Πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων και προτάσεων πολιτών

Προβολές: 103

Πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων και προτάσεων πολιτών

ΤΙΤΛΟΣ ΑΡ.ΜΕΛ. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
«Πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων και προτάσεων πολιτών» 511/2020

€ 9.300,00

Ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου, με ΑΦΜ 997742450 και Κωδικό ΑΑΗΤ 1007.Ε80708.0001, πρόκειται να προβεί σε σύναψη δημόσιας σύμβασης, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 10 του άρθρου 6 του ν. 4412/2016, για μέρος της υπ΄αρίθμ.511/2020 μελέτης και συγκεκριμένα για τo TMHMA 3: «Πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων και προτάσεων πολιτών», εκτιμώμενης αξίας € 9.300,00 συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% (προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ: € 7.500,00 ΦΠΑ: 1.800,00) με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής, με απόφαση Δημάρχου σύμφωνα με:
  • 1. Τις διατάξεις του Ν.4782/2021 (ΦΕΚ 36/Α/09-03-2021),
  • 2. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010,
  • 3. Τις διατάξεις του Ν.3861/2010 (ΦΕΚ 112/Α/13-07-2010),
  • 4. Τις διατάξεις του Ν. 4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και ιδίως της παρ.10 του άρθρου 6 και του άρθρου 118,
  • 5. Τις διατάξεις του άρθρου 22 του Ν. 4441/2016 (ΦΕΚ 227/Α΄/06-12-2016),
  • 6. Τις διατάξεις του Π.Δ. 80/2016,
  • 7. Τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 209 του Ν. 3463/2006, όπως αναδιατυπώθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 22 του Ν. 3536/2007,
  • 8. Τις διατάξεις της παρ. 9 του άρθρου 209 του Ν. 3463/2006, όπως προστέθηκε με την παρ. 13 του άρθρου 20 του Ν. 3731/2008 και διατηρήθηκε σε ισχύ το δεύτερο εδάφιο σύμφωνα με την περίπτωση 38 της παρ. 1 του άρθρου 377 του Ν. 4412/2016,
  • 9. Την αρ.76928/9-7-2021 ΚΥΑ (ΦΕΚ 3075/τ.Β΄/13-7-2021) «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων λειτουργίας και διαχείρισης του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ)»,
  • 10. Τις διατάξεις του άρθρου 107 του Ν.4497/2017 (ΦΕΚ 171/τ.Α΄/13-11-2017),
  • 11. Τις διατάξεις του άρθρου 203 του Ν. 4555/2018 (ΦΕΚ 133/ Α'/19-07-2018),
  • 12. Τις διατάξεις του άρθρου 43 του Ν. 4605/2019 (ΦΕΚ 52/Α΄/01-04-2019),
  • 13. Τις διατάξεις του άρθρου 33 του Ν. 4608/2019 (ΦΕΚ 66/Α΄/25-04-2019),
  • 14. Τις διατάξεις του άρθρου 56 του Ν. 4609/2019 (ΦΕΚ 67/Α΄/03-05-2019),
  • 15. Την Κατευθυντήρια Οδηγία 25 της ΕΑΑΔΗΣΥ με αριθ.πρωτ.4577/28-08-2020 (ΑΔΑ: ΩΔΣΙΟΞΤΒ-92Ω) «Ζητήματα υπολογισμού της εκτιμώμενης αξίας σύμβασης σε περίπτωση υποδιαίρεσής της σε τμήματα. Εφαρμογή της παρέκκλισης του άρθρου 6 παρ. 10 ν. 4412/2016»,
  • 16. Την υπ' αριθμ.1450/03-12-2021 απόφαση Δημάρχου (αριθμ.πρωτ.50239/03-12-2021, ΑΔΑ:6ΙΛΡΩΛΒ-Ν0Κ) περί ορισμού Αντιδημάρχων και μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε αυτούς,
  • 17. Την υπ'αριθ. 511/2020 μελέτη που συντάχθηκε από την Διεύθυνση Αποτελεσματικότητας-Οργάνωσης – Πληροφορικής και Διαφάνειας, Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών,
  • 18. Την υπ' αριθ. 118-14/03/2020 (ΑΔΑ: Ψ15ΕΩΛΒ-4ΘΑ – ορθή επανάληψη), απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που αφορά στη Συγκρότηση Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής Προμηθειών για τη μελέτη 511/2020 με θέμα: «Αναβάθμιση πληροφοριακών συστημάτων και ασύρματων δικτύων Δήμου Κορδελιού Ευόσμου»,
  • 19. Το με αριθ.πρωτ. 29101-31/07/2020 Πρωτογενές αίτημα της μελέτης 511/2020 της Διεύθυνσης Αποτελεσματικότητας-Οργάνωσης – Πληροφορικής και Διαφάνειας, Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών, το οποίο αναρτήθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ με αριθμό ΑΔΑΜ: 20REQ007121101 2020-07-31,
  • 20. Την με αριθ.πρωτ. 29373/03-08-2020 (ΑΔΑ: ΨΨ0ΖΩΛΒ-ΑΜΒ) έγκριση ανάληψης πολυετούς υποχρέωσης με α/α 41,
  • 21. Την με αριθμό Πρωτ.29375/03-08-2020 (ΑΔΑ: 6ΝΡΞΩΛΒ-4ΙΑ, ΑΔΑΜ: 20REQ007130226 2020-08-03) Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης που αφορά τη δέσμευση ποσού € 45.086,40 σε βάρος του ΚΑΕ 69.7134.01 και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της Οικονομικής Υπηρεσίας με α/α 533,
  • 22. Την με αριθμό Πρωτ.3194/25-01-2021 (ΑΔΑ: ΨΔΜΝΩΛΒ-ΜΓΧ) Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης που αφορά τη δέσμευση ποσού € 145.046,40 σε βάρος του ΚΑΕ 69.7134.01 και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της Οικονομικής Υπηρεσίας με α/α 251,
  • 23. Την, με αριθμό 438-25/08/2021 (ΑΔΑ: 6Χ9ΤΩΛΒ-Γ7Β), απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής περί έγκρισης των τεχνικών προδιαγραφών και καθορισμού των όρων διακήρυξης του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού, άνω των ορίων, της με αριθμ.511/2020 μελέτης με τίτλο: «Αναβάθμιση πληροφοριακών συστημάτων και ασύρματων δικτύων Δήμου Κορδελιού Ευόσμου», προϋπολογισμού € 145.046,40 (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%),
  • 24. Το υπ΄αριθμ.πρωτ.51319-10/12/2021 Πρακτικό της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού και Αξιολόγησης Προσφορών,
  • 25. Την υπ΄αριθμ.650-15/12/2021 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής περί έγκρισης του υπ΄αριθμ.πρωτ.51319/2021 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού και Αξιολόγησης Προσφορών,
  • 26. Το υπ΄αριθμ.πρωτ.1140-12/01/2022 Πρακτικό της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού και Αξιολόγησης Προσφορών,
  • 27. Το υπ΄αριθμ.πρωτ.1631-14/01/2022 Πρακτικό της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού και Αξιολόγησης Προσφορών,
  • 28. Την με αριθμό Πρωτ.4039/31-01-2022 (ΑΔΑ: Ψ0ΚΘΩΛΒ-Λ6Θ) Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης που αφορά τη δέσμευση ποσού € 145.046,40 σε βάρος του ΚΑΕ 69.7134.01 και καταχωρήθηκε στο βιβλίο Εγκρίσεων και Εντολών Πληρωμής της Οικονομικής Υπηρεσίας με α/α 267,
  • 29. Την υπ' αριθμ. 12-19/01/2022 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής περί έγκρισης του υπ΄αριθμ.πρωτ.1140/2022 Πρακτικού της Επιτροπής,
  • 30. Την υπ' αριθμ. 13-19/01/2022 (ΑΔΑ: ΨΓ33ΩΛΒ-Ε9Ρ) απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής περί έγκρισης του υπ΄αριθμ.πρωτ.1631/2022 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού και Αξιολόγησης Προσφορών, απόρριψης προσφοράς και ματαίωσης της διαγωνιστικής διαδικασίας για το τμήμα 3 της διακήρυξης, καθώς απέβη άγονη και τη διενέργεια νέας αυτοτελούς διαγωνιστικής διαδικασίας για την ανάθεση του άγονου ΤΜΗΜΑΤΟΣ 3, με χρήση του άρθρου 6, παράγραφος 10 του νόμου 4412/2016,
  • 31. Τον προϋπολογισμό του έτους 2022.

Τα/Οι παρεχόμενα/ες είδη/υπηρεσίες του τμήματος 3 με τίτλο: «Πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων και προτάσεων πολιτών», της με αριθμό 511/2020 μελέτης με τίτλο: «Αναβάθμιση πληροφοριακών συστημάτων και ασύρματων δικτύων Δήμου Κορδελιού Ευόσμου» κατατάσσονται στους ακόλουθους κωδικούς του Κοινού Λεξιλογίου δημοσίων συμβάσεων (CPV):

  • 48000000-8 (Πακέτα λογισμικού και συστήματα πληροφορικής)
  • 72250000-2 (Υπηρεσίες συστήματος και υποστήριξης)
  • 72210000-0 (Υπηρεσίες προγραμματισμού πακέτων λογισμικού)
  • 72254100-1 (Υπηρεσίες δοκιμής συστημάτων πληροφορικής)

Φορέας χρηματοδότησης της παρούσας σύμβασης είναι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, KΩΔ.ΣΑ: 2019ΕΠ00810181.

Η πράξη με τίτλο «Αναβάθμιση πληροφοριακών συστημάτων και ασύρματων δικτύων Δήμου Κορδελιού Ευόσμου» (ΑΔΑ 6ΓΨ47ΛΛ-ΧΒΕ), προϋπολογισμού € 145.046,40, εντάχθηκε με την υπ΄αρίθμ.πρωτ.7504-18/12/2019 Απόφαση Ένταξης του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας στον Άξονα Προτεραιότητας «Βελτίωση της πρόσβασης, της χρήσης και της ποιότητας των τεχνολογιών των πληροφοριών και των επικοινωνιών» του Ε.Π. «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020» με κωδικό ΟΠΣ 5044925 (στην πρόσκληση με κωδικό 151.2c και με τίτλο «Διαλειτουργικότητα Πληροφοριακών Συστημάτων Δήμων και Χωρικά Ενεργοποιημένοι Μηχανισμοί Εύρεσης/Διάθεσης Δεδομένων» του φορέα διαχείρισης «Ε.Υ.Δ. Ε.Π. Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας»). Η απόφαση ένταξης της πράξης τροποποιήθηκε με την υπ΄αρίθμ.πρωτ.6117-17/11/2020 Απόφαση του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας (ΑΔΑ ΨΘ4Θ7ΛΛ-ΓΜΒ), με την οποία ως ημερομηνία λήξης της Πράξης ορίζεται η 31/12/2022.

Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).

Η δαπάνη της σύμβασης θα βαρύνει τον κωδικό K.A. 69.7134.01 του προϋπολογισμού του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου με τίτλο: «Αναβάθμιση πληροφοριακών συστημάτων και ασύρματων δικτύων Δήμου Κορδελιού Ευόσμου ΟΠΣ 5044925» με το ποσό των € 9.300,00.

Αναλυτικότερα:

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣ 511/2020

ΤΜΗΜΑ 3 με τίτλο: «Πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων και προτάσεων πολιτών»

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Α
/
Α

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΙΔΩΝ

ΑΡΘΡΟ

ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ

ΠΟΣΟΤΗΤΑ

ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΟΣ

ΔΑΠΑΝΗ (ΕΥΡΩ)

1

Άδεια χρήσης λογισμικού με πλήρη λειτουργική εγκατάσταση σε εξυπηρετητή για οποιοδήποτε αριθμό χρηστών, μαζί με τις απαραίτητες άδεις των λογισμικών στα οποία βασίζεται το Σύστημα (εκτός του λειτουργικού συστήματος)[1].
Άδεια χρήσης λογισμικού android και iPhone για οποιοδήποτε αριθμό χρηστών, δωρεάν διάθεση από τα Google Play και App Store αντίστοιχα1.

Ειδικό

τεμ.

1

5.400,00 €

5.400,00 €

Σύνολο ειδών άνευ ΦΠΑ

5.400,00 €

Α/Α

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΑΡΘΡΟ

ΜΟΝΑΔΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ

ΠΟΣΟΤΗΤΑ

ΤΙΜΗ ΜΟΝΑΔΟΣ

ΔΑΠΑΝΗ (ΕΥΡΩ)

1

Φάση 1: Ανάλυση Απαιτήσεων

Ειδικό

Α/Ημέρα

2

210,00 €

420,00 €

2

Φάση 2: Εγκατάσταση, παραμετροποίηση & έλεγχος λειτουργίας συστήματος

Ειδικό

Α/Ημέρα

2

210,00 €

420,00 €

3

Φάση 3: Εκπαίδευση χρηστών δήμου

Ειδικό

Α/Ημέρα

2

210,00 €

420,00 €

4

Φάση 4: Δοκιμαστική και Πιλοτική λειτουργία τελικού συστήματος

Ειδικό

Α/Ημέρα

2

210,00 €

420,00 €

5

Φάση 5: Παραγωγική χρήση συστήματος

Ειδικό

Α/Ημέρα

2

210,00 €

420,00 €

Σύνολο υπηρεσιών άνευ ΦΠΑ

2.100,00 €

Α/Α

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΔΑΠΑΝΗ (ΕΥΡΩ)

1

Σύνολο ειδών άνευ ΦΠΑ

5.400,00 €

2

Σύνολο υπηρεσιών άνευ ΦΠΑ

2.100,00 €

Σύνολο άνευ ΦΠΑ

7.500,00 €

Φ.Π.Α. 24%

1.800,00 €

Σύνολο με ΦΠΑ

9.300,00 €

Καλεί τους ενδιαφερόμενους οικονομικούς φορείς, να εκδηλώσουν ενδιαφέρον με σχετική οικονομική και τεχνική προσφορά, η οποία με τα περιλαμβανόμενα σε αυτή στοιχεία καθώς και τα αποδεικτικά έγγραφα σχετικά με τη μη ύπαρξη λόγου αποκλεισμού, συντάσσονται στην ελληνική γλώσσα ή συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα.

Στα αλλοδαπά δημόσια έγγραφα και δικαιολογητικά εφαρμόζεται η Συνθήκη της Χάγης της 5ης.10.1961, που κυρώθηκε με το ν.1497/1984 (Α΄188). Τα αλλοδαπά ιδιωτικά έγγραφα συνοδεύονται από μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα, επικυρωμένη είτε από πρόσωπο αρμόδιο κατά τις κείμενες διατάξεις είτε από πρόσωπο κατά νόμο αρμόδιο της χώρας στην οποία έχει συνταχθεί το έγγραφο.

Ενημερωτικά και τεχνικά φυλλάδια και άλλα έντυπα, εταιρικά ή μη, με ειδικό τεχνικό περιεχόμενο, δηλαδή έντυπα με αμιγώς τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως αριθμούς, αποδόσεις σε διεθνείς μονάδες, μαθηματικούς τύπους και σχέδια, που είναι δυνατόν να διαβαστούν σε κάθε γλώσσα και δεν είναι απαραίτητη η μετάφρασή τους, μπορούν να υποβάλλονται σε άλλη γλώσσα, χωρίς να συνοδεύονται από μετάφραση στην ελληνική.

Η προσφορά θα κατατεθεί, ύστερα από την πρωτοκόλλησή της από το αρμόδιο γραφείο το οποίο βρίσκεται στο ισόγειο του Δημαρχείου επί της οδού Π. Μελά 24 Τ.Κ. 562 24, στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης της Οικονομικής Υπηρεσίας (2ος όροφος) είτε αυτοπροσώπως ή και ταχυδρομικώς, μέχρι και την Τετάρτη 12/10/2022 και ώρα 13.00 μ.μ.

Η προσφορά υπογράφεται από τον ίδιο τον διαγωνιζόμενο ή τον νόμιμο εκπρόσωπό του, υποβάλλεται σε φάκελο καλά σφραγισμένο σε δύο αντίγραφα και θα πρέπει να καλύπτει όλες τις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές που έχουν τεθεί από την αναθέτουσα αρχή για τo TMHMA 3 της 511/2020 μελέτης περιγράφοντας ακριβώς πώς οι συγκεκριμένες απαιτήσεις και προδιαγραφές πληρούνται. Περιλαμβάνει ιδίως τα έγγραφα και δικαιολογητικά, βάσει των οποίων θα αξιολογηθεί η καταλληλότητα των προσφερόμενων ειδών/υπηρεσιών και θα ισχύει για χρονικό διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επόμενη της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών.

Η προσφορά θα γίνει δεκτή για το σύνολο των ειδών/υπηρεσιών και η κατακύρωση θα γίνει με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής για το σύνολο των ειδών/υπηρεσιών του τμήματος.

α) ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ- ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Μαζί με την προσφορά σας οφείλετε να υποβάλλετε:

•1. Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 (ΦΕΚ Α75/1986) του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, η οποία να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης και με την οποία θα δηλώνετε:

  • ότι λάβατε γνώση όλων των τεχνικών προδιαγραφών και των όρων για το TMHMA 3: «Πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων και προτάσεων πολιτών», εκτιμώμενης αξίας € 9.300,00 συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% (προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ: € 7.500,00 ΦΠΑ: 1.800,00) που αναφέρονται στην υπ' αριθ. 511/2020 μελέτη και ότι τους αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα
  • ότι η προσφορά σας ισχύει και σας δεσμεύει για χρονικό διάστημα δώδεκα (12) μηνών από την επόμενη της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών
  • ότι τα/οι προσφερόμενα/ες είδη/υπηρεσίες του ΤΜΗΜΑΤΟΣ 3 είναι σύμφωνες με τις τεχνικές προδιαγραφές και τους όρους της 511/2020 μελέτης
  • ότι δεν υφίστανται νομικοί περιορισμοί λειτουργίας της επιχείρησης σας και δεν έχετε αποκλεισθεί από διαγωνισμούς του Δημοσίου ή των ΟΤΑ
  • ότι δεν έχει επιβληθεί σε βάρος σας κύρωση του οριζόντιου αποκλεισμού, σύμφωνα τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας (άρθρο 74 παρ.4 Ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 23 του Ν.4782/2021)
  • ότι δεν έχει εκδοθεί δικαστική ή διοικητική απόφαση με τελεσίδικη και δεσμευτική ισχύ για την αθέτηση των υποχρεώσεών σας, όσον αφορά στην καταβολή φόρων ή εισφορών κοινωνικής ασφάλισης

•2. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 (ΦΕΚ Α75/1986) η οποία να έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης, του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 79Α παρ.2 του Ν.4412/2016, με την οποία θα δηλώνει ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παρ. 1 του άρθρου 73 του Ν. 4412/2016 στο πρόσωπό του.

•3. Φορολογική ενημερότητα (άρθρο 73 Ν. 4412/2016)

•I. Φορολογική Ενημερότητα για κάθε χρήση ή για συμμετοχή σε διαγωνισμό (όχι για είσπραξη)

•4. Ασφαλιστική ενημερότητα (άρθρο 73 Ν. 4412/2016) για συμμετοχή σε διαγωνισμό (όχι για είσπραξη)

Ι. Αν ο οικονομικός φορέας είναι Έλληνας πολίτης ή έχει την εγκατάσταση του στην Ελλάδα, οι υποχρεώσεις του που αφορούν τις εισφορές κοινωνικής ασφάλισης καλύπτουν τόσο την κύρια όσο και την επικουρική ασφάλιση.

•5. Βεβαίωση εγγραφής στο Βιοτεχνικό ή Εμπορικό ή Βιομηχανικό Επιμελητήριο ή πιστοποιητικό που εκδίδεται από την οικεία υπηρεσία του Γ.Ε.Μ.Η. των ως άνω Επιμελητηρίων και έχουν εκδοθεί έως τριάντα (30) εργάσιμες ημέρες πριν από την υποβολή τους, εκτός εάν, σύμφωνα με τις ειδικότερες διατάξεις αυτών, φέρουν συγκεκριμένο χρόνο ισχύος.

•6. Τεχνική προσφορά με πλήρη τεχνική περιγραφή

Aναλυτικά:

Οι οικονομικοί φορείς απαιτείται να διαθέτουν ειδική ικανότητα στο αντικείμενο του έργου και να τεκμηριώνουν την επαγγελματική τους ικανότητα και τεχνογνωσία στο πλαίσιο προμήθειας και εγκατάστασης συστημάτων λογισμικού αντίστοιχου μεγέθους και πολυπλοκότητας με το αυτό που περιγράφεται αναλυτικά στο Τμήμα 3 της υπ΄αριθμ.511/2020 μελέτης.

Ο υποψήφιος Ανάδοχος ή σε περίπτωση ένωσης /κοινοπραξίας ένα τουλάχιστον μέλος της ένωσης / κοινοπραξίας θα πρέπει να έχει προβεί σε εμπρόθεσμη και προσήκουσα ολοκλήρωση ανάλογων Προμηθειών του προσφερόμενου συστήματος:

  • θα πρέπει να πιστοποιήσει επί ποινή αποκλεισμού ότι έχει υποστηρίξει με σχετική σύμβαση παρόμοιο/ανάλογο Σύστημα με το προσφερόμενο σε τρεις (3) φορείς κατά τα τελευταία πέντε (5) έτη. Θα πρέπει να κατατεθούν στην τεχνική προσφορά οι αντίστοιχες βεβαιώσεις καλής εκτέλεσης ή άλλα έγγραφα και αποφάσεις, όπως βεβαιώσεις του φορέα, που πιστοποιούν ολοκληρωμένα και εμπεριστατωμένα τις σχετικές παραδόσεις.
  • θα πρέπει να πιστοποιήσει επί ποινή αποκλεισμού ότι έχει προμηθεύσει και εγκαταστήσει παρόμοιο/ανάλογο Σύστημα με το προσφερόμενο σε ένα (1) φορέα κατά τα τελευταία πέντε (5) έτη, με παρόμοιαβάση δεδομένων (λογισμό / εταιρία) και παρόμοιο λειτουργικό σύστημα (π.χ. Windows Server, Linux κ.λπ.).
  • θα πρέπει να πιστοποιήσει επί ποινή αποκλεισμού ότι έχει εγκαταστήσει Σύστημα αυθεντικοποίησης πολιτών μέσω διασύνδεσης με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (όπου ο πολίτης αρκεί να εισάγει τους Κωδικούς Εισόδου, που χρησιμοποιεί στο Taxisnet), ή διασύνδεση με άλλα παρόμοια τεχνολογικά συστήματα με παρόμοια μέθοδο αυθεντικοποίησης, σε δύο (2) φορείς κατά τα πέντε (5) τελευταία έτη.

Προς απόδειξη των ανωτέρω θα πρέπει ο υποψήφιος Ανάδοχος να προσκομίσει, επί ποινή αποκλεισμού, τις αντίστοιχες βεβαιώσεις καλής εκτέλεσης ή άλλα έγγραφα και αποφάσεις που πιστοποιούν ολοκληρωμένα και εμπεριστατωμένα τη σχετική παράδοση και λειτουργία του Συστήματος για καθένα από τα σχετικά έργα καθώς και στοιχεία επικοινωνίας με τους σχετικούς φορείς, ώστε η Επιτροπή Διενέργειας Διαγωνισμού και Αξιολόγησης Προσφορών μπορεί να πραγματοποιήσει έλεγχο, εφόσον το επιθυμεί.

Επιπρόσθετα, οι συμμετέχοντες οφείλουν να υποβάλλουν:

  • Tον Πίνακα Συμμόρφωσης για το TMHMA 3: «Πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αιτημάτων και προτάσεων πολιτών», εκτιμώμενης αξίας € 9.300,00 συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% (προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ: € 7.500,00 ΦΠΑ: 1.800,00) σύμφωνα με το υπόδειγμα: «Πίνακας Συμμόρφωσης», όπως αυτό αποτυπώνεται αναλυτικά στο κεφ.7 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι – Πίνακες συμμόρφωσης του πίνακα περιεχομένων υποέργου 3 της υπ΄αριθμ.511/2020 μελέτης.

Επιπλέον:

Οι οικονομικοί φορείς αναφέρουν:

α) εάν προτίθενται να αναθέσουν το ΤΜΗΜΑ 3 υπό μορφή υπεργολαβίας σε τρίτους, καθώς και τους υπεργολάβους που προτείνουν

β) τη χώρα παραγωγής του προσφερόμενου προϊόντος και την επιχειρηματική μονάδα στην οποία παράγεται αυτό, καθώς και τον τόπο εγκατάστασής της.

•7. Πρότυπα διασφάλισης ποιότητας και πρότυπα περιβαλλοντικής διαχείρισης

Ο Υποψήφιος Ανάδοχος να διαθέτει επί ποινή αποκλεισμού πιστοποιητικό ISO 9001 σε ισχύ, ή ισοδύναμο αυτού που να εμπίπτει στο αντικείμενο παροχής υπηρεσίας του υποέργου και να είναι σε ισχύ τόσο κατά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών, όσο και κατά την υποβολή των δικαιολογητικών κατακύρωσης, έως και την ολοκλήρωση του έργου.

Ο Υποψήφιος Ανάδοχος μπορεί να φέρει ισοδύναμο πιστοποιητικό αντί του ανωτέρω, όμως θα πρέπει να αποδείξει την ισοδυναμία του.

•8. Υπογεγραμμένη Επισυναπτόμενη Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων

β) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

•1. Οικονομική προσφορά (Έντυπο Προσφοράς)

Η προσφορά σας υποβάλλεται μέσα σε σφραγισμένο φάκελο, στον οποίο πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς:

α) η λέξη Προσφορά ή Αίτηση συμμετοχής,

β) η επωνυμία της αναθέτουσας αρχής,

γ) ο αριθμός μελέτης και ο τίτλος της σύμβασης,

δ) η καταληκτική ημερομηνία (ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής προσφορών ή αιτήσεων συμμετοχής),

ε) τα στοιχεία του οικονομικού φορέα. (άρθρο 92, παρ. 1 Ν.4412/2016)

Υποβάλλετε, εις διπλούν, με την προσφορά σας, μέσα στον κυρίως φάκελο, τα ακόλουθα:

α) «Δικαιολογητικά Συμμετοχής-Τεχνική Προσφορά» (εφόσον απαιτείται από τα έγγραφα της σύμβασης τεχνική προσφορά).

β) «Οικονομική Προσφορά» (περιέχει τα οικονομικά στοιχεία της προσφοράς, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 95 Ν. 4412/2016).

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

•1. Η χρονική διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε οκτώ (8) μήνες από την ανάρτησή της στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ) με δυνατότητα παράτασης για άλλους τρείς (3) μήνες. Η σύμβαση μπορεί να τροποποιείται κατά τη διάρκειά της, χωρίς να απαιτείται νέα διαδικασία σύναψης σύμβασης, μόνο σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του άρθρου 132 του ν. 4412/2016.

•2. Τα/Οι παρεχόμενα/ες είδη/υπηρεσίες θα είναι σύμφωνα/ες με τις τεχνικές προδιαγραφές, τους όρους και τα οριζόμενα για το ΤMHMA 3 της υπ' αριθ.511/2020 μελέτης.

•3. Κατά την εκτέλεση της σύμβασης ο ανάδοχος τηρεί τις υποχρεώσεις στους τομείς του περιβαλλοντικού, κοινωνικοασφαλιστικού και εργατικού δικαίου, που έχουν θεσπισθεί με το δίκαιο της Ένωσης, το εθνικό δίκαιο, συλλογικές συμβάσεις ή διεθνείς διατάξεις περιβαλλοντικού, κοινωνικοασφαλιστικού και εργατικού δικαίου, οι οποίες απαριθμούνται στο Παράρτημα X του Προσαρτήματος Α΄.

•4. Η παραλαβή των παρεχόμενων ειδών/υπηρεσιών θα γίνει από την επιτροπή παρακολούθησης και παραλαβής η οποία συγκροτήθηκε με την υπ' αριθ. 118/2020 (ΑΔΑ:Ψ15ΕΩΛΒ-4ΘΑ) απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, σύμφωνα με τα οριζόμενα για το ΤMHMA 3 της υπ' αριθ.511/2020 μελέτης.

Ο Ανάδοχος με την οριστική παραλαβή του έργου (με την υπογραφή του πρωτοκόλλου οριστικής ποιοτικής και ποσοτικής παραλαβής) υποχρεούται να καταθέσει έγγραφη ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ η οποία θα συνοδεύεται από ΕΓΓΥΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ.

Ειδικότερα:

  • Ø Υπεύθυνη δήλωση του ν.1599/1986 ψηφιακά υπογεγραμμένη στην οποία θα δηλώνεται ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις όπως αναγράφονται αναλυτικά στο άρθρο 3.5 «Υπηρεσίες Εγγύησης Καλής Λειτουργίας» του πίνακα περιεχομένων υποέργου 3.
  • Ø Εγγυητική Επιστολή Καλής Λειτουργίας η οποία θα ισχύει για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο ετών από την οριστική παραλαβή του έργου. Το ύψος της εγγυητικής επιστολής καλής λειτουργίας θα ανέρχεται σε ποσοστό 5% επί της εκτιμώμενης αξίας της σύμβασης, ήτοι ποσού € 375,00.

•5. Η πληρωμή του συμβατικού ποσού θα γίνεται με την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής, μετά την οριστική παραλαβή των ειδών/υπηρεσιών, την υποβολή από τον ανάδοχο ισόποσων τιμολογίων και την προσκόμιση των νομίμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 200 του ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την πληρωμή.

Ο ανάδοχος, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, βαρύνεται με όλους τους φόρους, τέλη, κρατήσεις ως και κάθε άλλη επιβάρυνση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, εκτός του Φ.Π.Α.

•6. Στη σύμβαση που θα συναφθεί θα αναφερθούν ειδικότεροι όροι για την ορθή, απρόσκοπτη και σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές εκτέλεση των προς ανάθεση υπηρεσιών.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε για θέματα της διαδικασίας στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου (Τηλ. 2313-302102, 151, 136, 169, 155, 183, 184) κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, ενώ για θέματα που αφορούν τις τεχνικές προδιαγραφές μπορείτε να καλέσετε, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στη Διεύθυνση Αποτελεσματικότητας-Οργάνωσης – Πληροφορικής και Διαφάνειας, Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών στo τηλέφωνo 2313 302199).


Οι άδειες χρήσης που ζητούνται είναι μόνιμες (perpetual). Δηλαδή ο Δήμος και οι χρήστες του συστήματος θα έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν το λογισμικό, μετά τη λήξη του έργου, χωρίς επιπλέον κόστος, για όσο χρόνο θέλει ο Δήμος.

pdf Πρόσκληση 938.43 Kb

pdf Μελέτη 2.61 Mb

doc Πίνακες Συμμόρφωσης 182.30 Kb

doc Ενημέρωση για την Επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων 53.00 Kb

doc Τιμολόγιο Προσφοράς 163.06 Kb

Έγγραφα

Copyright © 2024 Δήμος Κορδελιού Ευόσμου

Σύμφωνα με το άρθρο 266 του N. 5037/2023 (ΦΕΚ 78/28.03.2023 τεύχος Α΄) που αντικαθιστά την υποπερίπτωση 26 περ. β παρ. Ι άρθρου 75 Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.
Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρ- μόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153).»

Σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 20/2023 πυροσβεστική διάταξη (ΦΕΚ 2549Β/2023) :

«Άρθρο 1
Πεδίο Εφαρμογής
1. Με τις διατάξεις της παρούσας εξειδικεύονται τα οριζόμενα στην υποπερ. 26 της περ. β’ της παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 266 του ν. 5037/2023 (Α’ 78), αναφορικά με τη μέριμνα των Δήμων σχετικά με την εκπλήρωση της υποχρέωσης των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών(α) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, (β) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, (γ) εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των περ. "(α)" και "(β)" του παρόντος άρθρου και (δ) εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα, να προβαίνουν σε καθαρισμό των ανωτέρω χώρων κατά το χρονικό διάστημα από την 1η μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους και τη συντήρηση αυτού καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από 1η Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της.
2. Από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας εξαιρούνται οι διαμορφωμένοι, συντηρημένοι κήποι των ως άνω
χώρων.
Άρθρο 2
Διαδικασία καθαρισμού
1. Ο απαιτούμενος καθαρισμός περιλαμβάνει:
α. Υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δέντρων και κλαδιών, καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα.
β. Απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης που βρίσκεται στην επιφάνεια του εδάφους όπως ενδεικτικά το φυλλόστρωμα, τα ξερά χόρτα και τα κατακείμενα ξερά κλαδιά.
γ. Αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δέντρων και αύξηση του ύψους έναρξής της από την επιφάνεια του εδάφους, ανάλογα με την ηλικία και το είδος του δέντρου. δ. Αραίωση της θαμνώδους βλάστησης ως προς την κάλυψη του εδάφους.
ε. Απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων καυστών, αναφλέξιμων, εκρήξιμων ή εύφλεκτων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων.
2. Οι υπόχρεοι οφείλουν να μεριμνούν για την ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού της παρ. 1. Απαγορεύεται η εγκατάλειψη, η απόρριψη ή η ανεξέλεγκτη διαχείρισή τους.
Άρθρο 3
Υποχρεώσεις - Μέριμνα Δήμων
1. Ο οικείος Δήμος προβαίνει στην ενημέρωση των υπόχρεων, για το περιεχόμενο της παρούσας και ειδικότερα της υποχρέωσης καθαρισμού μέχρι 31η Μαρτίου εκάστου έτους με κάθε πρόσφορο μέσο, όπως ενδεικτικά με ανάρτηση στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του οικείου Δήμου, αποστολή ενημερωτικού υλικού στην ταχυδρομική ή ηλεκτρονική διεύθυνση του υπόχρεου ή τυχόν αντικλήτού του, ενημερώσεις στα καταστήματα του Δήμου ή των Δημοτικών Διαμερισμάτων, σε τοπικούς φορείς και συλλόγους, σε συνεργασία με την οικεία Πυροσβεστική Υπηρεσία. Ειδικά κατά την πρώτη εφαρμογή της παρούσας, η ενημέρωση των υπόχρεων λαμβάνει χώρα έως την 28 Απριλίου.
2. Για την ανεύρεση των στοιχείων του υπόχρεου, ο οικείος Δήμος δύναται να ανατρέχει σε δεδομένα που τηρούνται στα αρχεία του, καθώς και στα δεδομένα του Εθνικού Κτηματολογίου.
3. Εφόσον ο οικείος Δήμος διαθέτει την απαραίτητη υποδομή, μπορεί να παρέχεται η δυνατότητα στους υπόχρεους να αιτηθούν (π.χ. με φυσική παρουσία, ταχυδρομικά, ηλεκτρονικά ή μέσω ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας που θα δημιουργηθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών μέσω gov.gr για το σύνολο των Δήμων), τη διενέργεια καθαρισμού με χρέωση της αντίστοιχης δαπάνης στο όνομά τους, από τις αρμόδιες υπηρεσίες του οικείου Δήμου ή από ιδιωτική εταιρία με την οποία ο οικείος Δήμος έχει συνάψει σχετική σύμβαση. Στις παραπάνω περιπτώσεις, μόνη η υποβολή της αίτησης δεν αναστέλλει τις προθεσμίες για την διενέργεια καθαρισμού και δεν απαλλάσσει τους υπόχρεους από την υποχρέωση καθαρισμού με ίδια μέσα. Η υποχρέωση εκπληρώνεται με την πραγματοποίηση του καθαρισμού και μόνον.
4. Ο οικείος Δήμος οφείλει να διενεργεί τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους (ύστερα από καταγγελία ή και αυτεπαγγέλτως) για διαπίστωση εκπλήρωσης ή μη των υποχρεώσεων των υπόχρεων του άρθρου 1, προσηκόντως και με τη δέουσα επιμέλεια, καθ’ όλη την διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.
5. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης αυτού, ο οικείος Δήμος ακολουθεί τη διαδικασία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 5 της παρούσας.
Άρθρο 4
Μέριμνα υπόχρεων
1. Οι ιδιοκτήτες, νομείς, επικαρπωτές, μισθωτές και υπομισθωτές των εκτάσεων του άρθρου 1 της παρούσας οφείλουν να εκπληρώνουν την υποχρέωση καθαρισμού, να συναινούν και να επιδεικνύουν ανοχή στους τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους, αυτοψίες και ενέργειες των αρμοδίων οργάνων του οικείου Δήμου και των αρμόδιων πυροσβεστικών υπαλλήλων για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς. Στο πλαίσιο αυτό, καλούνται μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους, να προβαίνουν σε καθαρισμό των χώρων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας και να συντηρούν αυτόν, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους.
2. Οι υπόχρεοι, μετά την ολοκλήρωση του αρχικού καθαρισμού, καθώς και της συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, δύναται ενημερώνουν σχετικά τον οικείο Δήμο με κάθε πρόσφορο μέσο. Ενδεικτικό υπόδειγμα της ως άνω δήλωσης αποτυπώνεται στο Παράρτημα Α της παρούσας.
Άρθρο 5
Κυρώσεις - Αυτεπάγγελτος καθαρισμός
1. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, επιβάλλεται ή καταλογίζεται αντίστοιχα εξ ολοκλήρου στον/στους υπόχρεους από τον οικείο Δήμο:
α. πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ,
β. δαπάνη του αυτεπάγγελτου καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών.
2. Εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την επίδοση, θυροκόλληση ή κοινοποίηση της Πράξης Επιβολής Προστίμου, ο παραβάτης δύναται να υποβάλλει έγγραφη ένσταση στον οικείο Δήμο, παρελθούσης δε άπρακτης της ως άνω προθεσμίας και εφόσον η υποβαλλόμενη ένσταση δεν έχει γίνει αποδεκτή, το επιβληθέν πρόστιμο οριστικοποιείται. Στην περίπτωση συμμόρφωσης εντός της άνω προθεσμίας με την υποχρέωση καθαρισμού, ο οικείος Δήμος εκδίδει απόφαση μείωσης έως και 50% του προς επιβολή προστίμου. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου Δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις.
3. Μετά το πέρας της δεκαήμερης προθεσμίας ή εφόσον έχει υποβληθεί ένσταση η οποία δεν έχει γίνει αποδεκτή, ο οικείος Δήμος υποχρεούται εντός πέντε (5) ημερών σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς.
4. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος Δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση τυχόν συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς και βάσει αυτής, υποχρεούται σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων για την άρση του κινδύνου (Παράρτημα Γ’).
5. Σε περίπτωση μη ανεύρεσης των στοιχείων των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος άρθρου εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου και των προθεσμιών που αναφέρονται σε αυτήν.»

Σύμφωνα με την υποπερ. 26 περ. β’ παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006, Α’ 114), ισχύουν τα εξής:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μaΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.

Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153)