Προβολές: 54

Πρόσκληση σε Διαπραγμάτευση

ΤΙΤΛΟΣ ΑΡ.ΜΕΛ. ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
«Προμήθεια, μεταφορά και τοποθέτηση προσωρινών εγκαταστάσεων στέγασης για την κάλυψη επειγουσών αναγκών της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου βάσει του άρθ. 220 του Ν. 4610/2019 (ΦΕΚ 70)» 551/2020

623.790,68€
(συμπ/νου Φ.Π.Α 24%)

Ο Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου προτίθεται να προσφύγει στη διαδικασία με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση σύμφωνα με το άρθρο 32 παρ.2 εδαφ. γ και 32Α του Ν.4412/2016 ως ισχύουν και το άρθρο 24 του Ν.4690/2020 για την προμήθεια με τίτλο:
« Προμήθεια, μεταφορά και τοποθέτηση προσωρινών εγκαταστάσεων στέγασης για την κάλυψη επειγουσών αναγκών της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου βάσει του άρθ. 220 του Ν. 4610/2019 (ΦΕΚ 70)», αριθ.μελ.551/2020, προϋπολογισμού 623.790,68€ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%).

Για την κάλυψη της δαπάνης της ανωτέρω σύμβασης έχουν εκδοθεί α) οι υπ’ αριθ. 540/2020 και 541/2020 αποφάσεις ανάληψης υποχρέωσης του Δημάρχου και β) η βεβαίωση του Προϊσταμένου της Οικονομικής Υπηρεσίας, επί των ανωτέρω αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης, για την ύπαρξη διαθέσιμου ποσού, τη συνδρομή των προϋποθέσεων της παρ 1α του άρθρου 4 του ΠΔ 80/2016 και τη δέσμευση στο οικείο Μητρώο Δεσμεύσεων σε βάρος των Κ.Α. 69.7135.01 και 69.7135.02 αντίστοιχα του ισχύοντος προϋπολογισμού του Δήμου οικονομικού έτους 2020.

Με την υπ’ αριθ.313/2020 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής εγκρίθηκε α) η ανάθεση με διαπραγμάτευση χωρίς δημοσίευση προκήρυξης λόγω επείγοντος χαρακτήρα β) οι όροι της διαπραγμάτευσης και γ) οι τεχνικές προδιαγραφές της σύμβασης, οι οποίες επισυνάπτονται στην παρούσα πρόσκληση.

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:

1. Του Ν.3463/ΦΕΚ 114 Α’/8-6-2006 «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων», όπως ισχύει

2. Του Ν.3852/ΦΕΚ 87 Α΄/7-6-2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης », όπως ισχύει.

3. Του Ν. 3861/2010 (ΦΕΚ 112/Α’/13-07-2010)«Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο "Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ" και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει

4. Του Π.Δ. 80/16 (ΦΕΚ 145/05.08.2016 τεύχος Α'): Ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες, όπως ισχύει

5. Του Ν.4412/16 (ΦΕΚ 147/08.08.2016) τεύχος Α’: “Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)”, όπως ισχύει και κυρίως το άρθρο 32, §2γ& 32Α του Ν.4412/16

6. Του αρ.220 του Ν. 4610/2019 (ΦΕΚ 70/Α΄/07/05/2019), όπως έχει τροποποιηθεί με το άρθρο 124 του Ν. 4692/2020 (ΦΕΚ 111/Α΄/12-06-2020).

7. Τις σε εκτέλεση των ανωτέρω νόμων εκ δοθείσες κανονιστικές πράξεις των λοιπών διατάξεων που αναφέρονται ρητά ή απορρέουν από τα οριζόμενα στα συμβατικά τεύχη καθώς και το σύνολο των διατάξεων του ασφαλιστικού, εργατικού, κοινωνικού, περιβαλλοντικού και φορολογικού δικαίου που διέπει την ανάθεση και εκτέλεση της παρούσας σύμβασης, έστω και αν δεν αναφέρονται ρητά παραπάνω

8. Το άρθρο 24 του ν. 4690/2020 (ΦΕΚ 104Α/30-5-2020), όπως ισχύει

9. Την Α21/2020 ΓΝΩΜΗ, (του άρθρου 2, παρ. 2, περ. γ', υποπερ. αα' του ν. 4013/2011) σχετικά με τη «Διατύπωση γνώμης της Αρχής, σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ. 2 περ. γ' υποπερ. αα' του ν. 4013/2011, όπως ισχύει, επί διατάξεων σχεδίου νόμου «Κύρωση: α) της από 13.4.2020 Π.Ν.Π. “Μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις” (A΄ 84) και β) της από 1.5.2020 Π.Ν.Π. “Περαιτέρω μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την επάνοδο στην κοινωνική και οικονομική κανονικότητα” (Α΄90) και άλλες διατάξεις», που προτείνεται από το Υπουργείο Υγείας.» η οποία δημοσιεύτηκε στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και έλαβε Α.Δ.Α. 6Ο6ΑΟΞΤΒ-Γ7Τ, όπως ισχύει

10. Την με αριθ.πρωτ.46092/12-05-2020 (ΑΔΑ:6ΑΡ346ΜΤΛΡ-Σ37) Απόφαση του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων περί ένταξης/τροποποίησης στο ΠΔΕ 2020, στη ΣΑΕ 047 του έργου του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου με τίτλο «Προσωρινές εγκαταστάσεις στέγασης για την κάλυψη επειγουσών αναγκών της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου για είκοσι εννέα (29) νηπιαγωγεία βάσει του αρ.220 του Ν.4610/2019 (ΦΕΚ 70Α)».

11. Την υπ’αριθμ.1595/2019 (ΑΔΑ:ΨΚΩΒΩΛΒ-9Υ6) με αριθμ.πρωτ.27984/18-07-2019 απόφαση Δημάρχου περί ορισμού αντιδημάρχου Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου και καθορισμός αρμοδιοτήτων αυτού.

12. Την υπ’ αριθ.190/2020 (ΑΔΑ:ΨΨΨΗΩΛΒ-Ξ6Η) Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής περί αποδοχής της χρηματοδότησης από το Π.Δ.Ε. για την Πράξη με τίτλο «Προσωρινές εγκαταστάσεις στέγασης για την κάλυψη επειγουσών αναγκών της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου για είκοσι εννέα (29) νηπιαγωγεία βάσει του αρ.220 του Ν.4610/2019 (ΦΕΚ 70 Α)» – 24η Αναμόρφωση προϋπολογισμού 2020.

13. Την υπ’ αριθ.152/2020 (ΑΔΑ:6ΛΓΧΩΛΒ-Κ84) Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου περί αποδοχής της χρηματοδότησης από το Π.Δ.Ε. για την Πράξη με τίτλο «Προσωρινές εγκαταστάσεις στέγασης για την κάλυψη επειγουσών αναγκών της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου για είκοσι εννέα (29) νηπιαγωγεία βάσει του αρ.220 του Ν.4610/2019 (ΦΕΚ 70 Α)» – 24η Αναμόρφωση προϋπολογισμού 2020 – Τροποποίηση του Τεχνικού Προγράμματος 2020.

14. Το με αριθ.πρωτ.25389/07-07-2020 έγγραφο της Δ/νσης Παιδείας και Κοινωνικής Προστασίας περί εφαρμογής της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης.

15. Το με αριθ.πρωτ.27361/20-07-2020 αίτημα του Δήμου προς την Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων περί έκδοσης σύμφωνης γνώμης για την προσφυγή στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση προκήρυξης σύμφωνα με το άρθρο 32 παρ. 2 περ. γ΄ του Ν. 4412/2016 για την προμήθεια με τίτλο: « Προμήθεια, μεταφορά και τοποθέτηση προσωρινών εγκαταστάσεων στέγασης για την κάλυψη επειγουσών αναγκών της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου βάσει του άρθ. 220 του Ν. 4610/2019 (ΦΕΚ 70) ».

16. Την υπ’ αριθ.551/2020 μελέτη που συνέταξε το Τμήμα Μελετών και Επιβλέψεων Τεχνικών Έργων της Δ/νσης Μελετών και Έργων.

17. Την Δ 59/2020 σύμφωνη γνώμη της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 2 παρ. 2 περ. γ υποπερ. δδ του ν. 4013/2011, για την προσφυγή στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού για τη σύναψη δημόσιας σύμβασης για την ανωτέρω προμήθεια, σύμφωνα με το άρθρο 32 παρ. 2 περιπτ. γ του ν. 4412/2016.

18. Το με αριθ.πρωτ.30014/07-08-2020 (ΑΔΑΜ:20REQ007167940 2020-08-11) πρωτογενές αίτημα δαπάνης.

19. Τις υπ’ αριθ. πρωτ.30322/11-08-2020 (ΑΔΑ:6ΗΚΡΩΛΒ-ΕΓ6, ΑΔΑΜ:20REQ007169680 2020-08-11) και 30323/11-08-2020 (ΑΔΑ:Ω5ΜΜΩΛΒ-ΚΞΛ, ΑΔΑΜ:20REQ007169944 2020-08-11) αποφάσεις ανάληψης υποχρέωσης, με αριθμό καταχώρισης 540 και 541 αντίστοιχα στα λογιστικά βιβλία του Δήμου.

20. Την υπ’ αριθ. 312/2020 (ΑΔΑ:ΨΚΥΠΩΛΒ-44Ο) απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής για καθορισμό τρόπου εκτέλεσης για την «Προμήθεια μεταφορά και τοποθέτηση προσωρινών εγκαταστάσεων στέγασης για την κάλυψη επειγουσών αναγκών της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου βάσει του αρθ. 220 του Ν. 4610/2019 (ΦΕΚ 70Α)».

21. Την υπ’ αριθ.313/2020 απόφαση (ΑΔΑ:9ΛΚ7ΩΛΒ-6ΞΘ) της Οικονομικής Επιτροπής περί έγκρισης τεχνικών προδιαγραφών και τρόπου εκτέλεσης, καθορισμός των όρων διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση, σύμφωνα με το άρθρο 32 παρ.2 εδαφ. γ και 32Α του Ν.4412/2016, καθορισμός των οικονομικών φορέων που θα κληθούν να συμμετέχουν στην διαδικασία και συγκρότηση της Επιτροπής Διαπραγμάτευσης για την προμήθεια με τίτλο: «Προμήθεια μεταφορά και τοποθέτηση προσωρινών εγκαταστάσεων στέγασης για την κάλυψη επειγουσών αναγκών της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης του δήμου Κορδελιού – Ευόσμου βάσει του αρθ. 220 του ν. 4610/2019 (ΦΕΚ 70 Α:)», αριθ.μελ.551/2020.

Σας απευθύνουμε την παρούσα πρόσκληση, προκειμένου να συμμετάσχετε στην διαδικασία διαπραγμάτευσης με την υποβολή προσφοράς και λαμβάνοντας υπόψη τα κατωτέρω.

Αντικείμενο της σύμβασης

Αντικείμενο της σύμβασης σύμφωνα με την υπ’ αριθ.551/2020 μελέτη της Δ/νσης Μελετών και Έργων είναι α) η προμήθεια, μεταφορά και τοποθέτηση των δεκαέξι (16) αιθουσών διδασκαλίας ελαφριάς προκατασκευής με ενσωματωμένα WC για τις ανάγκες των νηπιαγωγείων του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, καθώς και την κατασκευή της βάσης έδρασής τους και β) η προμήθεια, μεταφορά και τοποθέτηση του εξοπλισμού για δεκαεπτά (17) αίθουσες διδασκαλίας και τριών (3) γραφείων νηπιαγωγών.

Οι χώροι στους οποίους θα τοποθετηθούν οι προκατασκευασμένες μονάδες, ο αριθμός των μονάδων που θα τοποθετηθούν σε κάθε χώρο καθώς και τα εξυπηρετούμενα νηπιαγωγεία φαίνονται στον πίνακα που ακολουθεί:

Εξυπηρετούμενο νηπιαγωγείο

Χώρος Εγκατάστασης Αιθουσών

Αριθμός Αιθουσών Διδασκαλίας

Αριθμός γραφείων

Δ.Ε. Ευόσμου

1ο – 5ο

Χώρος Β/Ν Σταθμού Επαμεινώνδα

3

1

8ο -25ο -32ο

Ο.Τ. 212

2

4ο – 15ο 18ο – 19 ο – 20ο – 27ο

Χώρος Αθλητικών εγκαταστάσεων Νυμφαίου

2

1

12ο

Αύλειος χώρος 12ου – 16ου

1

26ο

Αύλειος χώρος 10ου – 26ου

1

33ο

Ο.Τ. Γ680Α

1

34

Ο.Τ. Γ564

2

1

Δ.Ε. Ελευθερίου – Κορδελιού

2ο – 11ο

Αύλειος χώρος 2ου – 11ου

1

4ο – 13ο

Αύλειος χώρος 4ου – 13ου

1

7ο – 8ο

Ο.Τ. 59Α

2

ΣΥΝΟΛΟ:

16

3

Τα προς προμήθεια είδη κατατάσσονται στον κωδικό του Κοινού Λεξιλογίου Δημοσίων Συμβάσεων (CPV): 44211000-2 (Προκατασκευασμένα κτίρια), 39161000-8 (Έπιπλα παιδικού σταθμού),39130000-2 (Έπιπλα γραφείων) και 37524100-8 (Εκπαιδευτικά παιχνίδια).

Εκτιμώμενη αξία σύμβασης – Χρηματοδότηση

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των εξακοσίων είκοσι τριών χιλιάδων επτακοσίων ενενήντα ευρώ και εξήντα οκτώ λεπτών (623.790,68€) με Φ.Π.Α. 24% [προϋπολογισμός χωρίς Φ.Π.Α.: πεντακόσιες τρεις χιλιάδες πενήντα επτά ευρώ (503.057,00€), Φ.Π.Α.: εκατόν είκοσι χιλιάδες επτακόσια τριάντα τρία ευρώ και εξήντα οκτώ λεπτά (120.733,68€).

Η προμήθεια υποδιαιρείται σε ομάδες και υποομάδες ως εξής:

 

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

 

ΟΜΑΔΑ Α

Α/Α

Περιγραφή είδους

Μονάδα μέτρησης

Ποσότητα

Τιμή μονάδας

Σύνολο

1

Αίθουσα διδασκαλίας

τεμ.

16

22.000,00

352.000,00 €

2

Αίθουσα γραφείων

τεμ.

3

10.000,00

30.000,00 €

ΣΥΝΟΛΟ:

382.000,00 €

Φ.Π.Α. (24%):

91.680,00 €

ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ Φ.Π.Α.:

473.680,00 €

ΟΜΑΔΑ Β

Υποομάδα Β1 – Έπιπλα νηπιαγωγείου

Α/Α

Περιγραφή είδους

Μονάδα μέτρησης

Ποσότητα

Τιμή μονάδας

Σύνολο

1

Ξύλινο τραπέζι νηπίων

τεμ.

102

135,00

13.770,00 €

2

Ξύλινη καρέκλα νηπίων

τεμ.

425

50,00

21.250,00 €

3

Ξύλινο παγκάκι νηπίων

τεμ.

102

115,00

11.730,00 €

4

Ραφιέρα δαπέδου

τεμ.

34

190,00

6.460,00 €

5

Ξύλινη συρταριέρα 24 θέσεων

τεμ.

17

600,00

10.200,00 €

6

Ξύλινη παιχνιδοθήκη 8 θέσεων

τεμ.

34

240,00

8.160,00 €

7

Ντουλάπι φαρμακείου

τεμ.

17

96,00

1.632,00 €

8

Πίνακας φελλού αλουμινίου

τεμ.

34

43,00

1.462,00 €

ΣΥΝΟΛΟ:

74.664,00 €

Φ.Π.Α. (24%):

17.919,36 €

ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ Φ.Π.Α.:

92.583,36 €

Υποομάδα Β2 – Εξοπλισμός γραφείου

Α/Α

Περιγραφή είδους

Μονάδα μέτρησης

Ποσότητα

Τιμή μονάδας

Σύνολο

1

Έπιπλο γραφείου νηπιαγωγού

τεμ.

24

130,00

3.120,00 €

2

Κάθισμα γραφείου προσωπικού

τεμ.

24

103.00

2.472,00 €

3

Βιβλιοθήκη με ράφια

τεμ.

34

150,00

5.100,00 €

4

Ντουλάπα γραφείου με δύο πόρτες

τεμ.

24

260.00

6.240,00 €

ΣΥΝΟΛΟ:

16.932,00 €

Φ.Π.Α. (24%):

4.063,68 €

ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ Φ.Π.Α.:

20.995,68 €

Υποομάδα Β3 – Παιδαγωγικό υλικό

Α/Α

Περιγραφή είδους

Μονάδα μέτρησης

Ποσότητα

Τιμή μονάδας

Σύνολο

1

Ξύλινο καβαλέτο ζωγραφικής

τεμ.

17

132,00

2.244,00 €

2

Μαγαζάκι γωνιακό

τεμ.

17

234,00

3.978,00 €

3

Παιδική κουζίνα

τεμ.

17

270,00

4.590,00 €

4

Πάγκος μαραγκού

τεμ.

17

295,00

5.015,00 €

5

Φράχτης κουκλόσπιτου

τεμ.

17

270,00

4.590,00 €

6

Σετ φρούτων 12 τεμαχίων

συσκ.

34

13,00

442,00 €

7

Σετ λαχανικών 12 τεμαχίων

συσκ.

34

13,00

442,00 €

8

Σετ κρεατικών 12 τεμαχίων

συσκ.

34

16,00

544,00 €

9

Σετ τυριών

συσκ.

34

10,00

340,00 €

10

Σερβίτσιο δείπνου – πρωϊνού

συσκ.

17

30,00

510,00 €

11

Σετ σίδερο – σιδερώστρια

συσκ.

17

30,00

510,00 €

12

Τρόλεϊ καθαρίστριας

τεμ.

17

28,00

476,00 €

13

Καρότσι λαϊκής

τεμ.

34

7,00

238,00 €

14

Καρότσι παιδικό

τεμ.

34

20,00

680,00 €

15

Κούκλα μωρό κορίτσι

τεμ.

17

16,00

272,00 €

16

Κούκλα μωρό αγόρι

τεμ.

17

16,00

272,00 €

17

Ρουχαλάκια κούκλας κορίτσι

συσκ.

17

24,00

408,00 €

18

Ρουχαλάκια κούκλας αγόρι

συσκ.

17

24,00

408,00 €

19

Ταμειακή μηχανή με ζυγαριά

τεμ.

17

24,00

408,00 €

21

Εργαλειοθήκη με εργαλεία

συσκ.

34

15,00

510,00 €

22

Ντέφι

τεμ.

51

5,00

255,00 €

23

Ταμπουρίνο

τεμ.

51

9,00

459,00 €

24

Ξυλόφωνο

τεμ.

51

15,00

765,00 €

25

Μεταλλόφωνο

τεμ.

51

11,00

561,00 €

26

Μαρακες

σετ.

68

8,00

544,00 €

ΣΥΝΟΛΟ:

29.461,00 €

Φ.Π.Α. (24%):

7.070,64 €

ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ Φ.Π.Α.:

36.531,64 €

Η δαπάνη της σύμβασης θα χρηματοδοτηθεί από το ΠΔΕ ΥΠ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ 2020, ΣΑΕ 047 (Κωδ. Έργου: 2020ΣΕ04700032).

Διάρκεια σύμβασης

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται, όπως αναφέρεται στην ειδική συγγραφή υποχρεώσεων, σε εξήντα (60) ημερολογιακές ημέρες από την ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ με δυνατότητα παράτασης της χρονικής διάρκειας της σύμβασης κατά τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες σύμφωνα με το άρθρο 132 και άρθρο 206 Ν. 4412/2016, όπως ισχύουν.

Κριτήριο ανάθεσης σύμβασης

Κριτήριο ανάθεσης της σύμβασης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής ανά ομάδα ή υποομάδα (χαμηλότερη τιμή ανά ομάδα ή υποομάδα). Κάθε προσφορά μπορεί να αφορά είτε το σύνολο των ομάδων είτε κάποια ομάδα ή υποομάδα του Προϋπολογισμού, κάθε φορά όμως για το σύνολο των ειδών αυτής και όχι επιλεκτικά μόνο ανά είδος, επί ποινή αποκλεισμού.

Οικονομική προσφορά

Ο οικονομικός φορέας θα υποβάλλει την προσφορά του στο συνημμένο έντυπο οικονομικής προσφοράς της υπηρεσίας.

Εγγυητική συμμετοχής : Δεν απαιτείται.

Εγγυητική καλής εκτέλεσης : Για την υπογραφή της σύμβασης απαιτείται η παροχή εγγύησης καλής εκτέλεσης σύμφωνα με το άρθρο 72 παρ. 1γ του Ν. 4412/2016, το ύψος της οποίας ανέρχεται σε ποσοστό 5% επί της αξίας της σύμβασης, εκτός ΦΠΑ. Και κατατίθεται πριν ή κατά την υπογραφή της σύμβασης.

Δικαιολογητικά συμμετοχής – Τεχνική προσφορά

· Υποβολή δικαιολογητικών συμμετοχής όπως αυτά ορίζονται στο άρθρο 10 των όρων της διαπραγμάτευσης.

· Τεχνική προσφορά: Ο φάκελος της τεχνικής προσφοράς θα περιλαμβάνει τα δικαιολογητικά και τα έγγραφα που αναφέρονται αναλυτικά στις τεχνικές προδιαγραφές και τους ειδικούς όρους της συγγραφής υποχρεώσεων – δικαιολογητικά συμμετοχής της υπ’ αριθ.551/2020 μελέτης.

Η διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση θα διενεργηθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, οδός Παύλου Μελά 24, τ.κ. 56224, ενώπιον της αρμόδιας Επιτροπής Διαπραγμάτευσης, η οποία ορίστηκε σύμφωνα με την 313/2020 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, την 20/08/2020, ημέρα Πέμπτη και ώρα 13:00μ.μ.

Οι φάκελοι των προσφορών υποβάλλονται, ύστερα από την πρωτοκόλλησή τους από το αρμόδιο γραφείο το οποίο βρίσκεται στο ισόγειο του Δημαρχείου, επί της οδού Π. Μελά 24 Τ.Κ. 56224, στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης της Οικονομικής Υπηρεσίας (2ος όροφος – Δημαρχείο) είτε αυτοπροσώπως ή και ταχυδρομικώς μέχρι την 20/08/2020, ημέρα Πέμπτη και ώρα 13:00μ.μ.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται για θέματα της διαγωνιστικής διαδικασίας κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στο Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, οδός Π. Μελά 24, Τ.Κ. 562 24 Εύοσμος και στα τηλέφωνα 2313 302102, 2313 302151 και 2313 302169, ενώ για θέματα που αφορούν τις τεχνικές προδιαγραφές – τεχνική προσφορά μπορούν να απευθύνονται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στη Δ/νση Μελετών και Έργων στα τηλέφωνα 2310 559253-4.

pdf ΑΔΑ ΥΠ' ΑΡΙΘ.ΠΡΩΤ.30585-13.08.2020 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ_signed [226 Kb]

pdfΑΝΑΡΤΗΜΕΝΗ ΥΠ' ΑΡΙΘ.ΠΡΩΤ.30585-13.08.2020 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΟΡΟΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ_signed [671 Kb]

doc ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ – ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ [107 Kb]

Έγγραφα

Copyright © 2024 Δήμος Κορδελιού Ευόσμου

Σύμφωνα με το άρθρο 266 του N. 5037/2023 (ΦΕΚ 78/28.03.2023 τεύχος Α΄) που αντικαθιστά την υποπερίπτωση 26 περ. β παρ. Ι άρθρου 75 Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.
Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρ- μόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153).»

Σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 20/2023 πυροσβεστική διάταξη (ΦΕΚ 2549Β/2023) :

«Άρθρο 1
Πεδίο Εφαρμογής
1. Με τις διατάξεις της παρούσας εξειδικεύονται τα οριζόμενα στην υποπερ. 26 της περ. β’ της παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 266 του ν. 5037/2023 (Α’ 78), αναφορικά με τη μέριμνα των Δήμων σχετικά με την εκπλήρωση της υποχρέωσης των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών(α) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, (β) οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται σε περιοχές εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, (γ) εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των περ. "(α)" και "(β)" του παρόντος άρθρου και (δ) εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα, να προβαίνουν σε καθαρισμό των ανωτέρω χώρων κατά το χρονικό διάστημα από την 1η μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους και τη συντήρηση αυτού καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από 1η Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της.
2. Από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας εξαιρούνται οι διαμορφωμένοι, συντηρημένοι κήποι των ως άνω
χώρων.
Άρθρο 2
Διαδικασία καθαρισμού
1. Ο απαιτούμενος καθαρισμός περιλαμβάνει:
α. Υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δέντρων και κλαδιών, καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα.
β. Απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης που βρίσκεται στην επιφάνεια του εδάφους όπως ενδεικτικά το φυλλόστρωμα, τα ξερά χόρτα και τα κατακείμενα ξερά κλαδιά.
γ. Αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δέντρων και αύξηση του ύψους έναρξής της από την επιφάνεια του εδάφους, ανάλογα με την ηλικία και το είδος του δέντρου. δ. Αραίωση της θαμνώδους βλάστησης ως προς την κάλυψη του εδάφους.
ε. Απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων καυστών, αναφλέξιμων, εκρήξιμων ή εύφλεκτων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων.
2. Οι υπόχρεοι οφείλουν να μεριμνούν για την ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού της παρ. 1. Απαγορεύεται η εγκατάλειψη, η απόρριψη ή η ανεξέλεγκτη διαχείρισή τους.
Άρθρο 3
Υποχρεώσεις - Μέριμνα Δήμων
1. Ο οικείος Δήμος προβαίνει στην ενημέρωση των υπόχρεων, για το περιεχόμενο της παρούσας και ειδικότερα της υποχρέωσης καθαρισμού μέχρι 31η Μαρτίου εκάστου έτους με κάθε πρόσφορο μέσο, όπως ενδεικτικά με ανάρτηση στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του οικείου Δήμου, αποστολή ενημερωτικού υλικού στην ταχυδρομική ή ηλεκτρονική διεύθυνση του υπόχρεου ή τυχόν αντικλήτού του, ενημερώσεις στα καταστήματα του Δήμου ή των Δημοτικών Διαμερισμάτων, σε τοπικούς φορείς και συλλόγους, σε συνεργασία με την οικεία Πυροσβεστική Υπηρεσία. Ειδικά κατά την πρώτη εφαρμογή της παρούσας, η ενημέρωση των υπόχρεων λαμβάνει χώρα έως την 28 Απριλίου.
2. Για την ανεύρεση των στοιχείων του υπόχρεου, ο οικείος Δήμος δύναται να ανατρέχει σε δεδομένα που τηρούνται στα αρχεία του, καθώς και στα δεδομένα του Εθνικού Κτηματολογίου.
3. Εφόσον ο οικείος Δήμος διαθέτει την απαραίτητη υποδομή, μπορεί να παρέχεται η δυνατότητα στους υπόχρεους να αιτηθούν (π.χ. με φυσική παρουσία, ταχυδρομικά, ηλεκτρονικά ή μέσω ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας που θα δημιουργηθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών μέσω gov.gr για το σύνολο των Δήμων), τη διενέργεια καθαρισμού με χρέωση της αντίστοιχης δαπάνης στο όνομά τους, από τις αρμόδιες υπηρεσίες του οικείου Δήμου ή από ιδιωτική εταιρία με την οποία ο οικείος Δήμος έχει συνάψει σχετική σύμβαση. Στις παραπάνω περιπτώσεις, μόνη η υποβολή της αίτησης δεν αναστέλλει τις προθεσμίες για την διενέργεια καθαρισμού και δεν απαλλάσσει τους υπόχρεους από την υποχρέωση καθαρισμού με ίδια μέσα. Η υποχρέωση εκπληρώνεται με την πραγματοποίηση του καθαρισμού και μόνον.
4. Ο οικείος Δήμος οφείλει να διενεργεί τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους (ύστερα από καταγγελία ή και αυτεπαγγέλτως) για διαπίστωση εκπλήρωσης ή μη των υποχρεώσεων των υπόχρεων του άρθρου 1, προσηκόντως και με τη δέουσα επιμέλεια, καθ’ όλη την διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.
5. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης αυτού, ο οικείος Δήμος ακολουθεί τη διαδικασία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 5 της παρούσας.
Άρθρο 4
Μέριμνα υπόχρεων
1. Οι ιδιοκτήτες, νομείς, επικαρπωτές, μισθωτές και υπομισθωτές των εκτάσεων του άρθρου 1 της παρούσας οφείλουν να εκπληρώνουν την υποχρέωση καθαρισμού, να συναινούν και να επιδεικνύουν ανοχή στους τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους, αυτοψίες και ενέργειες των αρμοδίων οργάνων του οικείου Δήμου και των αρμόδιων πυροσβεστικών υπαλλήλων για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς. Στο πλαίσιο αυτό, καλούνται μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους, να προβαίνουν σε καθαρισμό των χώρων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας και να συντηρούν αυτόν, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μαΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους.
2. Οι υπόχρεοι, μετά την ολοκλήρωση του αρχικού καθαρισμού, καθώς και της συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, δύναται ενημερώνουν σχετικά τον οικείο Δήμο με κάθε πρόσφορο μέσο. Ενδεικτικό υπόδειγμα της ως άνω δήλωσης αποτυπώνεται στο Παράρτημα Α της παρούσας.
Άρθρο 5
Κυρώσεις - Αυτεπάγγελτος καθαρισμός
1. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, επιβάλλεται ή καταλογίζεται αντίστοιχα εξ ολοκλήρου στον/στους υπόχρεους από τον οικείο Δήμο:
α. πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ,
β. δαπάνη του αυτεπάγγελτου καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών.
2. Εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την επίδοση, θυροκόλληση ή κοινοποίηση της Πράξης Επιβολής Προστίμου, ο παραβάτης δύναται να υποβάλλει έγγραφη ένσταση στον οικείο Δήμο, παρελθούσης δε άπρακτης της ως άνω προθεσμίας και εφόσον η υποβαλλόμενη ένσταση δεν έχει γίνει αποδεκτή, το επιβληθέν πρόστιμο οριστικοποιείται. Στην περίπτωση συμμόρφωσης εντός της άνω προθεσμίας με την υποχρέωση καθαρισμού, ο οικείος Δήμος εκδίδει απόφαση μείωσης έως και 50% του προς επιβολή προστίμου. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου Δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις.
3. Μετά το πέρας της δεκαήμερης προθεσμίας ή εφόσον έχει υποβληθεί ένσταση η οποία δεν έχει γίνει αποδεκτή, ο οικείος Δήμος υποχρεούται εντός πέντε (5) ημερών σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς.
4. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος Δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση τυχόν συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς και βάσει αυτής, υποχρεούται σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων για την άρση του κινδύνου (Παράρτημα Γ’).
5. Σε περίπτωση μη ανεύρεσης των στοιχείων των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος άρθρου εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου και των προθεσμιών που αναφέρονται σε αυτήν.»

Σύμφωνα με την υποπερ. 26 περ. β’ παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006, Α’ 114), ισχύουν τα εξής:
«26. Η μέριμνα για την εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού των ιδιοκτητών, νομέων, επικαρπωτών, μισθωτών και υπομισθωτών, από την 1η έως την 30ή Απριλίου εκάστου έτους, καθώς και της υποχρέωσης συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από την 1η Μaΐου έως την 31η Οκτωβρίου εκάστου έτους, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της, επί οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, επί εκτάσεων που βρίσκονται εντός ακτίνας εκατό μέτρων (100 μ.), από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και επί εκτός σχεδίου γηπέδων με κτίσμα. Η ως άνω μέριμνα, περιλαμβάνει ιδίως την ενημέρωση των υπόχρεων από τον οικείο δήμο, έως την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, με κάθε πρόσφορο μέσο για το περιεχόμενο της υποχρέωσης καθαρισμού, την εξέταση σχετικών καταγγελιών, την αυτεπάγγελτη αυτοψία και την επιβολή προστίμου κατά την παρούσα.

Ο οικείος δήμος, καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, μεριμνά για τη διενέργεια αυτοψίας. Αν οι υπόχρεοι προς καθαρισμό δεν συμμορφωθούν, ο δήμος επιβάλλει πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. Εάν αυτή δεν γίνει αποδεκτή, εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών ο δήμος προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα, βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. Ειδικά για περιφραγμένους ή επαρκώς περιτοιχισμένους χώρους του πρώτου εδαφίου και σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων για καθαρισμό τους, ο οικείος δήμος, ταυτόχρονα με την επιβολή του προστίμου, αιτείται προς την κατά τόπο αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία τη διενέργεια αυτοψίας για τη βεβαίωση συνδρομής υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, και βάσει αυτής, προβαίνει σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των ως άνω χώρων για την άρση του κινδύνου. Αν δεν βρεθούν τα στοιχεία των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων εδαφίων, εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου. Σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή επέκτασης πυρκαγιάς, ο οποίος διαπιστώνεται με σχετικό έγγραφο της οικείας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση της διαδικασίας των προηγούμενων εδαφίων, ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός για την άμεση άρση του κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού, καταλογίζεται εξ ολοκλήρου στους υπόχρεους, από τον οικείο δήμο, η δαπάνη καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Ειδικότερα θέματα σχετικά με τη διαδικασία εφαρμογής των ανωτέρω και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με πυροσβεστική διάταξη σύμφωνα με το άρθρο 167 του ν. 4662/2020 (Α’ 27). Με την παρούσα δεν θίγεται το από 13/22.4.1929 π.δ. (Α’ 153)