ ο υποψήφιος Ανάδοχος θα πρέπει να διαθέτει πιστοποιητικό το οποίο να βεβαιώνει την τήρηση του προτύπου διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών ISO 27001:2013, ή νεότερο, ή ισοδύναμο. Να κατατεθούν αντίστοιχα έγγραφα ή λοιπά στοιχεία από τα οποία να προκύπτει το ζητούμενο ( τα έγγραφα οφείλουν να είναι στην ελληνική γλώσσα ή να συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα ).

10. Υπογεγραμμένη Επισυναπτόμενη Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων.

11. Για την ΟΜΑΔΑ Β΄ η παραμετροποίηση θα πρέπει να πραγματοποιηθεί από υπάλληλο του Αναδόχου, πιστοποιημένο μηχανικό ανώτερης βαθμίδας από τον κατασκευαστικό οίκο του υπό προμήθεια δικτυακού εξοπλισμού [πιστοποίηση επιπέδου επαγγελματία (Professional)], ο οποίος αναφέρεται παρακάτω ως «Ειδικός ασφάλειας» ( κριτήριο τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητας).

Για την απόδειξη της ανωτέρω τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητας (ΟΜΑΔΑ Β΄), να κατατεθεί έγγραφο με το οποίο ο κατασκευαστικός οίκος του υπό
προμήθεια δικτυακού εξοπλισμού να πιστοποιεί πως υπάλληλος του Αναδόχου
είναι μηχανικός ανώτερης βαθμίδας (ανώτερης όσον αφορά τις βαθμίδες
πιστοποίησης που δίνει ο κατασκευαστικός οίκος). Για παράδειγμα,
πιστοποίηση επιπέδου επαγγελματία (Professional), ή ανώτερη. Το έγγραφο
οφείλει να είναι στην ελληνική γλώσσα, ή να συνοδεύεται από επίσημη μετάφρασή του στην ελληνική γλώσσα
.

Ø Οι ενώσεις οικονομικών φορέων που υποβάλλουν κοινή προσφορά, υποβάλλουν τα παραπάνω, κατά περίπτωση δικαιολογητικά, για κάθε οικονομικό φορέα που συμμετέχει στην ένωση, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 19 του ν.4412/2016.

Ø Στήριξη στην ικανότητα τρίτων

Οι οικονομικοί φορείς μπορούν, όσον αφορά το κριτήριο της τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητας, να στηρίζονται στις ικανότητες άλλων φορέων, ασχέτως της νομικής φύσης των δεσμών τους με αυτούς. Στην περίπτωση αυτή, αποδεικνύουν ότι θα έχουν στη διάθεσή τους αναγκαίους πόρους, με την προσκόμιση της σχετικής δέσμευσης των φορέων στην ικανότητα των οποίων στηρίζονται.

Στην περίπτωση που προσφέρων οικονομικός φορέας ή ένωση αυτών στηρίζεται στις ικανότητες άλλων φορέων, σύμφωνα με το υπ’αριθμ.11 δικαιολογητικό συμμετοχής της παρούσας πρόσκλησης διαπραγμάτευσης, οι φορείς στην ικανότητα των οποίων στηρίζεται υποχρεούνται στην υποβολή των δικαιολογητικών που αποδεικνύουν ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού σύμφωνα με τα άρθρα 73 και 74 του ν.4412/2016 και την παρούσα πρόσκληση διαπραγμάτευσης και ότι πληρούν το σχετικό κριτήριο επιλογής (11ο δικαιολογητικό συμμετοχής της παρούσας πρόσκλησης διαπραγμάτευσης για την Β΄ΟΜΑΔΑ) [2].

Ο οικονομικός φορέας υποχρεούται να αντικαταστήσει έναν φορέα στην ικανότητα του οποίου στηρίζεται, εφόσον ο τελευταίος δεν πληροί το σχετικό κριτήριο επιλογής ή για τον οποίο συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού σύμφωνα με τα άρθρα 73 και 74 του ν.4412/2016 και την παρούσα πρόσκληση διαπραγμάτευσης.

Στην περίπτωση που οικονομικός φορέας επιθυμεί να στηριχθεί στις ικανότητες άλλων φορέων, σύμφωνα με το υπ’αριθμ. 11 δικαιολογητικό συμμετοχής της παρούσας πρόσκλησης διαπραγμάτευσης, για την απόδειξη ότι θα έχει στη διάθεσή του τους αναγκαίους πόρους, προσκομίζει, ιδίως, σχετική έγγραφη δέσμευση των φορέων αυτών για τον σκοπό αυτό. [3]

Όσον αφορά τα κριτήρια που σχετίζονται με τους τίτλους σπουδών και τα επαγγελματικά προσόντα που ορίζονται στην περίπτωση στ' του Μέρους ΙΙ του Παραρτήματος ΧΙΙ του Προσαρτήματος Α' του ν.4412/2016, οι οικονομικοί φoρείς, μπορούν ωστόσο να βασίζονται στις ικανότητες άλλων φορέων μόνο εάν οι τελευταίοι θα εκτελέσουν τις εργασίες ή τις υπηρεσίες για τις οποίες απαιτούνται οι συγκεκριμένες ικανότητες.

Ø Οι οικονομικοί φορείς αναφέρουν το τμήμα της σύμβασης που προτίθενται να αναθέσουν υπό μορφή υπεργολαβίας σε τρίτους, καθώς και τους υπεργολάβους που προτείνουν.

Η προσφορά σας υποβάλλεται μέσα σε σφραγισμένο φάκελο, στον οποίο πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς:

α) η λέξη Προσφορά ή Αίτηση συμμετοχής,

β) η επωνυμία της αναθέτουσας αρχής,

γ) ο Αριθμός μελέτης και ο τίτλος της σύμβασης.

δ)) η καταληκτική ημερομηνία (ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής προσφορών ή αιτήσεων συμμετοχής),

ε) τα στοιχεία του οικονομικού φορέα. (άρθρο 92, παρ. 1 Ν.4412/2016)

Οι οικονομικοί φορείς υποβάλλουν με την προσφορά τους, μέσα στον κυρίως φάκελο, τα ακόλουθα:

α) Ξεχωριστό σφραγισμένο φάκελο, με την ένδειξη «Δικαιολογητικά Συμμετοχής-Τεχνική Προσφορά». .

β) Ξεχωριστό σφραγισμένο φάκελο, με την ένδειξη «Οικονομική Προσφορά» (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι), ο οποίος περιέχει τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράς, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 95 Ν. 4412/2016.

Στις περιπτώσεις που με την αίτηση συμμετοχής ή την προσφορά υποβάλλονται ιδιωτικά έγγραφα, αυτά γίνονται αποδεκτά είτε κατά τα προβλεπόμενα στις διατάξεις του ν.4250/2014 (Α΄94) είτε και σε απλή φωτοτυπία, εφόσον συνυποβάλλεται υπεύθυνη δήλωση, στην οποία βεβαιώνεται η ακρίβειά τους και η οποία φέρει υπογραφή μετά την έναρξη διαδικασίας σύναψης σύμβασης. Ως χρόνος έναρξης της διαδικασίας διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση προκήρυξης νοείται η ημερομηνία αποστολής προς τους οικονομικούς φoρείς της πρόσκλησης συμμετοχής σε διαπραγμάτευση.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ – ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

1. Η χρονική διάρκεια της σύμβασης της προμήθειας υπηρεσιών και εξοπλισμού για την επέκταση της εξ αποστάσεως παροχής εργασίας ορίζεται σε δύο (2) μήνες από την καταχώρισή της σύμβασης στο ΚΗΜΔΗΣ με δυνατότητα παράτασης έως δύο (2) μήνες από τη λήξη της αρχικής σύμβασης σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι λόγω covid-19 τα εν λόγω είδη δεν είναι διαθέσιμα πλέον στην αγορά ή δεν είναι δυνατή η έγκαιρη παράδοση τους.

2. Τα προσφερόμενα είδη και υπηρεσίες θα είναι σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές και τους όρους της υπ’ αριθ.609/2021 μελέτης.

3. Η παράδοση του εξοπλισμού της ομάδας Α θα γίνει στο Δημαρχείο. Η
παράδοση του εξοπλισμού της ομάδας Β θα γίνει σύμφωνα με τις υποδείξεις της επιτροπής παραλαβής στο Δημαρχείο ή στα επιμέρους σημεία όπου θα εγκατασταθεί ο εξοπλισμός.

4. Ο ανάδοχος της προμήθειας υποχρεούται κατά την υπογραφή της σύμβασης και καθ’ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης να τηρεί τις υποχρεώσεις των παραγράφων 2 και 11 του άρθρου 4β ή και της παρ. 1 του άρθρου 12 ή και της παραγράφου 1 του άρθρου 16 του ν. 2939/2001. Η τήρηση των υποχρεώσεων ελέγχεται από την αναθέτουσα αρχή μέσω του αρχείου δημοσιοποίησης εγγεγραμμένων παραγωγών στο Εθνικό Μητρώο Παραγωγών (ΕΜΠΑ) που τηρείται στην ηλεκτρονική σελίδα του Ε.Ο.ΑΝ . εντός της προθεσμίας της παραγράφου 4 του άρθρου 105 του ν. 4412/2016 και αποτελεί προϋπόθεση για την υπογραφή του συμφωνητικού, στο οποίο γίνεται υποχρεωτικά μνεία του αριθμού ΕΜΠΑ του υπόχρεου παραγωγού. Η μη τήρηση των υποχρεώσεων της παρούσας παραγράφου έχει τις συνέπειες της παραγράφου 5 του άρθρου 105 του ν. 4412/2016 .

5. Η εγκατάσταση και ρύθμιση των προμηθευόμενων ειδών της ΟΜΑΔΑΣ Β΄ στο Δήμο θα γίνει από τον Ανάδοχο, σύμφωνα με τις υποδείξεις του Δήμου.

6. Η πληρωμή του συμβατικού ποσού θα γίνεται ολικά ή τμηματικά, με την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής, μετά την οριστική παραλαβή των υλικών και των υπηρεσιών, την υποβολή από τον ανάδοχο ισόποσων τιμολογίων και την προσκόμιση των νομίμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 200 του ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την πληρωμή.

7. Ο ανάδοχος, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, βαρύνεται με όλους τους φόρους, τέλη, κρατήσεις ως και κάθε άλλη επιβάρυνση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, εκτός του Φ.Π.Α..

8. Στη σύμβαση που θα συναφθεί θα αναφερθούν ειδικότεροι όροι για την ορθή, απρόσκοπτη και σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές εκτέλεση της προς ανάθεση προμήθειας.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται για θέματα της διαγωνιστικής διαδικασίας, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, στα τηλέφωνα 2313 302155, 23130302183, 2313 302184, 2313 302136 και 2313 302169, ενώ για θέματα που αφορούν τις τεχνικές προδιαγραφές μπορούν να απευθύνονται, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στο Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών της Δ/νσης Αποτελεσματικότητας- Οργάνωσης- Πληροφορικής και Διαφάνειας στο τηλέφωνο 2313 302199 και 2313 302172.

Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης στο πλήρες κείμενο της μελέτης, σε ηλεκτρονική μορφή, στον επίσημο διαδικτυακό τόπο του Δήμου www.kordelio-evosmos.gr.

pdf Μελ.609 – ΑΠ.11785 – Τηλεργασία λόγω Covid-19 [925 Kb]

pdf Πρόσκληση διαπαγμάτευσης [1.52 Μb]

pdf Εννημέρωση για επεξεργασία προσωπικών δεδομένων [110.17] Kb

doc Τιμολόγιο προσφοράς [32.50] Kb


[1] Με εκτύπωση της καρτέλας “Στοιχεία Μητρώου/ Επιχείρησης”, όπως αυτά εμφανίζονται στο taxisnet .

[2] Πρβλ άρθρο 78 παρ. 1 ν. 4412/2016.

[3] Πρβλ. άρθρο 78 παρ. 1/ 80 παρ. 1 ν. 4412/2016. Η ως άνω δέσμευση θα μπορούσε να προκύπτει από ιδιωτικό συμφωνητικό μεταξύ προσφέροντος και τρίτου, στις ικανότητες του οποίου στηρίζεται, ή από οποιοδήποτε άλλο κατάλληλο μέσο .

Έγγραφα

Copyright © 2024 Δήμος Κορδελιού Ευόσμου

Σύμφωνα με το άρθρο 266 του N. 5037/2023 (ΦΕΚ 78/28.03.2023 τεύχος Α΄) που αντικαθιστά την υποπερίπτωση 26 περ. β παρ. Ι άρθρου 75 Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.
Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρ- μόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153).»

Σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 20/2023 πυροσβεστική διάταξη (ΦΕΚ 2549Β/2023) :

«Άρθρο 1
Πεδίο Εφαρμογής
1. Με τις διατάξεις της παρούσας εξειδικεύονται τα οριζόμενα στην υποπερ. 26 της περ. β’ της παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 266 του ν. 5037/2023 (Α’ 78), αναφορικά με τη μέριμνα των Δήμων σχετικά με την εκπλήρωση της υποχρέωσης των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών(α) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, (β) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, (γ) εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των περ. "(α)" και "(β)" του παρόντος άρθρου και (δ) εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα, να προβαίνουν σε καθαρισμό των ανωτέρω χώρων κατά το χρονικό διάστημα από την 1η μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους και τη συντήρηση αυτού καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από 1η Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της.
2. Από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας εξαιρούνται οι διαμορφωμένοι, συντηρημένοι κήποι των ως άνω
χώρων.
Άρθρο 2
Διαδικασία καθαρισμού
1. Ο απαιτούμενος καθαρισμός περιλαμβάνει:
α. Υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δέντρων και κλαδιών, καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα.
β. Απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης που βρίσκεται στην επιφάνεια του εδάφους όπως ενδεικτικά το φυλλόστρωμα, τα ξερά χόρτα και τα κατακείμενα ξερά κλαδιά.
γ. Αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δέντρων και αύξηση του ύψους έναρξής της από την επιφάνεια του εδάφους, ανάλογα με την ηλικία και το είδος του δέντρου. δ. Αραίωση της θαμνώδους βλάστησης ως προς την κάλυψη του εδάφους.
ε. Απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων καυστών, αναφλέξιμων, εκρήξιμων ή εύφλεκτων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων.
2. Οι υπόχρεοι οφείλουν να μεριμνούν για την ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού της παρ. 1. Απαγορεύεται η εγκατάλειψη, η απόρριψη ή η ανεξέλεγκτη διαχείρισή τους.
Άρθρο 3
Υποχρεώσεις - Μέριμνα Δήμων
1. Ο οικείος Δήμος προβαίνει στην ενημέρωση των υπόχρεων, για το περιεχόμενο της παρούσας και ειδικότερα της υποχρέωσης καθαρισμού μέχρι 31η Μαρτίου εκάστου έτους με κάθε πρόσφορο μέσο, όπως ενδεικτικά με ανάρτηση στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του οικείου Δήμου, αποστολή ενημερωτικού υλικού στην ταχυδρομική ή ηλεκτρονική διεύθυνση του υπόχρεου ή τυχόν αντικλήτού του, ενημερώσεις στα καταστήματα του Δήμου ή των Δημοτικών Διαμερισμάτων, σε τοπικούς φορείς και συλλόγους, σε συνεργασία με την οικεία Πυροσβεστική Υπηρεσία. Ειδικά κατά την πρώτη εφαρμογή της παρούσας, η ενημέρωση των υπόχρεων λαμβάνει χώρα έως την 28 Απριλίου.
2. Για την ανεύρεση των στοιχείων του υπόχρεου, ο οικείος Δήμος δύναται να ανατρέχει σε δεδομένα που τηρούνται στα αρχεία του, καθώς και στα δεδομένα του Εθνικού Κτηματολογίου.
3. Εφόσον ο οικείος Δήμος διαθέτει την απαραίτητη υποδομή, μπορεί να παρέχεται η δυνατότητα στους υπόχρεους να αιτηθούν (π.χ. με φυσική παρουσία, ταχυδρομικά, ηλεκτρονικά ή μέσω ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας που θα δημιουργηθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών μέσω gov.gr για το σύνολο των Δήμων), τη διενέργεια καθαρισμού με χρέωση της αντίστοιχης δαπάνης στο όνομά τους, από τις αρμόδιες υπηρεσίες του οικείου Δήμου ή από ιδιωτική εταιρία με την οποία ο οικείος Δήμος έχει συνάψει σχετική σύμβαση. Στις παραπάνω περιπτώσεις, μόνη η υποβολή της αίτησης δεν αναστέλλει τις προθεσμίες για την διενέργεια καθαρισμού και δεν απαλλάσσει τους υπόχρεους από την υποχρέωση καθαρισμού με ίδια μέσα. Η υποχρέωση εκπληρώνεται με την πραγματοποίηση του καθαρισμού και μόνον.
4. Ο οικείος Δήμος οφείλει να διενεργεί τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους (ύστερα από καταγγελία ή και αυτεπαγγέλτως) για διαπίστωση εκπλήρωσης ή μη των υποχρεώσεων των υπόχρεων του άρθρου 1, προσηκόντως και με τη δέουσα επιμέλεια, καθ’ όλη την διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.
5. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης αυτού, ο οικείος Δήμος ακολουθεί τη διαδικασία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 5 της παρούσας.
Άρθρο 4
Μέριμνα υπόχρεων
1. Οι ιδιοκτήτες, νομείς, επικαρπωτές, μισθωτές και υπομισθωτές των εκτάσεων του άρθρου 1 της παρούσας οφείλουν να εκπληρώνουν την υποχρέωση καθαρισμού, να συναινούν και να επιδεικνύουν ανοχή στους τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους, αυτοψίες και ενέργειες των αρμοδίων οργάνων του οικείου Δήμου και των αρμόδιων πυροσβεστικών υπαλλήλων για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς. Στο πλαίσιο αυτό, καλούνται μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους, να προβαίνουν σε καθαρισμό των χώρων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας και να συντηρούν αυτόν, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους.
2. Οι υπόχρεοι, μετά την ολοκλήρωση του αρχικού καθαρισμού, καθώς και της συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, δύναται ενημερώνουν σχετικά τον οικείο Δήμο με κάθε πρόσφορο μέσο. Ενδεικτικό υπόδειγμα της ως άνω δήλωσης αποτυπώνεται στο Παράρτημα Α της παρούσας.
Άρθρο 5
Κυρώσεις - Αυτεπάγγελτος καθαρισμός
1. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, επιβάλλεται ή καταλογίζεται αντίστοιχα εξ ολοκλήρου στον/στους υπόχρεους από τον οικείο Δήμο:
α. πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ,
β. δαπάνη του αυτεπάγγελτου καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών.
2. Εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την επίδοση, θυροκόλληση ή κοινοποίηση της Πράξης Επιβολής Προστίμου, ο παραβάτης δύναται να υποβάλλει έγγραφη ένσταση στον οικείο Δήμο, παρελθούσης δε άπρακτης της ως άνω προθεσμίας και εφόσον η υποβαλλόμενη ένσταση δεν έχει γίνει αποδεκτή, το επιβληθέν πρόστιμο οριστικοποιείται. Στην περίπτωση συμμόρφωσης εντός της άνω προθεσμίας με την υποχρέωση καθαρισμού, ο οικείος Δήμος εκδίδει απόφαση μείωσης έως και 50% του προς επιβολή προστίμου. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου Δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις.
3. Μετά το πέρας της δεκαήμερης προθεσμίας ή εφόσον έχει υποβληθεί ένσταση η οποία δεν έχει γίνει αποδεκτή, ο οικείος Δήμος υποχρεούται εντός πέντε (5) ημερών σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς.
4. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος Δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση τυχόν συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς και βάσει αυτής, υποχρεούται σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων για την άρση του κινδύνου (Παράρτημα Γ’).
5. Σε περίπτωση μη ανεύρεσης των στοιχείων των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος άρθρου εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου και των προθεσμιών που αναφέρονται σε αυτήν.»

Σύμφωνα με την υποπερ. 26 περ. β’ παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006, Α’ 114), ισχύουν τα εξής:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μaΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.

Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153)