Οδηγίες για την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων απαλλαγής από τα δημοτικά τέλη των επιχειρήσεων που βρίσκονται σε αναστολή λειτουργίας
Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας της ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων απαλλαγής από τα δημοτικά τέλη για τις τοπικές επιχειρήσεις που βρίσκονται σε αναστολή λειτουργίας με εντολή Δημόσιας Αρχής –η οποία γίνεται μέσω της πλατφόρμας των Ψηφιακών Υπηρεσιών του Δήμου, που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Δήμου (www.kordelio–evosmos.gr) και στο σύνδεσμο: Αίτηση για Απαλλαγή Τελών Καθαριότητας και Φωτισμού για Επαγγελματίες – ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου γνωστοποιεί τις κάτωθι οδηγίες:
– Εάν ο ΚΑΔ δε συμπεριλαμβάνεται στους ΚΑΔ αναστολής της Δημόσιας Αρχής δεν μπορείτε να προχωρήσετε στην καταχώριση της αίτησης (εμφανίζεται σχετικό μήνυμα).
– Εάν η επιχείρηση έχει πάνω από έναν ΚΑΔ και κάποιος από αυτούς δε συμπεριλαμβάνεται στους ΚΑΔ αναστολής, η αίτηση θα απορριφθεί.
– Στα πεδία "Διάστημα απαλλαγής από" και "Διάστημα απαλλαγής έως" συμπληρώνεται το χρονικό διάστημα αναστολής. Εάν τα διαστήματα αναστολής είναι πέραν του ενός, με τη χρήση του , ανοίγει νέα εγγραφή. Με τη χρήση του αφαιρείται.
– Υποχρεωτικά ζητούνται τα παρακάτω δικαιολογητικά:
1.Αντίγραφο Λογαριασμού Ηλεκτροδότησης
2.Προσωποποιημένη πληροφόρηση taxisnet
3.Υπεύθυνη Δήλωση Επιχειρήσεων- Εργοδοτών του Εργάνη