Η "καρδιά" της ανακύκλωσης πλαστικών καπακιών
χτυπά στο Δήμο Κορδελιού Ευόσμου
Η δράση έχει ως στόχο τη συγκέντρωση πλαστικών καπακιών που θα προσφερθούν προς ανακύκλωση, ώστε το χρηματικό τους αντίτιμο να καλύψει τις ανάγκες για την προμήθεια απινιδωτών που θα τοποθετηθούν σε σχολεία του Δήμου.
Ο Δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου Κλεάνθης Μανδαλιανός ευχαρίστησε τους δωρητές της μεταλλικής κατασκευής, τους υπευθύνους της δράσης Παναγιώτη Φωτιάδη, Πρόεδρο της Κοινότητας Ευόσμου και την τοπική σύμβουλο Μαρία Γκαγκανιάρη, αλλά και όλους τους πολίτες που ανταποκρίνονται στο κάλεσμα του Δήμου, τονίζοντας πως "πέραν από το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα η πρωτοβουλία συλλογής και ανακύκλωσης πλαστικών καπακιών έχει πρώτιστα κοινωνικό χαρακτήρα, συμβάλλοντας στην επίτευξη ενός μεγάλου στόχου που αφορά στην προμήθεια των σωτήριων αυτών μηχανημάτων, των απινιδωτών, που θα εξοπλίσουν σχολεία του δήμου μας".
Η ανταπόκριση πολιτών, επιχειρήσεων και φορέων στη δράση είναι εντυπωσιακή, πετυχαίνοντας από τον περασμένο Απρίλιο να συγκεντρωθούν περί τους 3,5 τόνους από πλαστικά καπάκια, προσεγγίζοντας τον πρώτο στόχο, την αγορά του 1ου απινιδωτή.
Σημειώνεται ότι όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν στη συγκέντρωση πλαστικών καπακιών, μπορούν να παραδίδουν τα συλλεγόμενα είδη σε ειδικά σημεία υποδοχής που έχουν τοποθετηθεί σε δημοτικά κτίρια του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου.
Σημεία συγκέντρωσης
►Δημοτική Ενότητα Ευόσμου
– Δημαρχείο Ευόσμου (οδός Παύλου Μελά 24)
– Πολιτιστικό Κέντρο Ευόσμου (οδός Μ. Αλεξάνδρου 57)
– Τεχνική Υπηρεσία (οδός Μαιάνδρου 97)
– Κέντρο Κοινωνικής Στήριξης (οδός Μαβίλη 6-8)
– ΔΑΚ Ευόσμου (οδός Γοργοποτάμου)
– Γυμναστήριο Κολοκοτρώνη (οδός Κολοκοτρώνη & Τσαλή γωνία)
– ΚΕΠ οδού Μικράς Ασίας
►Δημοτική Ενότητα Ελευθερίου Κορδελιού
– πρώην Δημαρχείο Ελευθερίου Κορδελιού (οδός Εθν. Αντιστάσεως 56)
– ΚΕΠ Κορδελιού (οδός Εθν. Αντιστάσεως 58)
Για μεγάλες ποσότητες καπακιών που μπορούν να διαθέσουν καταστήματα και φορείς, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή του Δημότη και στο τηλέφωνο 2313 302200, προκειμένου να προγραμματιστεί η παραλαβή τους από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.