ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΙΔΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ & ΕΥΠΡΕΠΙΣΜΟΥ (ΟΜΑΔΕΣ A και B)

Προβολές: 110

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΙΔΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ & ΕΥΠΡΕΠΙΣΜΟΥ (ΟΜΑΔΕΣ A και B)

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου, με ΑΦΜ 997742450 και Κωδικό ΑΑΗΤ 1007.Ε80708.0001, πρόκειται να προβεί σε σύναψη δημόσιας σύμβασης, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα της παρ. 10 άρθρο 6 του ν. 4412/2016 για το 20% των ομάδων Α (προϊόντα καθαρισμού), και Β (σάκοι και τσάντες απορριμμάτων από πολυαιθυλένιο) εκτιμώμενης αξίας 24.423,65 συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% , της τεχνικής έκθεσης με τίτλο «προμήθεια ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου και των Νομικών Προσώπων (αρ. μελέτης 861/2023) με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής στο σύνολο της προμήθειας ( Α και Β) είτε για κάθε ομάδα ξεχωριστά,(Α ή Β) με απόφαση Δημάρχου σύμφωνα με:

 

  1. Τις διατάξεις του Ν.4782/2021 (ΦΕΚ 36/Α/09-03-2021),
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010,
  3. Τις διατάξεις του Ν.3861/2010 (ΦΕΚ 112/Α/13-07-2010),
  4. Τις διατάξεις του Ν. 4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει ,του άρθρου 118,
  5. Τις διατάξεις του άρθρου 22 του Ν. 4441/2016 (ΦΕΚ 227/Α΄/06-12-2016),
  6. Τις διατάξεις του Π.Δ. 80/2016,
  7. Τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 209 του Ν. 3463/2006, όπως αναδιατυπώθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 22 του Ν. 3536/2007,
  8. Τις διατάξεις της παρ. 9 του άρθρου 209 του Ν. 3463/2006, όπως προστέθηκε με την παρ. 13 του άρθρου 20 του Ν. 3731/2008 και διατηρήθηκε σε ισχύ το δεύτερο εδάφιο σύμφωνα με την περίπτωση 38 της παρ. 1 του άρθρου 377 του Ν. 4412/2016,
  9. Την αρ.76928/9-7-2021 ΚΥΑ (ΦΕΚ 3075/τ.Β΄/13-7-2021) «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων λειτουργίας και διαχείρισης του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ)»,
  10. Τις διατάξεις του άρθρου 107 του Ν.4497/2017 (ΦΕΚ 171/τ.Α΄/13-11-2017),
  11. Τις διατάξεις του άρθρου 203 του Ν. 4555/2018 (ΦΕΚ 133/ Α’/19-07-2018),
  12. Τις διατάξεις του άρθρου 43 του Ν. 4605/2019 (ΦΕΚ 52/Α΄/01-04-2019),
  13. Τις διατάξεις του άρθρου 33 του Ν. 4608/2019 (ΦΕΚ 66/Α΄/25-04-2019),
  14. Τις διατάξεις του άρθρου 56 του Ν. 4609/2019 (ΦΕΚ 67/Α΄/03-05-2019),
  15. Την Κατευθυντήρια Οδηγία 25 της ΕΑΑΔΗΣΥ με αριθ.πρωτ.4577/28-08-2020 (ΑΔΑ: ΩΔΣΙΟΞΤΒ-92Ω) «Ζητήματα υπολογισμού της εκτιμώμενης αξίας σύμβασης σε περίπτωση υποδιαίρεσής της σε τμήματα. Εφαρμογή της παρέκκλισης του άρθρου 6 παρ. 10 ν. 4412/2016»,
  16. Την υπ’ αριθμ.806/2023 απόφαση Δημάρχου (αριθμ.πρωτ.24283/15-05-2023, ΑΔΑ:9ΧΛ0ΩΛΒ-9ΨΜ) περί ορισμού Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε αυτούς, τροποποίηση της 54020/2046/06.12.2022
  17. Την υπ’ αριθ. 861/2023 μελέτη που συντάχθηκε από την Διεύθυνση Περιβάλλοντος & Πρασίνου ,
  18. Την υπ’ αριθ. 306/2023 (ΑΔΑ: 6Κ25ΩΛΒ-Θ9Ι), απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που αφορά στη Συγκρότηση Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής για την προμήθεια της μελέτης με αρ. 861/2023
  19. Το υπ’ αριθμ. πρωτ: 55517/13-11-2023 έγγραφο της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος & Πρασίνου με θέμα την ενημέρωση έκδοσης της υπ’ αριθμ. 18/2023 (6Ι3ΒΩΛΒ-ΤΑΓ) απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που αφορά στην συγκρότηση επιτροπών διενέργειας διαγωνισμού και αξιολόγησης προσφορών
  20. To υπ’ αριθμ πρωτ: 51152/19-10-2023 τεκμηριωμένο αίτημα Διατάκτη
  21. Το με αριθ. πρωτ. 49966/12-10-2023 Πρωτογενές αίτημα της μελέτης 861/2023 το οποίο αναρτήθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ με αριθμό ΑΔΑΜ: 23REQ0113622493 2023-10-20,
  22. Τις με αριθ. Πρωτ: 52579/25-10-2023 (ΑΔΑ: 6ΨΖΞΩΛΒ-Θ9Ν) με α/α 67, με αριθ. πρωτ. 52598/25-10-2023 (ΑΔΑ: ΨΗΡΗΩΛΒ-Τ19) με α/α 68, την με αριθ. πρωτ. 52609/25-10-2023 (ΑΔΑ: 6ΡΛΧΩΛΒ-64Ζ) με α/α 69, την με αριθ. πρωτ. 52618/25-10-2023 (ΑΔΑ: ΡΟΜΠΩΛΒ-ΨΘΡ) με α/α 70, την με αριθ. πρωτ. 56645/25-10-2023 (ΑΔΑ: ΨΡ73ΩΛΒ-Υ5Ι) με α/α 71, την με αριθ. πρωτ. 52656/25-10-2023 (ΑΔΑ: 6Ρ0ΚΩΛΒ-4ΜΨ) με α/α 72, την με αριθ. πρωτ. 52658/25-10-2023 (ΑΔΑ: 6ΟΓΛΩΛΒ-2Ξ2) με α/α 73 εγκρίσεις δαπανών και ανάληψης πολυετούς υποχρέωσης του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου
  23. Τις κάτωθι αποφάσεις ανάληψης υποχρέωσης του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου
  • Την με αριθμ Πρωτ.2023/52587 (ΑΔΑ:6ΚΓΗΩΛΒ-ΑΣΒ, ΑΔΑΜ: 23REQ013648029) που αφορά τη δέσμευση ποσού € 8.326,86 σε βάρος του ΚΑΕ 10.6634.01 και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της Οικονομικής Υπηρεσίας με α/α 711,
  • την με αριθμό Πρωτ.2023/352603 (ΑΔΑ:9ΑΕΟΩΛΒ-ΡΧΥ, ΑΔΑΜ: 23REQ013648640) που αφορά τη δέσμευση ποσού € 2.500,00 σε βάρος του ΚΑΕ 15.6634.01 και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της Οικονομικής Υπηρεσίας με α/α 712,
  • την με αριθμό Πρωτ.2023/52613 (ΑΔΑ:6ΡΡ1ΩΛΒ-ΘΠ1, ΑΔΑΜ: 23REQ013649077) που αφορά τη δέσμευση ποσού € 11.000,00 σε βάρος του ΚΑΕ 20.6634.01 και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της Οικονομικής Υπηρεσίας με α/α 713,
  • την με αριθμό Πρωτ.2023/52657 (ΑΔΑ:97ΣΔΩΛΒ-1ΨΘ, ΑΔΑΜ: 23REQ013650293) που αφορά τη δέσμευση ποσού € 7.000,00 σε βάρος του ΚΑΕ 60.6634.01 και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της Οικονομικής Υπηρεσίας με α/α 715,
  • την με αριθμό Πρωτ.2023/52660 (ΑΔΑ:ΡΨΔ7ΩΛΒ-ΔΝΖ, ΑΔΑΜ: 23REQ013650406) που αφορά τη δέσμευση ποσού € 2.000,00 σε βάρος του ΚΑΕ 60.6699.01 και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της Οικονομικής Υπηρεσίας με α/α 716,
  • την με αριθμό Πρωτ.2023/52973 (ΑΔΑ:67Γ2ΩΛΒ-Β6Α, ΑΔΑΜ: 23REQ013667892) που αφορά τη δέσμευση ποσού € 17.000,00 σε βάρος του ΚΑΕ 35.6634.01 και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της Οικονομικής Υπηρεσίας με α/α 718
  1. Τον προϋπολογισμό του 2023 (Κωδικό ΑΑΗΤ 1007.Ε80708.0001).
  2. Το υπ’ αριθμ. πρωτ: 1881/09-11-2021 τεκμηριωμένο-πρωτογενές αίτημα δαπάνης (ΑΔΑΜ: 23REQ013737051 2023-11-09) της ΔΗ.ΚΕ.Κ.Ε
  3. Της κάτωθι αποφάσεις ανάληψης υποχρέωσης στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της ΔΗ.ΚΕ.Κ.Ε
  • Την με αριθμ Πρωτ.1898/2023 (ΑΔΑ:93ΒΘΟΚΠ7-Β21) που αφορά τη δέσμευση ποσού € 400,00 σε βάρος του ΚΑΕ 64.08.81.11.111 και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής με α/α 171,
  • Την με αριθμ Πρωτ.1895/2023 (ΑΔΑ:ΨΥΙΘΟΚΠ7-ΡΛΨ) που αφορά τη δέσμευση ποσού € 300,00 σε βάρος του ΚΑΕ 64.08.81.00.00 και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής με α/α 169,
  • Την με αριθμ Πρωτ.1904/2023 (ΑΔΑ:6ΝΦ1ΟΚΠ7-ΠΟΝ) που αφορά τη δέσμευση ποσού € 500,00 σε βάρος του ΚΑΕ 64.08.81.23.23 και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής με α/α 172,
  • Την με αριθμ Πρωτ.1901/2023 (ΑΔΑ:94ΛΗΟΚΠ7-40Λ) που αφορά τη δέσμευση ποσού € 800,00 σε βάρος του ΚΑΕ 64.08.81.21.00 και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής με α/α 170,
  1. Της με αριθ. Πρωτ: 1896/10-11-2023 (ΑΔΑΜ 23REQ013746040 ΑΔΑ 6Χ47ΟΚΠ7-ΝΤΦ) α/α 15, με αριθ. Πρωτ. 1905/10-11-2023 ( ΑΔΑΜ 23REQ013746023 ΑΔΑ ΨΕΥΓΟΚΠ7-92Φ) με α/α 17, την με αριθ. Πρωτ. 1902/10-11-2023 ( ΑΔΑΜ 23REQ013745999 ΑΔΑ 66ΑΟΟΚΠ7-ΘΞΗ) με α/α 14, την με αριθ. Πρωτ. 1899/10-11-2023 (ΑΔΑΜ 23REQ013746070 ΑΔΑ ΨΕΗΙΟΚΠ7-720) με α/α 16 αποφάσεις εγκρίσεις δαπανών και ανάληψης πολυετούς υποχρέωσης της ΔΗΚΕΚΕ.
  2. Το με αριθ. Πρωτ. 395/10-11-2023 Πρωτογενές αίτημα με αριθμό ΑΔΑΜ: 23REQ013740051 2023-11-10 της Πρωτοβάθμιας σχολικής επιτροπής,

29.Την υπ’ αριθ. 43/2023 (ΑΔΑ: 9Α8ΙΟΚΦΣ-34Ψ), απόφαση που αφορά στη Συγκρότηση Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής της Πρωτοβάθμιας σχολικής επιτροπής

  1. Την υπ’ αριθ. 42/2023 (ΑΔΑ:ΨΗ63ΟΚΦΣ-ΡΟ2), απόφαση ψήφισης πίστωσης της Πρωτοβάθμιας σχολικής επιτροπής
  2. Το με αριθ. πρωτ. 319/10-11-2023 Πρωτογενές αίτημα με αριθμό ΑΔΑΜ: 23REQ013740109 2023-11-10 της Δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής,
  3. Την υπ’ αριθ. 41/2023 (ΑΔΑ: ΩΝΖ3ΟΚΦΣ-1ΜΦ), απόφαση που αφορά στη Συγκρότηση Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής της Δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής
  4. Την υπ’ αριθ. 40/2023 (ΑΔΑ:63ΞΜΟΚΦΣ-4Ξ5), απόφαση ψήφισης πίστωσης της Δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής
  5. Την 1726/2023 απόφαση Δημάρχου (υπ’ αριθμ. πρωτ: 55837/15-11-2023) έγκρισης διενέργειας και τεχνικών προδιαγραφών

 

Τα προς προμήθεια είδη κατατάσσονται στους ακόλουθους κωδικούς του Κοινού Λεξιλογίου δημοσίων συμβάσεων (CPV): 39830000-9 : (Προϊόντα καθαρισμού), 19640000-4 : (σάκοι και τσάντες απορριμμάτων από πολυαιθυλένιο).

 

Φορείς χρηματοδότησης της παρούσας σύμβασης είναι ο Δήμος Κορδελιού- Ευόσμου, το ν.π.ι.δ ΔΗ.ΚΕ.ΚΕ (περιλαμβάνει και Βρεφονηπιακό σταθμό) και οι σχολικές επιτροπές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμια εκπαίδευσης σύμφωνα με τους προϋπολογισμούς και τις Αποφάσεις Ανάληψης Υποχρέωσης εκάστου.

Η προμήθεια ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού του Ξενώνα φιλοξενίας Γυναικών αφορά στην υλοποίηση του έργου “ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΞΕΝΩΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ”, με κωδικό πράξης 6001994 (κωδ. ΟΠΣ περιόδου 2021-2027), η υλοποίηση των προμηθειών θα ακολουθήσει το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της πράξης, (λήξη 31/12/2025), και το ποσό που έχει εγκριθεί για τις προμήθειες ειδών καθαριότητας του Ξενώνα είναι 11.113,38 € περίπου. Σε περίπτωση παράτασης της πράξης θα ακολουθηθεί το νέο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της πράξης και το αντίστοιχα εγκεκριμένο ποσό

 

Ο συνολικός προϋπολογισμός των ομάδων Α και Β της τεχνικής έκθεσης είναι:

 

ΟΜΑΔΕΣ’CPVΑΞΙΑ

ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ

ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ €

ΑΞΙΑ 20%

(ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ)

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΑ ΣΥΜ/ΝΟΥ ΜΕ Φ.ΠΑ
Α προϊόντα καθαρισμού39830000-918.857,053.768,994.673,55
Β σάκοι και τσάντες απορριμμάτων από πολυαιθυλένιο19640000-479.637,5015.927,5019.750,10
19.696,49€24.423,65

 

Ο αναλυτικός προϋπολογισμός των ομάδων αποτυπώνεται στο Παράρτημα Ι

 

Καλεί τους οικονομικούς φορείς να υποβάλλουν σχετική οικονομική και τεχνική προσφορά με τα περιλαμβανόμενα σε αυτή στοιχεία καθώς και τα αποδεικτικά έγγραφα σχετικά με τη μη ύπαρξη λόγου αποκλεισμού, συγκεκριμένα:

α) ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ- ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Μαζί με την προσφορά σας οφείλετε να υποβάλλετε:

  1. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 (ΦΕΚ Α75/1986) του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, η οποία να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης και με την οποία θα δηλώνετε:
  • ότι λάβατε γνώση όλων των τεχνικών προδιαγραφών και των όρων που αναφέρονται στην υπ’ αριθ. 861/2023 μελέτη και ότι τους αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα
  • ότι η προσφορά σας ισχύει και σας δεσμεύει για χρονικό διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επόμενη της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών
  • ότι τα προσφερόμενα είδη είναι σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές και τους όρους της 861/2023 μελέτης
  • Όλα τα είδη είναι καινούρια, αρίστης ποιότητας, εγκεκριμένα από τις αρμόδιες αρχές και κατάλληλα για την χρήση για την οποία προορίζονται. Τα προσφερόμενα είδη πληρούν όλους τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς, την Ελληνική νομοθεσία, τις σχετικές διατάξεις και το παρόν τεύχος τεχνικών προδιαγραφών καθώς και ότι προέρχονται από νομίμως λειτουργούντα εργοστάσια και επιχειρήσεις. Αποδέχεται το δικαίωμα του Δήμου να ζητήσει οποιοδήποτε έγγραφο, πιστοποιητικό καταλληλότητας ή στοιχεία προς απόδειξη τήρησης των σχετικών ευρωπαϊκών κανονισμών, της ελληνικής νομοθεσίας και των σχετικών διατάξεων, οποιαδήποτε χρονική στιγμή κατά τη διάρκεια εκτέλεσης της σύμβασης και όσες φορές κρίνει απαραίτητο.
  • ότι δεν υφίστανται νομικοί περιορισμοί λειτουργίας της επιχείρησης σας και δεν έχετε αποκλεισθεί από διαγωνισμούς του Δημοσίου ή των ΟΤΑ
  • ότι δεν έχει επιβληθεί σε βάρος σας κύρωση του οριζόντιου αποκλεισμού, σύμφωνα τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας (άρθρο 74 παρ.4 Ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 23 του Ν.4782/2021)
  • ότι δεν έχει εκδοθεί δικαστική ή διοικητική απόφαση με τελεσίδικη και δεσμευτική ισχύ για την αθέτηση των υποχρεώσεών σας, όσον αφορά στην καταβολή φόρων ή εισφορών κοινωνικής ασφάλισης
  1. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 (ΦΕΚ Α75/1986) η οποία να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης, του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α παρ.2 του Ν.4412/2016, με την οποία θα δηλώνει ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παρ. 1 του άρθρου 73 του Ν. 4412/2016 στο πρόσωπό του.
  2. Φορολογική ενημερότητα (άρθρο 73 Ν. 4412/2016)
  3. Φορολογική Ενημερότητα για κάθε χρήση ή για συμμετοχή σε διαγωνισμό (όχι για είσπραξη)
  4. Ασφαλιστική ενημερότητα (άρθρο 73 Ν. 4412/2016) για συμμετοχή σε διαγωνισμό (όχι για είσπραξη)

Ι. Αν ο οικονομικός φορέας είναι Έλληνας πολίτης ή έχει την εγκατάσταση του στην Ελλάδα, οι υποχρεώσεις του που αφορούν τις εισφορές κοινωνικής ασφάλισης καλύπτουν τόσο την κύρια όσο και την επικουρική ασφάλιση.

  1. Τεχνική προσφορά όπως αναλύεται στην 861/2023 τεχνική έκθεση στο κεφάλαιο «Τεχνικές Προδιαγραφές»

 

Για τα είδη με αρίθμηση Νο 4, 30, 31, 42, 45, 57, 61, 64, 69, 70 της Ομάδας Α & για όλα τα είδη της Ομάδας Β ο οικονομικός φορέας θα πρέπει να προσκομίσει δείγματα

 

  1. Υπογεγραμμένη Επισυναπτόμενη Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων

β) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

 

  1. Οικονομική προσφορά (Έντυπο Προσφοράς)

Η προσφορά σας υποβάλλεται μέσα σε σφραγισμένο φάκελο, στον οποίο πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς:

α) η λέξη Προσφορά ή Αίτηση συμμετοχής,

β) η επωνυμία της αναθέτουσας αρχής,

γ) ο αριθμός μελέτης και ο τίτλος της σύμβασης,

δ) η καταληκτική ημερομηνία (ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής προσφορών ή αιτήσεων συμμετοχής),

ε) τα στοιχεία του οικονομικού φορέα. (άρθρο 92, παρ. 1 Ν.4412/2016)

 

Υποβάλλετε, εις διπλούν, μέσα στον κυρίως φάκελο, τα ακόλουθα:

α) «Δικαιολογητικά Συμμετοχής-Τεχνική Προσφορά» (εφόσον απαιτείται από τα έγγραφα της σύμβασης τεχνική προσφορά).

β) «Οικονομική Προσφορά» (περιέχει τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράς, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 95 Ν. 4412/2016).

Οι προσφορές και τα περιλαμβανόμενα σε αυτές στοιχεία συντάσσονται στην ελληνική γλώσσα ή συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα.

Στα αλλοδαπά δημόσια έγγραφα και δικαιολογητικά εφαρμόζεται η Συνθήκη της Χάγης της 5ης.10.1961, που κυρώθηκε με το ν.1497/1984 (Α΄188). Τα αλλοδαπά ιδιωτικά έγγραφα συνοδεύονται από μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα, επικυρωμένη είτε από πρόσωπο αρμόδιο κατά τις κείμενες διατάξεις είτε από πρόσωπο κατά νόμο αρμόδιο της χώρας στην οποία έχει συνταχθεί το έγγραφο.

Η προσφορά θα κατατεθεί, ύστερα από την πρωτοκόλλησή της από το αρμόδιο γραφείο το οποίο βρίσκεται στο ισόγειο του Δημαρχείου επί της οδού Π. Μελά 24 Τ.Κ. 562 24, στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης της Οικονομικής Υπηρεσίας (2ος όροφος) είτε αυτοπροσώπως ή και ταχυδρομικώς, μέχρι και την Παρασκευή 24/011 2023 και ώρα 14.00 μ.μ.

 

Η προσφορά υπογράφεται από τον ίδιο τον διαγωνιζόμενο ή τον νόμιμο εκπρόσωπό του, υποβάλλεται σε φάκελο καλά σφραγισμένο και θα πρέπει να καλύπτει όλες τις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές που έχουν τεθεί από την αναθέτουσα αρχή περιγράφοντας ακριβώς πώς οι συγκεκριμένες απαιτήσεις και προδιαγραφές πληρούνται σύμφωνα με την 861/2023 μελέτη. Περιλαμβάνει ιδίως τα έγγραφα και δικαιολογητικά, βάσει των οποίων θα αξιολογηθεί η καταλληλότητα των προσφερόμενων ειδών/υπηρεσιών και θα ισχύει για χρονικό διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επόμενη της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών.

Η σύμβαση θα ανατεθεί με το κριτήριο της πλέον συμφέρουσας από οικονομικής άποψης προσφοράς, βάσει τιμής

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

  1. Η σύμβαση θα ολοκληρωθεί εντός έξι (6) μηνών από την ημερομηνία καταχώρισής της στο ΚΗΜΔΗΣ με δυνατότητα παράτασης έως και τρεις (3) μήνες
  2. Τα προσφερόμενα είδη θα είναι σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές, τους όρους και τα οριζόμενα της υπ’ αριθ.861/2023 μελέτης.
  3. Η παραλαβή των προϊόντων θα γίνεται τμηματικά ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε Φορέα
  4. Κατά την εκτέλεση της σύμβασης ο ανάδοχος θα τηρεί την υποχρέωση παροχής των ειδών της 861/2023 τεχνικής έκθεσης όπως περιγράφονται στο κεφάλαιο 2 «Τεχνικές Προδιαγραφές»

Ειδικότερα:

  1. Η πληρωμή του συμβατικού ποσού θα γίνεται με την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής, μετά την οριστική παραλαβή των ειδών, την υποβολή από τον ανάδοχο ισόποσων τιμολογίων και την προσκόμιση των νόμιμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 200 του ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την πληρωμή.

Ο ανάδοχος, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, βαρύνεται με όλους τους φόρους, τέλη, κρατήσεις ως και κάθε άλλη επιβάρυνση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, εκτός του Φ.Π.Α.

  1. Στη σύμβαση που θα συναφθεί θα αναφερθούν ειδικότεροι όροι για την ορθή, απρόσκοπτη και σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές εκτέλεση των προς ανάθεση υπηρεσιών.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε για θέματα της διαδικασίας στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου (Τηλ. 2313-302100 εσωτ.151, 102, 169) κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, ενώ για θέματα που αφορούν τις τεχνικές προδιαγραφές μπορείτε να καλέσετε, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πρασίνου στο τηλέφωνο 2310 559253-4 κ. Βίκυ Καζαντζίδου).

 

 

Έγγραφα

Copyright © 2024 Δήμος Κορδελιού Ευόσμου

Σύμφωνα με το άρθρο 266 του N. 5037/2023 (ΦΕΚ 78/28.03.2023 τεύχος Α΄) που αντικαθιστά την υποπερίπτωση 26 περ. β παρ. Ι άρθρου 75 Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.
Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρ- μόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153).»

Σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 20/2023 πυροσβεστική διάταξη (ΦΕΚ 2549Β/2023) :

«Άρθρο 1
Πεδίο Εφαρμογής
1. Με τις διατάξεις της παρούσας εξειδικεύονται τα οριζόμενα στην υποπερ. 26 της περ. β’ της παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 266 του ν. 5037/2023 (Α’ 78), αναφορικά με τη μέριμνα των Δήμων σχετικά με την εκπλήρωση της υποχρέωσης των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών(α) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, (β) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, (γ) εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των περ. "(α)" και "(β)" του παρόντος άρθρου και (δ) εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα, να προβαίνουν σε καθαρισμό των ανωτέρω χώρων κατά το χρονικό διάστημα από την 1η μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους και τη συντήρηση αυτού καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από 1η Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της.
2. Από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας εξαιρούνται οι διαμορφωμένοι, συντηρημένοι κήποι των ως άνω
χώρων.
Άρθρο 2
Διαδικασία καθαρισμού
1. Ο απαιτούμενος καθαρισμός περιλαμβάνει:
α. Υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δέντρων και κλαδιών, καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα.
β. Απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης που βρίσκεται στην επιφάνεια του εδάφους όπως ενδεικτικά το φυλλόστρωμα, τα ξερά χόρτα και τα κατακείμενα ξερά κλαδιά.
γ. Αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δέντρων και αύξηση του ύψους έναρξής της από την επιφάνεια του εδάφους, ανάλογα με την ηλικία και το είδος του δέντρου. δ. Αραίωση της θαμνώδους βλάστησης ως προς την κάλυψη του εδάφους.
ε. Απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων καυστών, αναφλέξιμων, εκρήξιμων ή εύφλεκτων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων.
2. Οι υπόχρεοι οφείλουν να μεριμνούν για την ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού της παρ. 1. Απαγορεύεται η εγκατάλειψη, η απόρριψη ή η ανεξέλεγκτη διαχείρισή τους.
Άρθρο 3
Υποχρεώσεις - Μέριμνα Δήμων
1. Ο οικείος Δήμος προβαίνει στην ενημέρωση των υπόχρεων, για το περιεχόμενο της παρούσας και ειδικότερα της υποχρέωσης καθαρισμού μέχρι 31η Μαρτίου εκάστου έτους με κάθε πρόσφορο μέσο, όπως ενδεικτικά με ανάρτηση στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του οικείου Δήμου, αποστολή ενημερωτικού υλικού στην ταχυδρομική ή ηλεκτρονική διεύθυνση του υπόχρεου ή τυχόν αντικλήτού του, ενημερώσεις στα καταστήματα του Δήμου ή των Δημοτικών Διαμερισμάτων, σε τοπικούς φορείς και συλλόγους, σε συνεργασία με την οικεία Πυροσβεστική Υπηρεσία. Ειδικά κατά την πρώτη εφαρμογή της παρούσας, η ενημέρωση των υπόχρεων λαμβάνει χώρα έως την 28 Απριλίου.
2. Για την ανεύρεση των στοιχείων του υπόχρεου, ο οικείος Δήμος δύναται να ανατρέχει σε δεδομένα που τηρούνται στα αρχεία του, καθώς και στα δεδομένα του Εθνικού Κτηματολογίου.
3. Εφόσον ο οικείος Δήμος διαθέτει την απαραίτητη υποδομή, μπορεί να παρέχεται η δυνατότητα στους υπόχρεους να αιτηθούν (π.χ. με φυσική παρουσία, ταχυδρομικά, ηλεκτρονικά ή μέσω ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας που θα δημιουργηθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών μέσω gov.gr για το σύνολο των Δήμων), τη διενέργεια καθαρισμού με χρέωση της αντίστοιχης δαπάνης στο όνομά τους, από τις αρμόδιες υπηρεσίες του οικείου Δήμου ή από ιδιωτική εταιρία με την οποία ο οικείος Δήμος έχει συνάψει σχετική σύμβαση. Στις παραπάνω περιπτώσεις, μόνη η υποβολή της αίτησης δεν αναστέλλει τις προθεσμίες για την διενέργεια καθαρισμού και δεν απαλλάσσει τους υπόχρεους από την υποχρέωση καθαρισμού με ίδια μέσα. Η υποχρέωση εκπληρώνεται με την πραγματοποίηση του καθαρισμού και μόνον.
4. Ο οικείος Δήμος οφείλει να διενεργεί τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους (ύστερα από καταγγελία ή και αυτεπαγγέλτως) για διαπίστωση εκπλήρωσης ή μη των υποχρεώσεων των υπόχρεων του άρθρου 1, προσηκόντως και με τη δέουσα επιμέλεια, καθ’ όλη την διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.
5. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης αυτού, ο οικείος Δήμος ακολουθεί τη διαδικασία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 5 της παρούσας.
Άρθρο 4
Μέριμνα υπόχρεων
1. Οι ιδιοκτήτες, νομείς, επικαρπωτές, μισθωτές και υπομισθωτές των εκτάσεων του άρθρου 1 της παρούσας οφείλουν να εκπληρώνουν την υποχρέωση καθαρισμού, να συναινούν και να επιδεικνύουν ανοχή στους τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους, αυτοψίες και ενέργειες των αρμοδίων οργάνων του οικείου Δήμου και των αρμόδιων πυροσβεστικών υπαλλήλων για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς. Στο πλαίσιο αυτό, καλούνται μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους, να προβαίνουν σε καθαρισμό των χώρων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας και να συντηρούν αυτόν, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους.
2. Οι υπόχρεοι, μετά την ολοκλήρωση του αρχικού καθαρισμού, καθώς και της συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, δύναται ενημερώνουν σχετικά τον οικείο Δήμο με κάθε πρόσφορο μέσο. Ενδεικτικό υπόδειγμα της ως άνω δήλωσης αποτυπώνεται στο Παράρτημα Α της παρούσας.
Άρθρο 5
Κυρώσεις - Αυτεπάγγελτος καθαρισμός
1. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, επιβάλλεται ή καταλογίζεται αντίστοιχα εξ ολοκλήρου στον/στους υπόχρεους από τον οικείο Δήμο:
α. πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ,
β. δαπάνη του αυτεπάγγελτου καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών.
2. Εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την επίδοση, θυροκόλληση ή κοινοποίηση της Πράξης Επιβολής Προστίμου, ο παραβάτης δύναται να υποβάλλει έγγραφη ένσταση στον οικείο Δήμο, παρελθούσης δε άπρακτης της ως άνω προθεσμίας και εφόσον η υποβαλλόμενη ένσταση δεν έχει γίνει αποδεκτή, το επιβληθέν πρόστιμο οριστικοποιείται. Στην περίπτωση συμμόρφωσης εντός της άνω προθεσμίας με την υποχρέωση καθαρισμού, ο οικείος Δήμος εκδίδει απόφαση μείωσης έως και 50% του προς επιβολή προστίμου. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου Δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις.
3. Μετά το πέρας της δεκαήμερης προθεσμίας ή εφόσον έχει υποβληθεί ένσταση η οποία δεν έχει γίνει αποδεκτή, ο οικείος Δήμος υποχρεούται εντός πέντε (5) ημερών σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς.
4. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος Δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση τυχόν συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς και βάσει αυτής, υποχρεούται σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων για την άρση του κινδύνου (Παράρτημα Γ’).
5. Σε περίπτωση μη ανεύρεσης των στοιχείων των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος άρθρου εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου και των προθεσμιών που αναφέρονται σε αυτήν.»

Σύμφωνα με την υποπερ. 26 περ. β’ παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006, Α’ 114), ισχύουν τα εξής:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μaΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.

Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153)